Kas ostaksid endale elektriauto?

alates 45:33 https://jupiter.err.ee/1609275434/ringvaade
alates 34:10 https://jupiter.err.ee/1609275437/ringvaade
Vasta

Ei ole konkreetse teekonna eripäradega kursis, aga seal mingid muud asjaolud mängus, mitte auto võimekus. Olen korduvalt sarnast vahemaad elektrikaga Eestist alustades sõitnud (ja tagasi Eestisse) ja üle 16h ei ole kulunud. Hommikusöök 30 min Riias. Lõuna 30 min Kaunases. Õhtusöök 30 min Lomzas vms. Ja sealt siis õhtuks Lodzi vms. Rohkem pole laadimiseks peatuda vaja. Mina isiklikult bensukaga kiiremini ei suuda, pigem olen avastanud vastupidist. Et bensukaga söögipeatused võtavad kauem kuna ei ole kiirlaadimisest tulenevat ajasurvet peal. Ka iseenda anatoomiast tulenevalt on olnud vajadust lisapeatuseks.
Vasta

Mina hakkan perse minema, kas te soovite liituda?
Kirja sai pandud faktid, mitte mingid naised saunas jutt. 
Kirja sai see pandud kohe peale Tesla seltskonna kohale jõudmist. 
Kuna pole autoajakirjanik, siis pole mul tungi kõike filmida ja pildistada ja otseülekandes edastada, selleks oli omal ajal Top Gear. Veel vähem saan ma oma tehnikuid selleks sundida.
Kui siin 18h ja 1100 kiltsa tundub ulme, siis eelmine juuni sai tehtud ~2300 kiltsa jutti alla ööpäeva liikumiskiirusega. Too kord oli Marko kusjuures otseülekande tunnistaja.
Ma saaks aru, et kuskil perefoorumis hakataks ohkima, et nii pikalt ja värki aga autofoorumis? Mida paganat, on teil üldse autod ja kui on, kas neid kasutate ka?
Üks juht magab rahulikult siruli pagassis ja teine sõidab, mida siin müstilist on?
Vilniusesse olen sõitnud 8 tundi aga olen ka 14 sõitnud. 14 teguriteks oli iga mõne aja tagant õllejoodikute peatusevajadus + suits. Iga peatus on vähemalt +15 minutit.
Vasta

Noh kui kõvatamiseks läks, siis ma eelmine sügis ühe hooga Dresdenist Marbellasse Big Grin Seekord kohale jõudes olin sutsu väsinud küll.
Vasta

Ma ei usu. See on ilma laeva kasutamata 1437km ots. Selline Tesla tahab 3, max 4 korda kiirlaadijas käia. Iga kord 30min. Mis moodi saab 9 tundi kauem minna? Tihendi viga?
Vasta

Kaas see on mingi auto kestvussõidu sport mida siin näiteks toote?
Milleks peab normaalse peaehitusega inimene järjest tahtma 18-28 tundi jutti roolis või kasvõi autos olema?
Milleks sellised näited?
Vasta

(29-03-2024, 11:38 AM)olli Kirjutas:   Ka iseenda anatoomiast tulenevalt on olnud vajadust lisapeatuseks.

Inimesed ongi erinevad. Olen kah ju mingis mõttes autohull (olnud) aga pärast ühe jutiga pealinnast Tartusse või Viljandisse sõitmist on selline tunne, et murraks raipel rooli küljest ära! See ei sobigi kõigile, samas need kellele sobib, teevad ära ja kohale jõudes naeratavad. Mõnikord lihtsalt on tarvis....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

On tarvis, või mitte. Autohull või mitte. Saab või ei saa. See ei mängigi praegu rollli. 
Lihtsalt ebausutav on see, et teslaga selle niruse 1400km läbimiseks üle ööpäeva kulus. Ju polnud siis piisavalt tahtmist.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

Kui nüüd piirduda ainult auto võimekusega, siis teoorias isegi minu väikese aku ja aeglase kiirlaadimisega Leaf sõidab selle 1400km ära 23 tunniga. Puusalt matemaatika: iga 2 tunni sõidu @ 90kmh tagant tund laadimist. Ehk keskmine kiirus 60kmh. 1400km/60kmh=23.3h ning selles sisaldub veel sihtkohas aku täis laadimine.

Aga 2x suurema akuga ja 2x kiirema laadimisega Teslal läheb 27h? Lubagem naerda.

PS! See oli teooria, praktikas pole Leafil aku jahutust ja selline 7 korda kiirlaadimine kuumutaks aku liigselt üles. Leaf pole roadtripi auto vaid linnaliikur. Ühe pika sõidu jooksul kaks sellist 0-100% kiirlaadimist on lagi. Seejärel on aku kuum ja laadimiskiirus väga madal. Aga ühest Eesti otsast teise (Narva-Sõrve 480km) sõidab selle kahe kiirlaadimisega ära.
Vasta

Uskumatu või mitte aga numbrid elust enesest, mitte reklaamplakatilt ideaalses keskkonnas liikumises. Su reisikirjeldus oli samamoodi reaalne ja elust enesest, kas ma tulin pasundama, et ebareaalne, pole võimalik, valetad jne? Ei. 
Miks on vaja? Töö nõuab.
Miks nõuab? Pole teie asi, nii kui nij ei saa aru.
Miks nii suur vahe? Palju probleeme laadimistega, eelpool tekstides kirjeldatud juba kõik lahti, alates mittetoimimisest kuniks kiireka pealt maha keeramisega, putka otsimiseks. Kiireka peal keegi kokku ei hoidnud, sõideti nö torud tühjaks.
Maps kohta õige kommentaar, reaalne sõit ei ole google maps esialgne ennustus.
Vasta

Et siis tunnistad ikkagi põhimõtteliselt tihendi viga, ei tundnud värki ja süüdistad autot. Kesk-Euroopa on Tesla Superchargeritega kaetud (lisaks kõigile muudele), auto planeerib sinu eest kõik peatuskohad välja ja juhatab kohale ka.
Siin on sulle kandikul vajalik https://www.tesla.com/trips#/?v=M3_2020_LongRange&o=Copenhagen,%20Denmark_Copenhagen%20DK@55.6760968,12.5683371&s=&d=Bratislava,%20Slovakia_Bratislava%20Bratislava%20Region%20SK@48.1485965,17.1077477
Vasta

Pole mingi tihendi viga. Auto on auto, laadimispunkt on laadimispunkt. Mis siin arusaamatut on? Milline osa jäi arusaamatuks, et kiire on? Sa võid siin linke loopida palju tahad ja paberile ideaalse maailma maalida aga näed, reaalelu on tropp.
Vasta

Siis ilmselt väga halb väga halbade juhuste kokkusattumine.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

(29-03-2024, 18:05 PM)Etsike Kirjutas:  Kui nüüd piirduda ainult auto võimekusega, siis teoorias isegi minu väikese aku ja aeglase kiirlaadimisega Leaf sõidab selle 1400km ära 23 tunniga. Puusalt matemaatika: iga 2 tunni sõidu @ 90kmh tagant tund laadimist. Ehk keskmine kiirus 60kmh. 1400km/60kmh=23.3h ning selles sisaldub veel sihtkohas aku täis laadimine.

Aga 2x suurema akuga ja 2x kiirema laadimisega Teslal läheb 27h? Lubagem naerda.

PS! See oli teooria, praktikas pole Leafil aku jahutust ja selline 7 korda kiirlaadimine kuumutaks aku liigselt üles. Leaf pole roadtripi auto vaid linnaliikur. Ühe pika sõidu jooksul kaks sellist 0-100% kiirlaadimist on lagi. Seejärel on aku kuum ja laadimiskiirus väga madal. Aga ühest Eesti otsast teise (Narva-Sõrve 480km) sõidab selle kahe kiirlaadimisega ära.
Mina usun, aga kas ka mõni vedela põletaja arvamus kõlaks nii: ...nissan...pask...ja veel elekter...öähh...seinast kütus, elekter, sitaks kallis...ime muna..
Aga see on tulevik, paratamatus. Ma tahaks ka mõnd v8 7 liitrist tarbida, aga paraku rahakott teeb omad korrektuurid...

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

Ma ei tea kas sobib siia?
https://www.profieesti.ee/articles/745/u...ntsusmaalt
Vasta

Nu mulle kõlab jällegi, et siin siiski üritatakse seda ratastel makitat siiski ilusamaks rääkida, kui asi tegelikult on. Kes ikka tahab tunnistada, et maru kehvasti läks selle asja soetusega?
Linnasõidu jutuga 100% nõus.
Ma sõidan igapäevaselt nissaniga, mil V8 aiste vahel, kas ma tohin öelda, et parajalt psk auto on või ei?
On. Chevy oma V8'ga on parem. Oli/on kah igapäevaauto, aastane läbisõit on 25k pealt 7k peale kukkunud, sest nissan tahab ka sõitmist ja vanaks olen jäänud, enam ei viitsi ilma põhjuseta ringi sõita.
Vasta

Soetasingi pistikust laetava käru 40k€  Ja ei kahetse. Iga kuu läheb liising+kasko 300 raha kuus. Kütuse annab tööandja ja vaba aeg. Ja elu on ilus.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

Ev (elektriauto)ei sobi kõigile, küll aga juhuste kokkulangemisel ideaalne transport

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

(29-03-2024, 21:52 PM)mutikas Kirjutas:  Ma ei tea kas sobib siia?
https://www.profieesti.ee/articles/745/u...ntsusmaalt
Nö. laudatraktoriks vabalt, kus pausi ajal saab saba seina pista. Aga päev otsa põldu ei künna, nii palju aku mahutavust traktorile ei pane.
Vasta

Ma ei tea aga jutt oli et 12 tundi põllutöödel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne