KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Odavad peavadki uimased olema, kuna neis olev riistvara on tänases kontekstis juba aegunud. Tehniliselt on tegemist nutitelefoni laadse tootega, kus peamised kriteeriumid on korralik ekraan (et ka päikesepaistelisel päeval midagi näeks), piisaval hulgal vahemälu (tänapäevased äpid kipuvad väga mälunäljased olema) ja enam-vähem normaalne Androidi port (ses osas peab lihtsalt konkreetsete toodete revüüsid lugema).

Olgem ausad, ükski neist opsüsteemidest pole nö "puhast tõugu" android, kuna igal tootjal oma sinna bloat- ja spyware juurde keevitatud, mis suvalistel hetkedel koju helistab ja telemeetriat ning niisama kasutajaandmeid saadab. Aga eks see häda ole enamiku seadmetega alustades Windowsi arvutitest ja lõpetades iföönide ja androidifonidega.
Vasta

Wifi hotspoti tegemine autosse neti saamiseks on üsna tüütu. Bluetooth Tethering on lihtsam. Nagunii on bluetooth vaja ära paaritada kui soov kõnesid vastu võtta. Bluetooth Tethering kõlab justkui internet üle sinihamba, reaalsuses aga tehaksegi taustal nimetu (nähtamatu) wifi võrk. Et sisuliselt sama mis wifi hotspoti, aga kõik juhtub automaatselt koos Bluetoothi ühenduse loomisega. Android Auto on üldjuhul mittevajalik kui auto seade ise Android Automotive OS (AAOS) peal jookseb (palun neid kahte omavahel mitte sassi ajada). Sest viimase puhul saab Google Maps, Waze, Youtube vms otse AAOS peal joosta ja telefoni selle jaoks vaja pole. Küll aga võrguühendus on vaja telefonist autosse saada ja selleks BT Tethering üldiselt rahuldab.
Vasta

Jah noh kõik õige, aga mulle isiklikult meeldib reisidel kui on kaks täiesti paaritamata seadet, kasvõi nii triviaalsel põhjusel kui see, et ühe teenusepakkuja roamingpartneril on levi ja teisel mitte. Või siis kolmandates riikides saab osta kohaliku sim-i ja sealtkaudu odavalt andmeid pumbata, oma sim on hädaolukordadeks pmst. Aga eks see ongi ilmselt natuke esoteeriline soov.
Vasta

Mina kasutan sellist asja: https://consumer.huawei.com/in/routers/e8372/
Seadmed ühenduvad automaatselt wifi külge kui levi tekib. Töötab akupanga küljes, seinapistikust, autos olevast USB laadijast ja võtsin lisaantenni ka kaugemates metsades levi saamiseks.
Vasta

Jälle need veljed, siksi veljed.
Mis need sellised on? Tootmisaeg 09.1977.
https://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v...4#GOPR8668
https://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v...4#GOPR8669
Vasta

(08-07-2024, 09:53 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Jälle need veljed, siksi veljed.
Mis need sellised on? Tootmisaeg 09.1977.
https://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v...4#GOPR8668
https://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v...4#GOPR8669

Miks sa arvad, et need siksi veljed on?
Vasta

(08-07-2024, 12:36 PM)hobiautod Kirjutas:  
(08-07-2024, 09:53 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Jälle need veljed, siksi veljed.
Mis need sellised on? Tootmisaeg 09.1977.
https://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v...4#GOPR8668
https://www.snap.ee/user/Urmas68/album/v...4#GOPR8669

Miks sa arvad, et need siksi veljed on?
Sest on siksi all.
Vasta

Kas kõik siksi alla sobivad veljed on siksi veljed?
ATS on pigem VW oma.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Relee PTK-3-4Y4 (vene tähed) , vist mingi iidse külmkapi mootori oma.  Kas keegi tahab?
Vasta

(02-07-2024, 10:32 AM)kass Kirjutas:  Kondeka kontrolli on kõige lõbusam teha nii - ühendage 230 V võrgupinget konde otstele ja kui pauku ei käi, siis lühist ei ole. Edasi tõmmake kähku otsad klemmidelt lahti, korras kondekas peakb jääma laetuks, edasi võtke näiteks kruvikeeraja ja lühistage konde klemmid, kui nüüd käib pauk, siis on konde korras. Võib ka laetud konde anda kellegi kätte ja palufa veidi hoida - kui keegi selle maha viskab ja verbaalselt jm moodi emotsioone hakkab väljendama - jällegi, konde on korras. (aga ärge te vast kodus niimoodi kontrollige, muidu mina jään süüdi, kui midagi ...)

Aitäh - igati loogiline ja nii on: kondensaatoril on mahtuvus. Mis tähendab, et teda saab laadida. Kui on lühis, ei saa laadida. Kui ei saa laetud, ei ole samuti ülesannete kõrgusel.
Lisaks kruvikeerajaga lühistamis-paugutamisele võib ju ka vähemhuvitaval moel mõõta pärast toite lahtiühendamist pinget. Loomulikult alalisvoolu oma. Kui pinge on, on laeng ja on mahtuvus.

Mu teine küsimus on aga vastuseta - mis õli ja kui palju on mõistlik panna puurkaevupumba "mähisteruumi"? Selle põhi on kummist,mis ei pruugi tavaõlidest just hästi arvata. Läbilõige on umbestäpselt selline:
https://www.formosapump.com.tw/upload_fi...spec-b.jpg

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(11-07-2024, 11:42 AM)13piisab Kirjutas:  ... Mu teine küsimus on aga vastuseta - mis õli ja kui palju on mõistlik panna puurkaevupumba "mähisteruumi"? Selle põhi on kummist,mis ei pruugi tavaõlidest just hästi arvata. Läbilõige on umbestäpselt selline:
https://www.formosapump.com.tw/upload_fi...spec-b.jpg
Kas see põhi on tavakummist?, kui on õlikindlast kummist (mida võiks eeldada, katsetada vaja) siis sobib ju tavaõli, mingit taimset möksi ei usu sinna sobivat.
Vasta

Grundfosi puurkaevupumpa läheb trafoõli ja silmini täis. Teisi marke ei tea.
Õli sain mootorite mähkimisega tegelevast firmast.
Vasta

Küsimus, kas keegi teab, miks ei pakuta normaalse laiusega pisiautosid elik ühekohalisi, rool keskel vähemalt juhikohal normaallaiusega? Kas tõesti poleks nõudlust?
ajendatuna ksf v6sa tsitaadist
Tsitaat:Kõlab kangesti sedamoodi, nagu   Mon AMI . Mis on üsna naljakas põrrike, möönan.
selline poekäru ju võiks olla normaalsete teeolude ajal majapidamises aga juhikoha laius peaks olema vähemalt 0,9 m, kui sel sõidukil on 1,3m laiust, siis normaalmõõtmetes eesti mees  elik kolmekohalise kilode arvuga rooli ei mahu või täpsemalt on äärmiselt ahistatud, küünanukid ei mahu kere kõrvale ära etc etc rääkimata sellest, et perse on laiem kui istmepadi.
Vasta

Küsimus järgmine: kus asub gaz 69-l suunarelee?
Vasta

(20-07-2024, 16:44 PM)jrgen20 Kirjutas:  Küsimus järgmine: kus asub gaz 69-l suunarelee?

Salongis roolisamba kohal?
Vasta

(20-07-2024, 17:06 PM)Raivo Kirjutas:  
(20-07-2024, 16:44 PM)jrgen20 Kirjutas:  Küsimus järgmine: kus asub gaz 69-l suunarelee?

Salongis roolisamba kohal?

Antud isendil juhtmestik kõik maha lõigatud, rool mingi muu pandud ja suudade kangiosa ka pole seega pole õrna aimugi
Vasta

(20-07-2024, 18:24 PM)jrgen20 Kirjutas:  Antud isendil juhtmestik kõik maha lõigatud, rool mingi muu pandud ja suudade kangiosa ka pole seega pole õrna aimugi

Kui see on nüüd seotud originaali taastamisega, siis ei julge kinnitad, et nii:
   
Vasta

Super tänud. Kuna teen hetkel uut juhtmestikku, ei osanud relee omasid kuhugi vedada
Vasta

Tsitaat:Ei tea, mida trahvoefekt tähendab aga poolile kerituna maksimumi välja võludes küpsetad juhtmed läbi lihtsalt, heal juhul poolil olev termokaitse sekkube enne
No pooli olemasolul on kõik selge. Kui aga on ilma poolita pikendusjuhe ca 10 m pikkune. Kuidas teie kokku kerite? Olen kohanud noorte poolt ühest otsast alustab ja ümber küünarvarre. Tulemuseks on lahtikerimisel tekkivad topelt keeruga sõlmetaolised pusad, eriti kui seda korrata pidevalt iga kord. Mina olen pidanud õigeks hobuse ohjade puhul kasutatavat moodust. Kas jätan pistiku ja pesa ühendatuks või lahku, pole vahet aga nendest alustan ja jätan veidi pikemaks rippuma kui järgnevad ca süllapikkused keerud. Nii lõpuni ja lahtikerimise asemel viskan lahti nagu kettagolfi mängiks. Lahtiviskel jäävad juhtmed kõrvuti mksimaalselt kolme-nelja keeruga ja pistik ja pesa jäävad mul kätte.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Kaabli kerimise osas on üks õige vastus.

https://youtu.be/QwMJHMSmjVY?si=JJbQ1SRGYu52TnkU
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Kult, 10 külali(st)ne