Õnnitlused lätlastele. Kunagi selle postituse alguses sai kirjutatud, et igas Balti riigis on oma GAZ 11 projekt. Nüüd siis näha, kes kõige kangemad on. 
Leedukad andsid alla, mina samuti, kuigi vahepeal läksin nii õhku täis, et tahtsin suisa kahte tükki teha, nii sedaani kui faetoni. Aga kõik pole veel Eestimaa jaoks kadunud. Välja on ujunud uus GAZ 11-73. Auto küll Ukrainas aga see pole takistuseks. Peaasi, et on tahet ja pappi. Tegemist ühe kõige haruldasema Vene autoga, mille hinnad on Venes ainult tõusnud, samas kui kõik teised mudelid on odavnenud. Välja arvatud ZIS 101 ja GAZ M1, mille hinnad on jäänud samaks. Nii, et kui on huvilisi, võtke ühendust.
   
   
   
   
Vasta

Arvestades sellega, kuidas Ukrainas just selliseid sõjaeelseid romusid ümber ehitatakse, on sel GAZil küll vedanud. Hea, et teda nüüd Baltimaadele võetakse, kus neid hoolikamalt ja originaallähedasemalt käsitletakse. (Ma ei ütle muidugi, et Ukrainas ja mujal ka selliseid ei leiduks Smile) )
Vasta

Keegi pakub 11 kere...

https://www.kuldnebors.ee/search/varuosa...ge_size=50
Vasta

(26-10-2022, 14:34 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Keegi pakub 11 kere...

https://www.kuldnebors.ee/search/varuosa...ge_size=50
Mulle pakuti seda keret juba privaatselt. Aku kasti koha järgi kindlasti M11 kere, kuid peale pole sellega midagi hakata. Pole mootorit ega midagi. Taastamine maksab mega hinda. Võimalik taastada KGB variandina st paigaldada V8 Fordi mootor aga ikkagi???? Muuseas see kere asub Riias.
Vasta

(26-10-2022, 16:47 PM)Formika Kirjutas:  
(26-10-2022, 14:34 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Keegi pakub 11 kere...

https://www.kuldnebors.ee/search/varuosa...ge_size=50
Mulle pakuti seda keret juba privaatselt. Aku kasti koha järgi kindlasti M11 kere, kuid peale pole sellega midagi hakata. Pole mootorit ega midagi. Taastamine maksab mega hinda. Võimalik taastada KGB variandina st paigaldada V8 Fordi mootor aga ikkagi???? Muuseas see kere asub Riias.
Kas siis lisaks M1 V8-le tehti ka M11 V8 varianti? Huvitav, mis mõte sellel sel juhul oli? See originaal R6 mootor on ju isegi 20 hj võimsam kui M1 V8 (60 vs. 80 hj).

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

(26-10-2022, 20:11 PM)Mossemees Kirjutas:  
(26-10-2022, 16:47 PM)Formika Kirjutas:  
(26-10-2022, 14:34 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Keegi pakub 11 kere...

https://www.kuldnebors.ee/search/varuosa...ge_size=50
Mulle pakuti seda keret juba privaatselt. Aku kasti koha järgi kindlasti M11 kere, kuid peale pole sellega midagi hakata. Pole mootorit ega midagi. Taastamine maksab mega hinda. Võimalik taastada KGB variandina st paigaldada V8 Fordi mootor aga ikkagi???? Muuseas see kere asub Riias.
Kas siis lisaks M1 V8-le tehti ka M11 V8 varianti? Huvitav, mis mõte sellel sel juhul oli? See originaal R6 mootor on ju isegi 20 hj võimsam kui M1 V8 (60 vs. 80 hj).
 Nii venelased väidavad, tõenäoliselt oli Fordi V8 lihtsalt lollikindlam. Tehti neid väidetavalt mõned eksemplarid.
Vasta

Oktoobri lõpus 2019 andsin või õigemini vahetasin oma GAZ 11 projektid Venemaale. Ausalt, väga kahju oli aga töö käis üle jõu. Vahepeal kartsin juba, et idanaabrid ei saa ka hakkama aga said. Selleks kulus tervelt neli aastat. Raha neil oli ja motivatsiooni samuti. Pole ju ühtegi sellist autot säilinud. Pool tööd oli mul juba tehtud. Kutsuti ka auto sissepühitsemisele aga praegu pole see võimalik, võibolla kunagi lähen vaatama.
   
   
Vasta

ГАЗ-11-73 - Эмка на максималках. Старая школа. (youtube.com)
Sellel ka maa seest väljakaevatud GAZ 11 mootor. Huvitav kokkusattumus. Lugupeetud Formika ehk ka selle "Vana Kooli" seltskonna tegemistega kursis.
Vasta

Редчайший, довоенный, единственный в мире. Особенности автомобиля, интервью с владельцем ГАЗ 11 40. (youtube.com)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne