Tartu Autode Remondi Katsetehas 2
#81

Väidete esitamisel ei maksa unustada tollal valitsenud kapremondi loogikat, kus algsest masinast võis hilisemas elus järgi olla vaid number ja ämber. Ja läbisõit kapremondini oli tänapäeva mõistes hirmlühike.
Vasta
#82

(23-02-2024, 15:58 PM)Mahno Kirjutas:  algsest masinast võis hilisemas elus järgi olla vaid number ja ämber.

Väga hea tähelepanek ja hea koht selle meeldetuletamiseks. Tänapäevane inimene ei pruugi mõista, et GAZ20-st sai täiesti legaalselt teha näiteks Gaz24, see on siis juba kaks põlvkonda uuem mudel. Passis aga oli algse auto tootmisaasta.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#83

Pole nõukaaja inimene seega kas keegi seletaks mulle. Kas need katsetehased tegid täitsa nullist omale autosid või siis arendasid olemasolevaid edasi oma vajadustele ja nägemustele? Võeti mõni olemasolev kere ja pandi muu olemasolev tehnika. Katsetehas tähendas nime lõpus seda, et tehas tegeleb ka sõidukite arendamisega? Kas need tehased olid riigi poolt nõutud või kohalikud ise tahtsid ja tegid?
Vasta
#84

https://et.m.wikipedia.org/wiki/Tartu_Au...Katsetehas
Vasta
#85

(23-02-2024, 16:54 PM)Marko Kirjutas:  
(23-02-2024, 15:58 PM)Mahno Kirjutas:  algsest masinast võis hilisemas elus järgi olla vaid number ja ämber.

Väga hea tähelepanek ja hea koht selle meeldetuletamiseks. Tänapäevane inimene ei pruugi mõista, et GAZ20-st sai täiesti legaalselt teha näiteks Gaz24, see on siis juba kaks põlvkonda uuem mudel. Passis aga oli algse auto tootmisaasta.

Ei käi nüüd küll Tartu ARK2 kohta aga mul oli kunagi Koerust tulnud Gaz-24 mis oli tehnilise passi järgi tootmise algusaastate auto ja läbisõitu pooleteist miljoni kandis. Selge et see number ja ämber oli kapitaalist korduvalt läbi käinud. Üldine praktika sel ajal. Samas Nuiast sai hea määrimise korral kap.remonditu kiisu samal päeval tagasi Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne