04-06-2024, 15:00 PM
eks nende ülekäigu kohtade ja ülekäigu radadega on see lugu, et need peavad ajas muutuma kui selleks on vajadus
aga kas muutuvad või millal on omaette küsimus.
ehk kui kunagi oli teeääres põllud üksikute hoonetega ja lihtsalt kergliiklustee ja sõidutee s.t. vajadus ehk koormus ülekäigule väike ongi loomulik, et seal on ülekäigu koht.
aga kui liikluskoormus kasvab ehk inimesi rohkem jala ja autodega siis peaks ka ülekäigu kohast saama mingist punktist ülekäigu rada ?
kus see piir jookseb peavad muidugi mingid analüütikud arvutama.
lisaks välgatus:
teadsin, et autojuhina pean teed andma jalgratturile kui olen ise pöördel ja kui sõites meie teed ristuvad
oli silme ees alati pilt klassikalisest nn. nurgaga ristmikust.
heureka tuli siis kui sain aru, et ka ringteelt väljdes pean jalgratturile teed andma
aga kas muutuvad või millal on omaette küsimus.
ehk kui kunagi oli teeääres põllud üksikute hoonetega ja lihtsalt kergliiklustee ja sõidutee s.t. vajadus ehk koormus ülekäigule väike ongi loomulik, et seal on ülekäigu koht.
aga kui liikluskoormus kasvab ehk inimesi rohkem jala ja autodega siis peaks ka ülekäigu kohast saama mingist punktist ülekäigu rada ?
kus see piir jookseb peavad muidugi mingid analüütikud arvutama.
lisaks välgatus:
teadsin, et autojuhina pean teed andma jalgratturile kui olen ise pöördel ja kui sõites meie teed ristuvad
oli silme ees alati pilt klassikalisest nn. nurgaga ristmikust.
heureka tuli siis kui sain aru, et ka ringteelt väljdes pean jalgratturile teed andma