On jälle, millega kekutada. Alustaks siis soojusvaheti survetestist. Piisavalt suureks anumaks kujunes aiakäru, Sai see vett täis tassitud. Siis lõikasin kaks 10mm paksust raudplaadi tükki. Ühele puurisin kinnitusaugud. Teisele kinnitusaukudele lisaks ka ventiiliaugu. Kuigi olin just ostnud uue normaalse ventiili, siis seda üles ei leidnud. Ainult mingi 16mm augule mõeldud ventiil. 16 mm puur mul muidugi puudus. Maksimum oli 12. Sellisest august ma teda läbi tõmmata ei suutnud. Sai siis akudrell kruustangide vahele kinnitatud, ventiil padrunisse ja rellakaga seda läbimõõtu modifitseerima. Improviseeritud treipink töötas täiesti tõhusalt. isegi nii tõhusalt, et ventiil jäi omas augus pisut kahtlaselt lõdvalt tilbendama. Aga polnud hullu, suruõhk pressis ta tihedalt plaadi vastu ja sai soojusvaheti aiakärust improviseeritud basseini uputatud. 6,5 atm ja mullikübetki ei imbunud kuskilt. Ahjaa, kuna plaadid olid suht roostesed, siis sai neid igaks juhuks lamellkettaga läikivaks aetud. Töötas.
Järgmiseks asusin ootama ammu tellitud kompressorit. Algul tellitud asi ei tahtnud kuidagi tulla. Siis sai uus tellimus tehtud, väidetavalt Renaulti kompressorit enam tellida ei saavat, saab ainult pea tellida. Võtsin siis Volvo oma, ja Renaulti pea. Kui asjad saabusid ja lahti pakkisin, selgus, et oli siiski täiesti õige kompressor tulnud. Küllap ajas poeinimesi segadusse see, et samal ajal oli üle mindid MAC i mootoritelt Volvo mootoritele ja siis kohe ka dxi12 pealt dxi13 peale mis on juba euroV. Ja üsna samal ajal toodetud aparaatidel võivad olla kolm erinevat kompressorit. Igastahes on mul nüüd komplektne uus kompressor, komplektne kompressori pea ja lisaks veel rem komplekt vana putitamiseks.
Venelaste Magnumiomanike videotes oli just olnud probleem, et kompressorist väljatulev toru oli umbes. Sama asja poole oli ka minu toru teel. Pool läbimõõdust juba kadunud. Uut toru tellida ei õnnestunud. Hydroscanist anti mulle küll enamus vajalikest ühendustest ja toru, aga painutama nad seda ei hakanud. Ütlesid, et nende pink seda ei võimalda. Pidin siis elu esimese torupainutuse ette võtma. Improviseerisin mingi hädapärase painutusrakise. Oli vaja 2x90 kraadi, 1x 180 kraadija siis veel mõned väiksemad jõnksud. Esimene nurk läks üsnagi aia taha. Panin küll toru liiva täis ja ajasin ka omajagu soojaks aga ei arvestanud, et rullik hakkab toru kaasa tirima. Ja kuuma oleks pidand ka laiemalt andma, ühe koha murdis üsna ebameeldivalt kokku. Teised põlved tulid pisut paremad ja väikete jõnksudega ei olnud üldse probleemi. Omajagu jama oli isepainutatud toru paigaldamisega, seal oli päris kitsas ja päris täpne pidi see värk olema, et sobituks. Ajutiseks lahenduseks vast sobib. Aga vana toru igaks juhuks kaasa ja peab ka uuele katsele minema ja proovima rahulikumalt ja pisut täpsema ja parema toru painutama.
Nüüd juba võis asja kokku lapata ja katsetama hakata. Üks probleem oli veel, mootoripiduri süsteem pisut lekkis. Proovisin sinna rem komplekti leida, aga pakuti ainult komplektset. Selle hind tundus valusavõitu. Aga paigaldamisel avastasin, et vana lisaks õrnale pihkamisele on ka korpuse poolet katki . Jälle tellimine ja raha pärast nutmine ja jupi ootamine. Aga paika sai ka tema. Loomukilkult kinnituspoldid läksid pooleks ja kolme neljast pidin välja puurima.
Massin kokku ja ülevaatusele. Aga oot, vaataks enne vähemalt tuled üle. Ja loomulikult haagisel parem suund ei tööta. Pirn korras, jaotuskarbist vool peale panna, siis põleb. No mõtlesin, et käin ÜV ära , ehk on midagi muud ka viga , ja vahest kui ei olegi, siis ehk lasevad läbi. Sõitsin ülevaatusele, masin aeti sisse, ise peitsin end kliendiruumi sest see on ju nii hirmus, mis seal autoga kõik tehakse. Lõpuks märja otsaesisega üv mees tuli ja küsis, kas selle suunaga ei anna midagi teha, lootis vast, et vahetan pirni või midagi. Pidin kõrvad lonti laskma ja tunnistama, et probleem on sügavam. Tulemus oligi, et pea aasta seisnud auto sai üv peale, aga haagis selle ühe suunatule pärast sai korduva. Sest muud viga tal ei olnud. Piduridki pidid olema üllatavalt tõhusad ja ühtlased. kodus siis hakkasin jälgi ajama. Leidsin tänu youtubele ja proovilambile õige kontakti. Ja juba tuttav lugu, Autost välja vool tuleb, juhe testriga justkui takistust näitab, aga vool läbi ei tule ja proovilamp juhtme otsast ei sütti. Kiskusin juhtme lahti, pistiku küljes oli juhe ühe niidiga. Juba rõõmustasin, aga see parandus tulemust ei andnud. Siis tegin otsuse hankida uus juhe. Huvi pärast läikasin vanalt isolatsiooni lahti , et leida katkemise koht. Ja see oligi kusagil 5 cm kaugusel juhtmes. Muialt täiesti ilus särav juhe, aga ühe koha pealt puhas oksiid. Ei mingit nähtavat välist vigastust, ei midagi, mis vihjaks võimalikule probleemile. Kolm kõrvaljuhet olid ka katkise isolatsiooniga ja juba oksüdeerinud, aga veel mitte nii hullud. Igastahes katsun homme uue juhtme hankida ja ka haagis tänavalegaalseks saada. Siis vähemalt ühendusjuhtmetega peaks mõneks ajaks murtu olema. ABS juhe sai eelmine aasta uus. Pilte sai ka tehtud, aga pole neid kusagile üles riputada. Võibolla viitsin millalgi mingi video neist youtube teha ja üles riputada. Siis saab siia ka link.