(20-02-2024, 09:18 AM)AnatoliJermakov Kirjutas: Mina tänan ja ristsõna võib ka järgmine kord olla selline, nagu ta sai. Sest see tõmbab ikkagi hoo maha kihutamiselt ja selgelt ju eristas terad sõkaldest. Ühtegi vastust, mida keegi ei suudaks ära määrata, ka polnud. Ja pooldan olukorda, kus sõltumata auto veoskeemist ja sõidetud kiirustest määrab paremusjärjestuse ära ristsõna. Nii tuleb parem esindatus vana tehnikat teedele ja lõbusõit jääb lõbusõiduks ka edaspidi. Ehk pole survet tulevikus nelikveolise autoga sõitma tulla, et edu saavutada. Ausalt öeldes ei olnudki sel korral erilist ralli tunnet - ja see oli pigem hea.
Aitäh korraldajatele! Meiepoolne kummardus.
Probleem ongi selles tativenitamsies! See ikkagi EI OLE asja mõte! Reaalselt peab ikkagi sisse viima ajapiiri, kuskohast hilinemine on katkestamine. Ehk Ristsõna PEAB olema lihtsalt leitav, vajab pisut mõtlemist, täpset lugemist mis EI KULUTA aega! ja 1-2 "Mõtle nagu meie". Arvestage et Kohtunikud on VABATAHTLIKUD, Sõbrad, Abikaasad jms kes tahaks ka pidutseda mitte poole ööni "mõtlejaid" oodata ja siis veel Tulemusi arvutada. Sama ju söömistega, bändiga jne - KELL!!! Kellaaeg peab pidama! Mis ongi olnud EMM-Klubi aka paljudele tuntud ka Valge KiirabiBuhhanka tiimi fenomen, et nad on peaagu alati ajas, tõmbavad teisi välja, istuvad ise kinni ja Ristsõna on ka enamsti ideaalne. Ja katsetel on ka kiired.
See variant ongi, et Turistid ongi suures piires omapead rajal ja siis ongi sportlik Ristsõna lahendamine motoriseeritud vanadel liikumisvahenditel. Mõrelge nii et kulutades IGA KP jurues 2 minti on see kokku 1 tund!!! See on tegelikutl liiga palju! Sul on iga lõigu peale tavaliselt 5-6-7 KPd, mis teeb ainult selleks 10-15 minti aga lõigu keskmine on 47 km/h ja pikkus 47 km!! Seekord oli kiirus väga täpne, teeoludele sobilik
KPde leidmise kiirust tõstsid kaardilugejate tallarauad
Sai teha kiirelt jooksuga, KOHE märkides nagu Juhend käseb ja mitte raisates sõiduaega mis on OHUTUS! Lõpptulemusena tuli Marttil, Imrel, Veikol ja Co'l imehea rada ja ka Ristsõna kokku! Ega need "mõtle nagu meie" ja muud mitte otse loetavad suhteliselt subjektiivsed ei olnud ju ajakulukad! Nende raskus oli väga täpselt kaardilugajal joosta, vaadata, mõelda ja edasi panna! Juba küsimustest subjektiivsust maha, natuke rohkem suunavaid sõnu sisse sest ega Ristsõna küsimustik koosneb ju suuresti küsilausete laadsetest
olemasolulausetest Me peaksime saama täiesti õigete vastuste protsendi nende hulgas, kes ka nii enam-vähem ajagraafikus püsivad, vähemalt 10% peale Võiduajajatest, siis võiks olla "täpselt paras kangusaste".
Mul on lihtne, võtan arvutist enamuse Talverallide asjad lahti
Eks ajaloos oleme kõike ka katsetanud ja 10 aastat tagasi saigi tehtud 13.Talveralli puhul lihtne 25 KPga Ristõsna, kõik loetavad ja tuli 40 absoluutselt õiget vastust/Ristsõna aga seda
148.startinust! Siis läks jälle "liiga spordiks" kui isand Palo Fiatikesega Roostal Võitis. 14.Talveralli sama häda, 45 õiget Ristsõna aga seda
174.rajale läinud Jõuvankrist!!! Et tulemusi mõjutasid peamiselt sõiduajad aga õigete Vastuste protsent polnud üldse paha... 12.Talveralliga oli jälle liiga raske, ainult KOLM täiesti õiget 135.startinust. Too aasta tegi ksf!Margus61 1964 aasta Lapakaga puhta töö mis peaks olema ka reaalselt Vanim Võitja auto ja seda igasuguste oluliste ümberehituste ja parendusteta. Kui õigesti mäletan siis rehv oli rekka tagasilla mustriga prott naastudega, see oli suurim erinevus Musta Numbri võimalikust toorikust. Keiu oli teine ja herr M.Kukk Rõugest kolmas. Aga mis on: nii AKPd kui OAKPd ikka kas nulliga või 1-2 miinusega!
Juba järgmiseks Talveralliks ette Marttile: mina sõidaks hea meelega seda viimast rajakontrolli Ristsõna peenhäälestuseks enne trükki ja rallipäeval rada kinni! Rajategu tuli Sul liiga hästigi välja
Sõidaks samamoodi teadmatuna roolis ja naudiks seda külgees-sõitu ka aga oleks ikkagi kasulik. Kuna ma olen eelmised 3 rallit rada kundepingilt kirjutanud ja enne seda Kääriku sõidul ja seekordsel samal pingil "võistelnud" siis väheke ikka kripeldab ka roolikeeramine
15 korda roolis, 5 korda kundeistmel ja esimene kord Karu tagaistmel röötsakil... Miks läks jutumärkidesse - sest võistlimine ise ei huvita, FUN peab olema! Aga seestpoolt vaatamiseks peab olema ise osaleja.