(05-05-2024, 17:14 PM)isandpauk Kirjutas: Millega / kuidas saada lekkivad "ameeriklased" pidama? Keera kinni palju tahad/jaksad, ikka tuleb tilk alla. Kvaliteetne värk.
Takumääre?
(04-05-2024, 16:35 PM)miniest Kirjutas: Kas keegi teab mis auto tegu om? Sain ise vastuse kätte.
Viisakas oleks ka amf kolleege informeerida tulemustest.
Plaadipood Psühhoteekis käijes märkasin toda plaati ja kergelt meenutas see magnetic Bändi plaadil olev auto Tönu Aare Mercedest, aga polnud selles 100% kindel. Sest sarnaseid autosid toodetu 1930-dadelt palju, natuke rohkem selle ajastuga kursis olev inimene oleks kohe teadnud, et tegu on MB tootega. Selle kasseti pealt sain parema info ja leitsin auto kiiremini ülesse.
Mulle põhjusmõtteliselt käib närvidele kui foorumites küsitakse, uuritakse ja siis lõpeb teema sellega et "kustutada, olemas" või "leidsin ise vastuse".
Järgmine inimene otsib, leiab otsinguga teema ja ikka vastust ei saa ehkki paar rida oleks võinud olla abiks. Seda ma mõtlengi fraasiga "viisakas oleks ..." - kui oskasid avalikult küsida siis anna ka saadud teadmised avalikkusele edasi.
(05-05-2024, 22:32 PM)honkomees Kirjutas: Mulle põhjusmõtteliselt käib närvidele kui foorumites küsitakse, uuritakse ja siis lõpeb teema sellega et "kustutada, olemas" või "leidsin ise vastuse".
Järgmine inimene otsib, leiab otsinguga teema ja ikka vastust ei saa ehkki paar rida oleks võinud olla abiks. Seda ma mõtlengi fraasiga "viisakas oleks ..." - kui oskasid avalikult küsida siis anna ka saadud teadmised avalikkusele edasi.
Sellele jutule kirjutan mõlema käega alla ja vajadusel lisan ka suure varba jäljendi! Neid lihtsalt teema lõpetamise vajadust ignovaid kodanikke on nagunii süle ja seljaga, sellel taustal on lakooniline "sain vastuse" eriti paha maitsega! Kui juba leidsid aja kribada, pane paar sõna veel!
Kahjuks poestsaadavate valgustuselülititega ei ühildu.
Veksel- kui ka ristlülitid on justkui vabamüügis olnud kõik aeg.
Ma tegelesin valgustuse erilahendustega viimati siis kui ka tavaline ümberlüliti tuli veel tavalisemast sisse-väljalülitist ise teha
Jäi tõesti "vist" lisamata, palun kergemat karistust!
Siin on näha foorumi (tegelikult terve riigi) omapärane pidevalt õhus olev ärapanemisevõimaluse otsimine. Konkreetsel juhul ei midagi hullu, aga päris olematuks ka ei saa nagu lugeda. Järgmine, moderaatori kirjutatu, oli juba ehtsam vaenulikkus, aga selle põhjust ma tean....
Tegelikult me saaksime siin üsna hästi hakkama kui saaks seda suskimist kuidagi vähendada, kasvõi natukenegi!
Päikest!
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2024, 13:58 PM ja muutjaks oli Mihkus.)
See on tavaline ristlüliti, tehakse 2-seid ka aga ausalt, ma ei tea mitte ühtegi kohta kus see oleks rahaliselt mõistlik. Impulssrelee maksab 10-20€
Läheb oluliselt vähem kaablit ja lülitite arv olgu või lõputu
(05-05-2024, 17:14 PM)isandpauk Kirjutas: Millega / kuidas saada lekkivad "ameeriklased" pidama? Keera kinni palju tahad/jaksad, ikka tuleb tilk alla. Kvaliteetne värk.
Takumääre?
Kui juba pikemalt lekib, siis teip jms ei pruugi pidama jääda. Ise jõudsin lõpuks peenikese liivapaberi ja treipingini, et enamvähem sileda pinnani saada. Vahele läks takupasta ja vist jäi pidama.
ps. kas vastab Murphy seadustele, et lekivad ainult põrandast 3m kõrgusel nurgas asuvad ühendused?
Kas või kuidas saab arvutada auto tegelikku massi teades esi ja tagasillale mõjuvat massi.
Ehk kui on kaalutud nt. Ülevaatuspunktis silla kaupa massid kas sealt saab kogumassi arvutada ?
Minu esimene mõte ütleb et lihtsalt summeerimine on vale.
Äkki see teema oli siin kuskil. Võib viidata sellele siis.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2024, 10:21 AM ja muutjaks oli Jesper.)
Ei ole vale, vaid summeerida ongi ainuõige. Osadel rullidel on minuarust kaal rullide sisse ehitatud, sealt võib väike viga sisse tulla, kuna kogu kupatus on augus, aga selle välja arvutamiseks pole sul nagunii algandmeid.
(09-05-2024, 09:19 AM)MeelisV Kirjutas: Kas või kuidas saab arvutada auto tegelikku massi teades esi ja tagasillale mõjuvat massi.
Ehk kui on kaalutud nt. Ülevaatuspunktis silla kaupa massid kas sealt saab kogumassi arvutada ?
Minu esimene mõte ütleb et lihtsalt summeerimine on vale.
Äkki see teema oli siin kuskil. Võib viidata sellele siis.
Tegelik mass on esisilla ja tagasilla masside summa.
Esisild kaalul tagasid maas. Kaalule mõjub mass tagasillast kuni nina otsani ?
Tagasid kaalul mõjub mass esisillast kuni saba otsani?
Seega telgede vaheline mass mõjus kaaludele mõlemal korral ?
Aga kuidas mõjuvad massid mis jäävad esisillast ette ja tagasillast tahapoole.
Kangkaalule mõeldes
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2024, 10:50 AM ja muutjaks oli ratsoup.)
(09-05-2024, 10:42 AM)MeelisV Kirjutas: Esisild kaalul tagasid maas. Kaalule mõjub mass tagasillast kuni nina otsani ?
Tagasid kaalul mõjub mass esisillast kuni saba otsani?
Seega telgede vaheline mass mõjus kaaludele mõlemal korral ?
Aga kuidas mõjuvad massid mis jäävad esisillast ette ja tagasillast tahapoole.
Kangkaalule mõeldes
Või kus ma valesti mõtlen ?
Kujuta ette, et sõidad autoga korraga kahele kaalule. Üks kaal esisilla all. Teine tagasilla all. Kui mõlema summad liidad siis on auto tervikkaal. Kui sama eksperimenti teha 1 kaaluga siis peab veenduma, et kaalu tasapind oleks mitte kaalul oleva silla toetuse tasapinnaga samal kõrgusel. Vastasel juhul hakkavad süsteemi segama kallutatud jõud.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
(09-05-2024, 09:19 AM)MeelisV Kirjutas: Kas või kuidas saab arvutada auto tegelikku massi teades esi ja tagasillale mõjuvat massi.
Ehk kui on kaalutud nt. Ülevaatuspunktis silla kaupa massid kas sealt saab kogumassi arvutada ?
Minu esimene mõte ütleb et lihtsalt summeerimine on vale.
Äkki see teema oli siin kuskil. Võib viidata sellele siis.
Teenin sarnase teemaga igapäevast leiba. Olenevalt vajadusest variant liita ülevaatuspunktis saadud teljemassid on õige, kuid tõesti- pead arvestama, et auto pole loodis ja sellest tulenevalt võib tulemus vast suurusjärgus mõnikümmend kilo kõikuda. Kui tahta mingeid seadistusi teha, siis sellest täpsusest võib-olla ei piisa.
Eile nt kerghaagise haagisepeale mõjuvat koormust mõõtes oli 5 cm muutust veopea kõrguses (ehk selles, et kas haagis on loodis) 1 kg. Haagisepea 30 kg kohta protsentuaalselt päris palju aga sildadele mõjuva 300 kg kohta päris vähe.
(09-05-2024, 10:42 AM)MeelisV Kirjutas: Esisild kaalul tagasid maas. Kaalule mõjub mass tagasillast kuni nina otsani ?
Tagasid kaalul mõjub mass esisillast kuni saba otsani?
Seega telgede vaheline mass mõjus kaaludele mõlemal korral ?
Aga kuidas mõjuvad massid mis jäävad esisillast ette ja tagasillast tahapoole.
Kangkaalule mõeldes
Või kus ma valesti mõtlen ?
Üle mõtled Mass toetub maha neljas punktis. Kas need punktid on kaalul või põrandal ei oma tähtsust enne, kui tekib mõõdetav kalle. Siis hakkab alumisele koormust juurde kerima ja "ülemiselt" maha hammustama.
Mida suurem on kõrguste vahe, seda suurem on erinevus. Nagu eelkirjutaja väga kenasti näitab.
Seetõttu pannakse sillakaalu kasutamisel teiste rataste alla sama paks plaat.
Rolli mängib auto raskuskeskme (RK) liikumine ühele toetuspunktile lähemale ja teisest kaugemale, samuti toetuspunktide endi nihkumine ümara rehvi ümbermõõdul. Kui ümara rehvi asemel oleks toetuspunktiks teravik nagu pliiats jääks vaid raskuskeskme mõju.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Tsitaat:In 1991 Estonia regained independence and new series of plates were introduced based on new standard. At the beginning drivers had to switch Soviet plates with Cyrillic letters to new ones. New Estonian plates are 520 x 113 mm size and consist of 3 numerals and 3 Latin letters. These characteristics have remained unchanged until today.
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2024, 07:41 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(09-05-2024, 17:56 PM)aavu Kirjutas: Rolli mängib auto raskuskeskme (RK) liikumine ühele toetuspunktile lähemale ja teisest kaugemale, samuti toetuspunktide endi nihkumine ümara rehvi ümbermõõdul. ...
Tähelepanek on õige, aga palun rehkenda välja toereaktsioonide muutus järgmistel andmetel:
Ees - 1040kg
Taga - 980 kg
Telgede vahe 2874 mm
Raskuskeskme kaugus esiteljest 1350 mm/tagateljest 1524 mm.
Auto kalle mõõtmise hetkel 2 kraadi (rullidel olev ehk kaalutav telg on allpool).
Väidan, et tulemus jääb mõne kilo piiresse ehk mõju olematuks. Ülevaatuspunktis kaalutud tulemus kehtib igapäevaelus vajaliku täpsusega.
Rääkige lollile, mis värk nende Vankamaa elektronsüüte komplektidega on. Miks on need nii odavad (eelduslikult on sitad, aga mis need sitaks teeb?)? Mis vahe on sellistel ja kolmesajaeurostel? Mis aga kummastab mind kõige rohkem: miks, kurat, seal karbis AC/DC adapter on???