nonii....
teema siis selles et vedeleb miski 80-82 aasta datsun sunny 140y ja tahaks teada kas keegi midagi selle kohta öelda ja soovitada oskab ja et kas sellist pilli on yldse mõtet kraapima hakata.... õhtal panen ka paar pilti yles
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Sai omatud sellist.Kui mega roostetamine likvideerida vene plekiga
siis on üks tänuväärne sõiduk.Ise omasin sellist 1,8l mootoriga isendit.Mis minukäest liikus edasi Võrumaale.Juppe on saada.Kuigi palju tuleb ise teha ja mõistatada.
aga kas selle masina raamatut ei ole kuskilt leida kust saaks 1,4l mootori kohta täpsemat inffi kuda see kokku panna jne
Postitused: 251
Teemad: 49
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Ise olen ka mitmeid Datsunilisi ära pidanud. Algul oli 100A siis 120 Cherry ja lõpuks Laurel. Ütleks et Datsun on üks igati tore sõiduk. Kere on küll õhukesevõitu ja maitseb roosteussile hästi aga mootorid on seevastu töö- ja lollikindlad. Ehitus on küllalt lihtne(nukkvõll asub all ja klappe aetakse tööle varrastega) Selle 120 mootori olen täiesti osadeks võtnud, äkki on 140Y oma ka sarnane. Juppe saab veel praegugi Nissani esindusest tellida, ja on kordi odavamad kui 93 aasta Mondeole.
Terv.Jaanus
Postitused: 88
Teemad: 15
Liitus: Nov 2003
Maine:
0
viska mõned pildid ka üles, krt ei tulegi kohe silmeette milline see 140 välja nägi........
mootor veel täica yhes tykis ja kui veab siis kõik vidinad ja selline kala ka alles...
aga põhi laks ongi selles et kas on mõtet seda lahti kiskuma hakata yldse või niisama uued tihendid ja tuld..
mootoritega on olnud niipalju kontakti et olen paar tykki kyll lahti kiskunud aga kokku põle pand
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Mõõda surved ära ja kui on OK ära puudu.Kui õli lekib siis kõrvalda vead aga üldiselt on need motod kauakestvad.
hetkel on mootor kyll yhes tykis aga asi selles et paar aastat tagasi sai plokikaan ära keeratud ja yldiselt see yldse liikumisvõimetuks tehtud kuna maal oli autovarastega jama... kokkupanemisel nagu pmst ainus kala oligi selles et tihendid olid vast liiga läbi ja vesi lihtsalt ei pysind sees... õlileket vast ei olnud niipalju kui mäletan.. aga jama selles et mingi 2,5 aastat ei ole mootorit ringi aetud... selle ära toomiseks maalt pean ta niivõinaa lahti kruttima sest terves tykis seda välja tõsta ei anna kuna pole seda tuge või misiganes..