Projekt: BMW X66 GAZ M53

Raise trucks, not taxes!


       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Gaasipitsiga on vaja selle esistange kallal käia ikka  Big Grin
Vasta

Kui vintsid paigas siis nihutan lähemale. Praegu ei ole ole aega selleks, kevad kiire aeg...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tänud AS TartekPlus kes pressis plaadid millega numbri märgi augud ära täita.  Euruvärk sai asendatud endise Puhja Valla vapiga.

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kere endiste numbritega oleks sõit veidi odavam olnud.
Nende uutega vist ... vastavalt sissetulekule.

Igal juhul, vägev masin.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(16-04-2024, 18:03 PM)tõnn Kirjutas:  Kere endiste numbritega oleks sõit veidi odavam olnud.
Nende uutega vist ... vastavalt sissetulekule.

Igal juhul, vägev masin.
Loe ja katsu mõttelihast kasutada enne kui kirjutad.
Vasta

Ei ole vaja karta, sõiduk on nii suurel määral ümber ehitatud et pole tegu ei bmw aga Gaz 66'ga. Seega tegu registreerimata sõidukiga. Registreerimata sõiduki juhtimine on karistatav kuni 100 trahviühikuga ehk 400€.  Politseid ei peaks kartma, ega kedagi maha pole löönud et kartma peaks. Usun et eestis ja üleüldse maailmas on palju suuremaid probleeme kui mõni ratastega mänguasi mis vahest harva mõnes kohas avalikule teele satub.


https://vm.tiktok.com/ZGeH8WLFc/

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kui aluseks võtta BMW, siis jah, ümberehitused on uuskeeles väljendatuna lausa massiivsed. OtseseltSmile

Kui aluseks võtta GAZ-66, siis on tegu pelgalt kabiinivahetusega inimlikuma vastuSmile Piduriteema on natuke hell, kuigi praegune paigaldus ei pruugi olla vähemtõhusSmile

Samas on tegu suuresti teoreetilise aruteluga, kuivõrd korravalvurid satuvad asulatest väljapoole ainult tellimise peale. Iseküsimus, kas neid just Tiktoki kaudu otsima peab... A meil on vaba maa ja riigeelarve tervitab panust.

Peaasi, et ükski loll end selle kaaderwärgi otsa vigaseks ei kukuks. Õnne ja sügavat muda!
Vasta

Vaja ikka igale poole ronida eks...

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kui kellegil mõni vanem vertikaalpeaga freespink müügiks peaks olema siis võib mulle pakkuda. Selline keskmist kasvu võiks olla, enam-vähem komplektne. Suur frees olemas aga töökoda piisavalt kaugel ei pidevalt ei viitsi käruda edasi-tagasi, üks vanakooli pink võiks kodus ka olla.
Selle X5 juures on pidevalt midagi vaja freesida,  lõppu ei näe tulemas.


Miskit vanem ja robustnem asi võib olla vabalt, selline mis reaalseks tööks enam ei kõlba
Stiilinäide...

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Krt, 11 ja 12 ei mahtunud ära...

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kiirete ja vihaste käigukangi nupp Big Grin
Vasta

(29-04-2024, 15:20 PM)siimik Kirjutas:  Kiirete ja vihaste käigukangi nupp Big Grin

Nujah. Aga erinevalt filmist ongi sel masinal 12 edasi ja 2 tagasi.  Toungue Big Grin



Kui masinad kõrvuti panna siis bemar ei tundugi nii väga suur enam.

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Liikuvat pilti 

https://vm.tiktok.com/ZGeC62wWC/


https://vm.tiktok.com/ZGeC66va6/

           

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kellegil gaz 53/66 uut pidurivõimedit pole üleliigset? Ja peasilindrit...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(20-05-2024, 17:36 PM)mlsluik Kirjutas:  Kellegil gaz 53/66 uut pidurivõimedit pole üleliigset? Ja peasilindrit...

Riiulis üks täitsa olemas. Minule teadaolevalt pole kasutust saanud.
Asub Keilas, huvi korral PS
       
Vasta

Sai laupäeval tartus F-Body kokkutulekul käidud.
Õhtul kerge kino ka rahvale ehk maasturite köievedu.  Eks selline peen huumor. Legendaarne kütteeõhu anduri pistik segas vähe alguses ja viimase tõmbega V8 mootoriga patroli vastu sai turbo rõhk nii kõrgele tõstetud et lõi lõdviku ja toru pikku pooleks... Rõhuandur lahkus ka meite seast. Pisiasi, pool tundi nokitsemist ja ronib jälle.
Paar viletsat pilti ja veel viletsam video, aga sealt on pauk kenasti kuulda... 



       



'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Nädalavahetusel sai vähe sedagi masinat tuulutatud. 


       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Teretulemast Tartu Motoshowle see nädalavahetus.

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne