Postitused: 2,699
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
(10-05-2024, 19:26 PM)suvasass Kirjutas: Miks küsin:
https://www.osta.ee/jawa-250559-sz175-elektronsuute-komplekt-12v-212519356.html
Rääkige lollile, mis värk nende Vankamaa elektronsüüte komplektidega on. Miks on need nii odavad (eelduslikult on sitad, aga mis need sitaks teeb?)? Mis vahe on sellistel ja kolmesajaeurostel? Mis aga kummastab mind kõige rohkem: miks, kurat, seal karbis AC/DC adapter on???
Samasugune süütemäng töötab 4t krossikatel ja rolleritel ilusti, miks peaks ta Jawal mitte töötama?
Jupid on odavad ja saab igast motopoest niiet ei ole muret kui mõni detail ei toimi.
Suuruse poolest pead vaatama, et ikka kaane alla ära mahuks, mõõt peab olema sama nagu vape'l 103mm magneti diameeter. Suurem, 110mm eeldab kaane freesimist.
Mis seal vahet on ei tea, pole vapet käes hoidnud, vist sisaldab kulda, et 3x kallim on.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Tsitaat:Auto kalle mõõtmise hetkel 2 kraadi (rullidel olev ehk kaalutav telg on allpool).
Väidan, et tulemus jääb mõne kilo piiresse ehk mõju olematuks. Ülevaatuspunktis kaalutud tulemus kehtib igapäevaelus vajaliku täpsusega.
Õigust räägid. Kui auto raskuskese asub esi- ja tagaratta telgesid ühendaval mõttelisel sirgel, siis pole üldse vahet kalde suurusel.
Kui aga raskuskese asub sellest mõttelisest joonest kas kõrgemal või ka madalamal, vat siis tekib küll mõõtmisel mingi viga. Mida kaugemal RK on mõttelisest joonest, seda suurem viga konstantse kalde juures. Kusjuures, mida lühem telgede vahe, seda tundlikum toetuspindade kõrguse erinevuse suhtes.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(10-05-2024, 19:54 PM)tõnn Kirjutas: (10-05-2024, 19:26 PM)suvasass Kirjutas: Miks küsin:
https://www.osta.ee/jawa-250559-sz175-elektronsuute-komplekt-12v-212519356.html
Rääkige lollile, mis värk nende Vankamaa elektronsüüte komplektidega on. Miks on need nii odavad (eelduslikult on sitad, aga mis need sitaks teeb?)? Mis vahe on sellistel ja kolmesajaeurostel? Mis aga kummastab mind kõige rohkem: miks, kurat, seal karbis AC/DC adapter on???
Samasugune süütemäng töötab 4t krossikatel ja rolleritel ilusti, miks peaks ta Jawal mitte töötama?
Jupid on odavad ja saab igast motopoest niiet ei ole muret kui mõni detail ei toimi.
Suuruse poolest pead vaatama, et ikka kaane alla ära mahuks, mõõt peab olema sama nagu vape'l 103mm magneti diameeter. Suurem, 110mm eeldab kaane freesimist.
Mis seal vahet on ei tea, pole vapet käes hoidnud, vist sisaldab kulda, et 3x kallim on.
Tundub et hiinlased on lasnud fanattidel või mõnel väiksel värkstoal eeltöö ära teha ning nüüd trambivad ise massiliselt neid süüteid teha. Näib et neil oli vaja vaid rootor Izile kohandada, ülejäänu tavalised mopeedi kondekas/türistor süüte detailid.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 2,699
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
12-05-2024, 15:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2024, 15:23 PM ja muutjaks oli
tõnn.)
Ei ole ainult rootori kohandamine.
1- plaat mähiste ja süüteanduri kinnitamiseks.
2- vahepuks magneeto kinnitamiseks väntvõlli külge.
3- 2sil masinale lisatakse veel üks metallist nukk süüteandurile ja 2 küünlajuhtmega süütepool annab mõlemasse silindrisse korraga sädet.
Vankad lisavad pappkarbi komplektile.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(12-05-2024, 23:22 PM)mutikas Kirjutas: Kuidas on laagripoes õige mõõtu öelda (30205) kas kolmkümmend tuhat kakssada viis või kolmkümmend kakssada viis?
Ühes pealinna laagriäris nägin kui müüja kirjutas paberile 30000205 ja ütles et sellist laagrit pole olemas
Kolm-null-kaks-null-viis.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,247
Teemad: 18
Liitus: Apr 2012
Maine:
27
Abi küsimine
Kas meil foorumis on Kuusalu inimesi, kes saaksid muuseumi vajalike sealkandi inimeste kontaktidega aidata?
Palun kirjutada erasõnum!!
Kahjuks ksf Näkiseppa enam pole.
Postitused: 463
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Küsimus targematele. 2 identset ABS-i pumpa. Kui nüüd numbrid välja jätta, siis nad üksteisest ei erine. Kui numbritesse laskuda, siis osa sellst ka klapib üks pump oli peal Volvol teine Citroenil. Üks küsimus tekkis veel, kas ABS pumpa on võimalik ka välja kirjutada?
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Kui numbrid ei klapi, siis ei ole vahetatavad omavahel. Piltlikult öeldes, siis iga nr tähendab mingit omadust konkreetse masina juures. Näiteks manuaal/automaat kast, ABS andurite tüübid jne. Ühe nr erinevus ja tõenäoliselt juba ei klapi.
Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Küsimus auto omaniku vahetuse kohta. Transpordiameti e-teeninduses on kaks valikut, turvaline omaniku vahetus ja lihtsalt omaniku vahetus.
Esimene on kindel asi, et auto enda nimelt ikka ära saab, PIN2 teeb lõppallkirja ja asi kaelast.
Aga esivanema autole sai tehtud ka algul turvaline omaniku vahetus. Ostja aga helistas, et talle nii ei sobi. Lükkas tehingu tagasi ja tahtis lihtsalt omaniku vahetust. Siis saavat auto firma arvelt maha kanda lõplikult.
No ok, sai tehtud, nagu ostja tahtis. Nüüd aga jäi asi ikka kripeldama hingele. Transpordiametist vaadates minu sõidukite alt, enam seda autot pole. Aga seal on kirjas, et uus omanik peab selle 5 päeva jooksul enda nimele tegema. Aga, kui ta seda ei tee, ega pole ohtu, et miski luukere kappi kummitama jääb? Seal oli kirjas, et 5 päeva jooksul ringi ei tehta, siis auto läheb ajutiselt arvelt maha, aga kelle nimele ta siis jääb?
Muidu, need kinnitused said seal lahtrisse kirja, et auto üle antud, raha tasutud jne. Lihtsalt ainult omaniku vahetusega seda PIN2 ei küsita, et I-le täpp panna.
Postitused: 463
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
(19-05-2024, 18:08 PM)meli666 Kirjutas: Küsimus auto omaniku vahetuse kohta. Transpordiameti e-teeninduses on kaks valikut, turvaline omaniku vahetus ja lihtsalt omaniku vahetus.
Esimene on kindel asi, et auto enda nimelt ikka ära saab, PIN2 teeb lõppallkirja ja asi kaelast.
Aga esivanema autole sai tehtud ka algul turvaline omaniku vahetus. Ostja aga helistas, et talle nii ei sobi. Lükkas tehingu tagasi ja tahtis lihtsalt omaniku vahetust. Siis saavat auto firma arvelt maha kanda lõplikult.
No ok, sai tehtud, nagu ostja tahtis. Nüüd aga jäi asi ikka kripeldama hingele. Transpordiametist vaadates minu sõidukite alt, enam seda autot pole. Aga seal on kirjas, et uus omanik peab selle 5 päeva jooksul enda nimele tegema. Aga, kui ta seda ei tee, ega pole ohtu, et miski luukere kappi kummitama jääb? Seal oli kirjas, et 5 päeva jooksul ringi ei tehta, siis auto läheb ajutiselt arvelt maha, aga kelle nimele ta siis jääb?
Muidu, need kinnitused said seal lahtrisse kirja, et auto üle antud, raha tasutud jne. Lihtsalt ainult omaniku vahetusega seda PIN2 ei küsita, et I-le täpp panna.
Mul omal samuti nö üks fantoom. Tegime ostu-müügi ära võtsin auto vastu aga nö oma nimele ei registreerinud st riigilõivu ei tasunud. Nüüd ootab masin paremaid aegu ja samas on mul võimalus ta sealt otse edasi müüa. Ehk siis fantoom autode kokkuostjad kasutavad sama skeemi. Auto on juriidiliselt sinu oma aga mitte seni kuni oled riigilõivu tasunud.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Aga minu, kui auto müüja jaoks on ikkagi asi lõplikult positiivne? Kui uus omanik enda nimele ei tee, siis kummitama ta enam ei tule? Et tuleb minu nimele tagasi kuidagi?
Ega muidu ei närikski väga küüsi, aga automaks paneb mõtlema. Mitte ei tahaks miskise luukere eest iga aasta raha tampida.
Postitused: 463
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
(19-05-2024, 18:35 PM)meli666 Kirjutas: Aga minu, kui auto müüja jaoks on ikkagi asi lõplikult positiivne? Kui uus omanik enda nimele ei tee, siis kummitama ta enam ei tule? Et tuleb minu nimele tagasi kuidagi?
Ega muidu ei närikski väga küüsi, aga automaks paneb mõtlema. Mitte ei tahaks miskise luukere eest iga aasta raha tampida.
Vaatasin üle, seda varianti pole , et tagasta omanikule. On võimalus vaadata autoandmeid, vormistada oma nimele ja alustada omanikuvahetust. Uus omanik ja ka isegi nö vanaomanik peab selle vastuvõtma, et see auto saaks tema omaks.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Ok, tänan. Uni on nüüd rahulikum.
Veits imelik ta on, et saab niimoodi lõpmatuseni(?) venitada selle oma nimele tegemise ja riigilõivu tasumisega. Vanasti vist 7 päeva jooksul tehti sunniviisiliselt asi ümber, nüüd siis lihtsalt kustutatakse ajutiselt registrist.
Postitused: 412
Teemad: 9
Liitus: May 2005
Maine:
16
Minu arust on see trikk, millega autosid odavalt registrist kustutada saab. Üks alustab omanikuvahetust ja teine ei võta vastu ega tasu riigilõivu. Siis mingi aja pärast kustub auto lihtsalt ära.
Väga kindel ei ole aga kuulsin sellist kuulukat. Ja juba varem mõtlesin, et mingi trikk peab olema, kuidas odavamalt kui riigilõiv ehk 20.- € eest fantoomautosid "kustutatakse".
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(19-05-2024, 20:52 PM)nastik Kirjutas: Minu arust on see trikk, millega autosid odavalt registrist kustutada saab. Üks alustab omanikuvahetust ja teine ei võta vastu ega tasu riigilõivu. Siis mingi aja pärast kustub auto lihtsalt ära.
See pole kuulujutt, sulatõsi hoopis, ajakirjandus on seda piisavalt nämmutanud ja isegi riiklikud struktuurid ähvardasid kruvisid koomale keerata.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.