(30-04-2024, 12:40 PM)tõnn Kirjutas: Raam nii läbi, et maastikule ei kõlba, keevitada ei saa ... aga tänavale kõlbab ja üv. läbis ka ilusti?
Tahaks teada kus niimoodi autosid üle vaadatakse?
Või tegelikult tahaks, et avalikult keegi sellisest asjast ei räägitaks sest see pole vist päris hea maine meie foorumile.
Puristile ei sobigi, siin pole midagi lisada. Mõistusega inimene aga saab aru, kus ja kui palju ressurssi veel on. Näiteks maastikul mõjub neliveo tõttu kaks jõudu, üks on kere paindumine üles-alla suunas ja teine on esirataste poolt sikutamine, mida tänaval ei ole üldse. Tänaval tõukab tagavedu ainult masinat.
Meie ülevaatus on väga lihtne ükskõik, millises vabalt valitud putkas kui oled pahtliga sõber. Mida see fooumi maine siin nüüd siis kannatada saab?
Kui oled keevitustööga tegelenud, siis võiks ju aru saada, et suudad isegi raudteeliipri 0,5 pleki külge rippuma keevitada. Mis aga juhtub on see, et roostetav 05 plekk on paari aasta pärast enam mitte nii paks aga liipril on resurssi veel. Seda nimetatakse ettenägelikkuseks, et praegu veel kestab aga varsti enam ei kesta.
Lisaks meie ülevaatus vahib suure hoolega küljekarpe, sest nii on paberi peal kirjas, olgu sul täisraamiga masin aga kui küljekarbis auk, siis auto kohe eluohtlik, mis siis, et täisraam autol on see kõige viimane asi, mida vahtida kere kokkuvajumise ohtlikuse poole pealt.
Võiks siin veel vaielda, näiteid tuua ja palju muudki aga pole mõtet, pead nüüd öösel magamata olema selle mõttega, et ülevaatuse jaoks on OK, kuid MINU jaoks enam pole.