Postitused: 2,697
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
29-02-2024, 08:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-02-2024, 08:50 AM ja muutjaks oli
tõnn.)
Mis see vändatav rakendus on?
Mul siin mõned nõukaaegsed sidemehe kaablirullid.
Vändad küljes juba.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 83
Teemad: 2
Liitus: Dec 2021
Maine:
2
Tänud info eest. Usun, et nüüd saab asja uuesti tööle. Olen vist kunagi isegi mingit videot näinud sellise vedruotsa kuumutamisest-keeramisest, kuid pea ei hoia ju kõike kinni.
Torutööd Tartus +372 5693 2898
Postitused: 2,697
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kui ta kerib aga ei keri lõpuni siis tuleb lahti võtta ja vedrule veel üks ring pinget peale anda.
Sama asi oli mul hiina mootorsaega mis ei tõmmanud nööri sisse.
Pingutad vedru ära ja korras.
Kui üldse sisse ei tõmba siis on vedru katki.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
(29-02-2024, 10:17 AM)tõnn Kirjutas: Kui ta kerib aga ei keri lõpuni siis tuleb lahti võtta ja vedrule veel üks ring pinget peale anda.
Sama asi oli mul hiina mootorsaega mis ei tõmmanud nööri sisse.
Pingutad vedru ära ja korras.
Kui üldse sisse ei tõmba siis on vedru katki.
+1 minu poolt sellele plaanile.
Ära unusta kõiki libisevaid/hõõrduvaid pindu korralikult sisse määrida, kui juba lammutamiseks läheb.
Sees on kuskil ilmselt mingi o-rõngaga tihendatud pöörlev liides. See võib vajada uut rõngast eriti, kui see pool on juba aastaid pidevalt tööd teinud.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(29-02-2024, 20:55 PM)isandpauk Kirjutas: (29-02-2024, 10:17 AM)tõnn Kirjutas: Kui ta kerib aga ei keri lõpuni siis tuleb lahti võtta ja vedrule veel üks ring pinget peale anda.
Sama asi oli mul hiina mootorsaega mis ei tõmmanud nööri sisse.
Pingutad vedru ära ja korras.
Kui üldse sisse ei tõmba siis on vedru katki.
+1 minu poolt sellele plaanile.
Ära unusta kõiki libisevaid/hõõrduvaid pindu korralikult sisse määrida, kui juba lammutamiseks läheb.
Sees on kuskil ilmselt mingi o-rõngaga tihendatud pöörlev liides. See võib vajada uut rõngast eriti, kui see pool on juba aastaid pidevalt tööd teinud.
Ma julgeks mootorsae vedrule toetudes väita, et kõiki osi ehk vedrut ennast ei maksa määrdega kokku teha.
Sealne hõõrdumine toodab metallipuru mis koos määrdega on varsti nagu kitt ja vedru ei tööta. Keerad pinget juurde ja saad vedrust üldse lahti.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Starteri vedrudega on nii, et täitsa ilma määrdeta ka ei saa.
Võtke tehase raamat või tutikas saag lahti ! Kerge määrde kirme on ikka peale + muud detailid seal - tavotti täis pole mõtet uhada muidugi.
Peale kulumise kipuvad vedrud ära ka roostetama. Ühest sügavale arenenud täpist juba piisab, et sealt läheb katki.
Regulaarselt peab hooldama lihtsalt.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Tegelt on mehhaanika ja tehnika valdkonnas palju liikuvaid osasid ja detaile mida ei tasu määrida. Määre kleebib enda külge abrasiivsed materjalid, ning algab kiire kulumine ning liikumise pidurdumine. Ennem mõelgem kui määrigem.
Postitused: 349
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Oli kunagi juhus, et vannitoa segistil oli väike sisemine mõra ja külm vesi lekkis tasapisi sooja vee süsteemi. Siis üks torumees seletas, et nii ongi - külma vee süsteemis on rõhk veidi kõrgem ja seetõttu hakkab sealt vett sooja vee süsteemi pressima. Tundus loogiline.
Nüüd on ühel töökaaslasel probleem, kus sooja vee tarbimine tundub pisut suurevõitu, aga külma vee näidik ütleb, et tarbimine on lausa negatiivne. Ei tundu loogiline... Kas vesi voolab ülesmäge?
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
02-03-2024, 22:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2024, 22:55 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Miks peaks olema sooja vee trassi rõhk madalam? Mingi konkreetse maja eripära? Eramajas vastupidi: kui puudub kuumaveetrassi paisupaak, võib vee soojuspaisumise tõttu kuumaveetrass olla kõrgema rõhu all.
Oluline teada: kas hakkas äkki? Mingi konkreetse sündmuse (remont, avarii) järel?
"Valepidi" lugev mõõdik suurema tarbimise ajal ikka loeb õiges suunas?
Kas mõne segisti külma vee voolik on hommikul (öösel eeldatavasti suurtes kogustes vett ei tarbita) selgelt soe?
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Lihtsalt tuli meelde: Riknemas, kuigi ikka veel töötav, termostaatsegisti võib ka ühendada sooja ja külma vee omavahel kokku.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 349
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Küsin siis uuesti: kas on loogiline, et sooja vee trassist lekib külma vee trasssi? Peaks liikuma vastupidi.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(02-03-2024, 22:23 PM)kr8nik Kirjutas: Küsin siis uuesti: kas on loogiline, et sooja vee trassist lekib külma vee trasssi? Peaks liikuma vastupidi.
Lekib sinnapoole, kus on madalam rõhk. Jutt ilmselt kortermajast, kusagil keldris on kindlasti maja mõõdikud ja ehk manomeetridki, võivad ka naabermaja keldris olla. Seal saab huvitavale küsimusele vastuse, miks niipidi.
v6sa soovitust hommikul külmaveetorusid katsuda toetan, nii leiab patsiendi lihtsa vaevaga.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,697
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Veearvesti ees peaks olema tagasivooluklapp?
Vist isegi on see kohustuslik.
Vaheta külma vee arvesti välja ja saad asja korda.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Tehtud on ikka uskumatuid asju, niiet sooja vee põgenemine majast pole mingi ime.
Näiteks Võrus oli aastaid tagasi viiekordses majas eraldi veemõõtja mis peatrassist tuli boilerisse ja külmaveetorustikku ja siis renoveeriti maja ning pandi muuhulgas vesi ringlema püstakus et kraanist kohe soe vesi tuleks ning see käsitöö lõppes sellega, et boilerist ilma tarbimiseta ajas pump vett ka põhitrassi.
Keegi oli lihtsalt tekitanud ühe kraani kustkaudu õhk välja sai tulla ja selle teine ots viis külmavee püstakusse.
Algul olid harjumatult suured arved aga renoveeritud maja ja teistele eeskujuks ning leiti, et ju peabki nii olema ja sundventilatsioon viib sooja välja.
Tegi selle torustiku muide tuntud firma.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Keegi nende Honda klooni väikemootoritega rohkem kursis? Enda GX210 klooniga pisike küsimus.
Sama mootori soojana käivitamise teemal juba sai eelmine aasta siin arutletud.
Külma mootorit ilma õhupuhastisse brake cleanerit pihustamata talve saabudes käima ei saanud. Väikse abiga läks kohe ja käis täitsa hästi.
Siis avastasin et kui käivitamise ajal segusiiber manuaalselt sulgeda tuleb ka mõne tõmbe järel elu sisse. Sai nüüd soojemate ilmadega karburaator lahti võetud, kanalid jms läbi pestud/puhutud ja spets "nõeltega" läbi käidud. Tihendid korras/uued silindri ja karpa vahel.
Kasu sellest polnud. Käivitumine soojana õhuklapi abil teisel-kolmandal tõmbel, külmema ilmaga saab hinge sisse ainult "lisapihustiga" . Küünal sai vahetatud, vana ja nüüd ka uus lumivalge. Säde korralik.
Endale tundub et peaks düüsi pisut jämedama vastu vahetama või olemasolevale puuri näitama? Või on mingi nüanss neil mootoritel millele peaks tähelepanu pöörama?
Postitused: 223
Teemad: 16
Liitus: Jun 2015
Maine:
2
Proovi külmkäivitust ka ilma õhufiltrita, välistamaks sellest tulenevad tegurid. Mul ajab selline mootor juba 5a ringi ETKVL autorollerit. Ja olen avastanud, et õhufilter läheb väga kiiresti ikka mingit jama täis. Peamiselt tuleb see jama vähemalt minul ilmselt väljalaskest. Summuti süsteemiga on natuke probleeme olnud ja seetõttu vahepeal osad heitgaasid sattusid kapoti alla.
Igatahes umbes õhufilti tulemus on see, et vastavalt ummistusest tuleb seda toorest reguleerida. Ja süvaummistuse (mis kusjuures polnud üldse silmaga tuvastatav) puhul üldse ei läinud enam käima.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller