Siin üks kodanik teeb teistele pikalt selgeks, kuidas kontrollida dünamomeetrilist võtit. Vene keeles.
Kodanik on lennundusinsener, peab autojuppide netipoodi, tehniliselt haritud, suure silmaringi ja jonnaka katsetaja iseloomuga. Hea kanal, mida julgen kõigile soovitada.
Ise nii keeruliselt ei ole viitsinud testida. Ühendan kaks võtit nelikant - nelikant vahemuhviga ja võrdlen näite. Olen isiklikult näppinud ca kuut "klõpsuga" võtit, enamikus madalamast hinnaklassist. Need võtmed on küll üpris täpselt näidanud. Mingi pool kilo maksimaalset eksimust on olnud, kas kõige suuremas või väiksemas võtme võimekuse otsas. Igal juhul on see eksimus väiksem, kui "käetundel". Kunagi sai isegi pulli pärast lastud sellistel "proffidel" silmad kinni proovida, kuidas on nende tunne 6kg, 9kg jne keerata. Suurim eksimus oli 12 kg, võikseim 0,35 kg. Seega võin julgel väita, et ka kõige kehvem, kuigi kontrollitud, võti on stabiilsem, kui vana mehhaaniku küünarnukitunne.
Osutiga (nii kellamoodi, kui osut-sektoriga) võtmel on selline häda, et tõmbad vajalikud kilod (näiteks 3,5) ära ja siis igaks juhuks pingutad ikka veel natuke, et äkki annab väga kergelt järele jne. Võib-olla teistel isikutel ei ole seda kiiksu ja see on ainult minu peas kinni, aga olen ka teisi remondimehi seda sama viga tegemas näinud. Või vähemalt mulle tundub, et nad nii teevad.
Edit: ma ei oska öelda miks, aga eelvaate video avaneb, aga pärast postitamist enam mitte. Igaks juhuks link:
klõps.