MZMA 426 1968a.
#41

Ei ole AMG, on hoopis E300 Turbodiesel.

[Pilt: 20230809_124854.jpg]

[Pilt: 20230809_124905.jpg]
Vasta
#42

Aeg läheb ruttu. Eriti palju peale viimaseid pilte ei teind, läks talveunne koos teistega. Kevadel jätkame ilmselt.

[Pilt: IMG_20231027_193227_044.jpg]
Vasta
#43

[Pilt: 20240420_130116.jpg]

Ehk siis, kevad käes, autod töös jälle. Sõidab, sidurdab, pidurdab, laeb, lõpuni kokku panna ja siis maanteeametisse ette näitama. Plaanis temaga kaasa teha mosseklubi kokkutulek ja siis  Saaremaa ralli recce.
Vasta
#44

Mis vahva velg sel all on?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#45

(20-04-2024, 23:54 PM)mlsluik Kirjutas:  Mis vahva velg sel all on?

Näeb välja nagu üle värvitud (ja puuritud) 70ndate Wolfrace Slot Mag. Lotus Esprit S1 olid sellised standardveljed Big Grin .
Vasta
#46

70' Slog Matid jah. 14x8, magneesiumisulamist, ülikerged. Esimesed olid juba mosse valemiga(5x114,3), aga tagumised mitte, seega oli vaja jah uus poldivalem teha ja ka offsetti veidi muuta(freesiti maha toetuspinda 8mm).

[Pilt: 20240420_130108.jpg]

Ja ka võrdlus. Ralli nina vs originaal nina

[Pilt: Messenger_creation_7386f07a-d2ab-4b8b-b2...58d3d.jpeg]
Vasta
#47

Sisu läks ühe vana mzma 408 oma. Kuna universaali tagaistme süsteem teine, sai vajalikud asjad sedaani istmetele ümber siirdatud. Lae tellisin uue. Armatuuriks tuleb praegu 2140 oma. 

[Pilt: 20240421_103642.jpg]

[Pilt: 20240421_103657.jpg]
Vasta
#48

Esimesed prooviringid tehtud. Peab leidma kellegi kes suudaks selle vene "boschi" replica ära ka seadistada nüüd. Obd2 pesa õnneks olemas. Tühikäigu ja külmkäivitusega on mure. 

Samuti ei hoia stock uus sidur seda 2,3 liitrise väänet kinni. Paneme sama komplekti, mis rallikal. St keraamiline ketas ja sachsi 331 korv. 

Aga muidu on jäänud veel kellaplokis veidi tööd teha ja armatuur sisse panna ning võib arvele minna võtma.
Vasta
#49

[Pilt: 20240523_122333.jpg]

[Pilt: 20240523_133527.jpg]

[Pilt: 20240523_133516.jpg]

Ehk peaaegu valmis. Järgmine nädal maanteeametisse ette näitama ja siis juba testsõidud ja siduri vahetus.

Ja komplekt müüa kui keegi soovib, 30 000€ kaks autot.
Vasta
#50

Numbrimärgiks 90zrx ehk ilusti arvel. 

[Pilt: 20240528_100758.jpg]
Vasta
#51

Ülevaatus ka peal ning vahelejätmise jamast sain lahti. Või noh, sain selle paremaks. Põhjustajaks oli ülelaadimine. Pinge oli 15,6V. Kui laadimine sai 14,5V peale, kadus ka ebaühtlane mootori töö. Veel on siis mure siduri ja käigukastiga, aga küll need ära teeb, teen praegu testitiire ja vaatame, kas tuleb veel titevigu välja.
Vasta
#52

Sai pandud vahele ka kütusekell ja lisa rõhuregulaator. Kõigest 1 bar, proovitud, sätitud, jäetud lõpuks 2,2bar peale. Jälle sai parem. Samuti viskasime ära originaal siduriketta ja korvi, mis kuidagi ei tahtnud asja kinni hoida. Läks asemele rallika vana kolme labaga keraamiline, see mure ka nüüd murtud. 

Parima plaani kohaselt esimene pikem sõit 02-03.08 Mosseklubi kokkutulekul, ehk Haapsalust Valka, sealt mosseklubiga tiiruga Otepääle jne.
Vasta
#53

Youngtimer camp külastatud. Panin välja neli autot. 

[Pilt: 20240727_102601.jpg]
Vasta
#54

Mosseklubi reis ka tehtud, kokku tuli 96 autot

[Pilt: 20240802_155745.jpg]

[Pilt: received_478823878214251.jpeg]

See foto by Ingmar Juurik
[Pilt: FB_IMG_1722921686331.jpg]

Ca 800km ring kulges hästi, küttekulu ca 9,5 sajale. Mootori jõudlus ikka meeletult hea. Universaalil ainult vaja helisummutusega kõvasti rohkem tegeleda, kui sedaanil. Tagaosa nagu suur kõlakoda. 

Ja 10km enne kodu, teist mosset elustades  suri ära süütemoodul- silkule nr 2 enam sädet ei anta. Ootame uue mooduli ära, proovime. Kui ei aita, siis jälle ajus süütekivi läbi.
Vasta
#55

Peale mosseklubi sai käidud Lauluväljakul ja Wintage Weekendil, kõik peale jahutuse ok. Tühikäigul sooja ilmaga kolonnis tiksumine talle ei sobi. Samuti maadlesime kasutatud siksi viiese kastiga, kus neljas käik ei taht sisse minna. Sai hoopis võetud 2002 aasta niva kast, tagaots maha- spido teo hammakas paika, kast alla. Hoopis vaiksem ja etem. 

Seega, hetkel auto Saaremaa ralli recceks valmis! Kel soovi, saab mõlemaid masinaid servispargis ralliajal uudistada. 

[Pilt: 20240809_172419.jpg]

[Pilt: 20240829_142536.jpg]
Vasta
#56

Saaremaa ilusti tehtud. Teema peategelane täitis oma ülesandeid edukalt. Veidi on vaja küll remonti teha- midagi hakkas taga kolisema, aga ei miskit hullu. Läheb nüüd talveunne ära, vaid uunikute talveralliks ajame korraks välja.

[Pilt: 20241010_170859.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne