26-06-2024, 12:40 PM
Varuosamarket ja aeromotors
(26-06-2024, 12:37 PM)alfredo Kirjutas: Kui jutt juba poolenisti varuosade peale on läinud, siis küsiks soovitusi Volvo OEM juppide ostmiseks, ses mõttes et mõni kohapealne firma, kust võiks parima hinna leida.
Hetkel olen vaadanud leedukate avk-d ja siit leidsin ladu24
Leedukad on osanud grammike soodsama hulgimüüja leida. Iseküsimuseks on asjade kättesaamine, kui sealt just mööda ei sõida juhuslikult. Siia saadavad ostusummast alates 500+km.
Hetkel niipalju kulutada ei plaani.
Olukorra näitlikustamiseks väike võrdlus avkparts.lt ja ladu24.ee
(27-06-2024, 08:51 AM)alfredo Kirjutas: huvitav, et tsiteeringu ja jutumärgiteenus ei toimi...
pannkook, antud mudelile ei toodeta (veel) b-juppe, vähemalt mitte massiliselt. Aga et tegu on poolenisti Volvoga, siis oem juppe saab (veel) tellida. Autoks on Polestar 2, mis mingite imelike asjaolude kokkulangemisel õuele veeres ja nüüd kergelt putitamist vajab.
(26-06-2024, 23:04 PM)Mahno Kirjutas: Lausa piinlik küsida, aga googel jättis mu hätta....kes võiks Tallinnas hiina mopeedile varuosi müüa? Emase keermega bensiinikraani vaja ja võib-olla veel pisiasju. Soovitavalt et letist võtta oleks.
(28-06-2024, 08:55 AM)maaks Kirjutas: Mul garaažis pikalt seisnud üks nõukaaegne kompressor, millele (ilmselt isa kunagi) on pandud juhtme otsa kahvelpistik. Paneks sinna nüüd sigaretisüütaja pistiku, aga kas kompressoril on vahet kumb on + ja kumb -? Idee järgi ju peaks savi olema
Selline (vähemalt väga sarnane) kompressor kui on oluline:
Nõukaaegne auto kompressor TEMP-1; 12V - korralik puhas (136871870) - Osta.ee
(28-06-2024, 09:43 AM)isandpauk Kirjutas:(28-06-2024, 08:55 AM)maaks Kirjutas: Mul garaažis pikalt seisnud üks nõukaaegne kompressor, millele (ilmselt isa kunagi) on pandud juhtme otsa kahvelpistik. Paneks sinna nüüd sigaretisüütaja pistiku, aga kas kompressoril on vahet kumb on + ja kumb -? Idee järgi ju peaks savi olema
Selline (vähemalt väga sarnane) kompressor kui on oluline
nõuka-ajal olid ju kahvelpistikupesad ka autodes?
Tõenäoliselt pole juhtmete polaarsusel vahet. Alalisvoolu mootor käib lihtsalt teistpidi ringi ja õlivabal kompressoril pole vahet, mis pidi vänt pöörleb.
Kui polaarsus oleks oluline, siis isegi nõuka-ajal osati alaldus- ehk dioodsild vahele monteerida, et alati õige polaarsus saada.
Pane juhtmed külge ja vaata, kas pumpab mõlemat pidi. Karpi avades võib isegi juhtuda, et mootoril on "õige" polaarsuse märgid olemas.
(29-06-2024, 15:00 PM)alfredo Kirjutas: Kui prooviks otstesse augud puurida ja läbi nende pesast välja kangutada?
(29-06-2024, 13:36 PM)tõnn Kirjutas: Puurida ei saa.