(19-02-2024, 19:36 PM)rene01 Kirjutas: Ega kellelgi juhuslikult sellist luku võtit ülearu pole? Kasutaks toorikuna, et oma lukule sobivaks teha. Saan ka täitsa nullist tegemisega hakkama, aga olemasolevast märksa lihtsam ümber teha.
Ja mure saigi foorumi abiga lahenduse Tänud, ksf isandpauk.
(19-03-2024, 18:26 PM)tõnn Kirjutas: Teine asi mida võiks veel otsida, ehk kellegil on üleliigseid rekka kabiini amorte mis on õhuga reguleeritavad?
Ei tea küll nende käigu pikkust ja tõukejõudu kuid tunduvad ka kasutatavad.
Sarnaseid asju on ka sõidukatele. Endal kasutuses Chevy Transspordile said uued tellitud, peaks andma kuni lisa 500kg kui õhku juurde lasta, mina pole vajalikuks pidanud(originaalis kompressor küljes). MONROE MA826 on kasutusel siis.
Mul võib olla ka kuskil üks paar uusi õhkpatjasid(3t vist paari peale), sai ostetud, aga läksid lisalehed hoopis.
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2024, 20:22 PM ja muutjaks oli suvasass.)
Ega kellelgi pole müüa või laenata ČZ Typ 450.02 varuosade kataloogi? Teeks kasvõi lihtsalt endale koopia. Motorenis on välja müüdud ja saadaval ainult 05 oma.
Kunagi üks Ukraina keevitaja unustas mu keldrisse ühe ütlemata hea mati, mille abil saab põrandal roomata ilma erinevaid kehaosi lõhkumata. U. 3,5 cm paks aga paindub hästi tänu spetsiifilisele profiilile.
Mitu aastat on selle peal Ukraina maastureid parandatud ja asi kipub väsima. Oskab keegi öelda, kus kohast saaks seda materjali paar tükki?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Onnineni töötaja ütles, et see sinu viidatud armaflex küll ei ole. Neil sellise profiiliga asja ei olevat valikus. Jätkame otsinguid...
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(23-03-2024, 17:44 PM)isandpauk Kirjutas: Kunagi üks Ukraina keevitaja unustas mu keldrisse ühe ütlemata hea mati, mille abil saab põrandal roomata ilma erinevaid kehaosi lõhkumata. U. 3,5 cm paks aga paindub hästi tänu spetsiifilisele profiilile.
Mitu aastat on selle peal Ukraina maastureid parandatud ja asi kipub väsima. Oskab keegi öelda, kus kohast saaks seda materjali paar tükki?
Näeb välja nagu vahtpolüetüleen. Sooned võivad olla hiljem "lisatud". Maadlus- ja karatematid - Uniplast OÜ sealt siis näiteks 5cm maadlusmatt või midagi muud sobivat leiunurgast
Poroloonitootjal on tugevamaid jääke, uurin natuke, jutu järgi pidi mingeid sobivaid jääke leiduma ( auto all "roomamise matt").
Annan teada.
Lugupidamisega, Janis
Tavapärane poroloon, mis võimalikud tilkuvad vedelikud sisse imab, paraku hästi ei sobi. Praegu kasutatav matt tundub olema PET vms vahtplastik, mis ei märgu.
(25-03-2024, 13:24 PM)Telc Kirjutas: Tavapärane poroloon, mis võimalikud tilkuvad vedelikud sisse imab, paraku hästi ei sobi. Praegu kasutatav matt tundub olema PET vms vahtplastik, mis ei märgu.
Hea tähelepanek. Ise kasutan vajadusel väga külmal alusel 5cm porolooni küll, a siinkohal siis mitte.
Saab näha, mida telefoni teel mainitud materjali all silmas peeti, see oli midagi teistlaadset. Saan testida ka.
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2024, 18:32 PM ja muutjaks oli honkomees.)
Tere!
Mure järgmine: vaja oleks leida min hinna eest mingi suht tänapäevase väiksema auto kogu roolihoovastik (roolihoob, juhtvarras, paralleelvarras, käändhoovad, rooliotsad). Hiina trakale ei leia rooliotsi, peenike koonus. Ehitaks kõik ümber saadavatele kulumaterjalidele. Ehk on kellelgi lõunapool mingi vrakk asjatult vedelemas, mille varrastele saab uued otsad tellida?
Rain
P.S. Rooliotsa munaku ja koonuse vahelt on end kõveraks väänanud
Edit: leidsin lehe, kus on antud ka rooliotste mingid mõõdud, mitte ainult mudelipõhiselt. Aga mida tähendab koonusemõõt (mm): 14 või 12 vms... kas ülemist või alumist läbimõõtu ja milline on siis pikkus? Ma saaks aru kui on nt koonus 15-lt 12-ni 20 mm ulatuses. On siin kasutusel mingi üleilmne standard?
(30-03-2024, 14:59 PM)honkomees Kirjutas: Tere!
Mure järgmine: vaja oleks leida min hinna eest mingi suht tänapäevase väiksema auto kogu roolihoovastik (roolihoob, juhtvarras, paralleelvarras, käändhoovad, rooliotsad). Hiina trakale ei leia rooliotsi, peenike koonus. Ehitaks kõik ümber saadavatele kulumaterjalidele. Ehk on kellelgi lõunapool mingi vrakk asjatult vedelemas, mille varrastele saab uued otsad tellida?
Rain
P.S. Rooliotsa munaku ja koonuse vahelt on end kõveraks väänanud
Edit: leidsin lehe, kus on antud ka rooliotste mingid mõõdud, mitte ainult mudelipõhiselt. Aga mida tähendab koonusemõõt (mm): 14 või 12 vms... kas ülemist või alumist läbimõõtu ja milline on siis pikkus? Ma saaks aru kui on nt koonus 15-lt 12-ni 20 mm ulatuses. On siin kasutusel mingi üleilmne standard?
Tere,
Ma olen kindel, et pädev treial treib suuremast väiksema koonuse ilma probleemideta. No vähemalt vanasti tehti nii.
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2024, 23:31 PM ja muutjaks oli honkomees.)
(30-03-2024, 22:34 PM)pat1 Kirjutas: Tere,
Ma olen kindel, et pädev treial treib suuremast väiksema koonuse ilma probleemideta. No vähemalt vanasti tehti nii.
Tänased rooliotsad on tehtud mitteremonditavatena, lahti ei käi ja munakat treipinki ei pane, lihtsam oleks siis uus munak koonusega treida.
(30-03-2024, 22:34 PM)pat1 Kirjutas: Tere,
Ma olen kindel, et pädev treial treib suuremast väiksema koonuse ilma probleemideta. No vähemalt vanasti tehti nii.
Tänased rooliotsad on tehtud mitteremonditavatena, lahti ei käi ja munakat treipinki ei pane, lihtsam oleks siis uus munak koonusega treida.
Minu mitteremonditavate asjade remontimise korvis on Volvo850 šarniiri remont. Kaas sai maha käiatud, sisu puhtaks pestud, eelpinguks seibid valitud, määritud ja kaas tagasi keevitatud ülima ettevaatlikkusega. Kas kordaksin? Kindlasti mitte!