21-02-2024, 17:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2024, 17:20 PM ja muutjaks oli Mahno.)
Teema on mõeldud mõtete ja ideede koondamise jaoks.
Ca tonnisele jaapani väiketraktorile oleks kodus maja ümber toimetamiseks haagist vaja. Kandevõimest tonn kuni paar on küll. Lihtne lahendus on võtta taskust ca 2000 euroraha ja osta poolakate käru. See on lihtne ja mõtlemist mittevajav lahendus, mille juurde õige eestlane läheb siis, kui enam miski muu ei aita
Siiani sai sabas veetud zubrikut, mis ülekoormamise ja roosteussi koosmõjul on tänaseks alla andnud. Miks zubrik (või üldse sõiduauto käru) ei ole hea lahendus:
1. Vene kärude maht ja kandevõime on liiga väike
2. Tikiliste põhi on liiga madal maastikul liikumiseks
3. Ükski neist ei kalluta normaalselt, aga mina ei viitsi mulda labidaga kastist maha loopida.
Eesmärk on saada võimalikult hea asi võimalikult väikese vaevaga.
Hetkel pähe tulevad alternatiivid:
1. TZ käru. Mõõdult paras, aga kallutamine on tehtud õnnetulit - ennem läheb kasti tagaserv vastu maad, kui muld maha jookseb.
+kohe tarbitav, üsna tugev tükk (kui õnnestub leida)
- normaalseks kallutamiseks tuleb üsna põhimõtteliselt ringi ehitada
2. SAK Keevituse või muu eritehnika alt GAZ ratastega raam
+ füüsiliselt tugev tükk, tasapinnaline raam, mille peale kast teha ja kallutama panna ei ole ülearu raske
- kõrge kui kurat
- madalamaks rataste arvelt niisama kaks-viiskümmend ei lase, sest sobiva auguvahega väiksemaid rattaid niisama lihtsalt võtta pole.
3. "Pool kastiga uazi"
? Kui uaz poolitada ja temast haagis teha analoogselt sellele, kuidas natuke suuremaid haagiseid GAZ veoautost tehakse...siis kas see on põhimõtteliselt loll mõte, mida praktikud edasi mõelda ei soovita, või võiks sellest töötava asja saada?
Ca tonnisele jaapani väiketraktorile oleks kodus maja ümber toimetamiseks haagist vaja. Kandevõimest tonn kuni paar on küll. Lihtne lahendus on võtta taskust ca 2000 euroraha ja osta poolakate käru. See on lihtne ja mõtlemist mittevajav lahendus, mille juurde õige eestlane läheb siis, kui enam miski muu ei aita
Siiani sai sabas veetud zubrikut, mis ülekoormamise ja roosteussi koosmõjul on tänaseks alla andnud. Miks zubrik (või üldse sõiduauto käru) ei ole hea lahendus:
1. Vene kärude maht ja kandevõime on liiga väike
2. Tikiliste põhi on liiga madal maastikul liikumiseks
3. Ükski neist ei kalluta normaalselt, aga mina ei viitsi mulda labidaga kastist maha loopida.
Eesmärk on saada võimalikult hea asi võimalikult väikese vaevaga.
Hetkel pähe tulevad alternatiivid:
1. TZ käru. Mõõdult paras, aga kallutamine on tehtud õnnetulit - ennem läheb kasti tagaserv vastu maad, kui muld maha jookseb.
+kohe tarbitav, üsna tugev tükk (kui õnnestub leida)
- normaalseks kallutamiseks tuleb üsna põhimõtteliselt ringi ehitada
2. SAK Keevituse või muu eritehnika alt GAZ ratastega raam
+ füüsiliselt tugev tükk, tasapinnaline raam, mille peale kast teha ja kallutama panna ei ole ülearu raske
- kõrge kui kurat
- madalamaks rataste arvelt niisama kaks-viiskümmend ei lase, sest sobiva auguvahega väiksemaid rattaid niisama lihtsalt võtta pole.
3. "Pool kastiga uazi"
? Kui uaz poolitada ja temast haagis teha analoogselt sellele, kuidas natuke suuremaid haagiseid GAZ veoautost tehakse...siis kas see on põhimõtteliselt loll mõte, mida praktikud edasi mõelda ei soovita, või võiks sellest töötava asja saada?