Postitused: 123
Teemad: 3
Liitus: Oct 2023
Maine:
2
05-07-2024, 22:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2024, 22:40 PM ja muutjaks oli
suvasass.)
Odavad peavadki uimased olema, kuna neis olev riistvara on tänases kontekstis juba aegunud. Tehniliselt on tegemist nutitelefoni laadse tootega, kus peamised kriteeriumid on korralik ekraan (et ka päikesepaistelisel päeval midagi näeks), piisaval hulgal vahemälu (tänapäevased äpid kipuvad väga mälunäljased olema) ja enam-vähem normaalne Androidi port (ses osas peab lihtsalt konkreetsete toodete revüüsid lugema).
Olgem ausad, ükski neist opsüsteemidest pole nö "puhast tõugu" android, kuna igal tootjal oma sinna bloat- ja spyware juurde keevitatud, mis suvalistel hetkedel koju helistab ja telemeetriat ning niisama kasutajaandmeid saadab. Aga eks see häda ole enamiku seadmetega alustades Windowsi arvutitest ja lõpetades iföönide ja androidifonidega.
Postitused: 2,058
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Wifi hotspoti tegemine autosse neti saamiseks on üsna tüütu. Bluetooth Tethering on lihtsam. Nagunii on bluetooth vaja ära paaritada kui soov kõnesid vastu võtta. Bluetooth Tethering kõlab justkui internet üle sinihamba, reaalsuses aga tehaksegi taustal nimetu (nähtamatu) wifi võrk. Et sisuliselt sama mis wifi hotspoti, aga kõik juhtub automaatselt koos Bluetoothi ühenduse loomisega. Android Auto on üldjuhul mittevajalik kui auto seade ise Android Automotive OS (AAOS) peal jookseb (palun neid kahte omavahel mitte sassi ajada). Sest viimase puhul saab Google Maps, Waze, Youtube vms otse AAOS peal joosta ja telefoni selle jaoks vaja pole. Küll aga võrguühendus on vaja telefonist autosse saada ja selleks BT Tethering üldiselt rahuldab.
Postitused: 3,096
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
59
05-07-2024, 23:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2024, 23:49 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Jah noh kõik õige, aga mulle isiklikult meeldib reisidel kui on kaks täiesti paaritamata seadet, kasvõi nii triviaalsel põhjusel kui see, et ühe teenusepakkuja roamingpartneril on levi ja teisel mitte. Või siis kolmandates riikides saab osta kohaliku sim-i ja sealtkaudu odavalt andmeid pumbata, oma sim on hädaolukordadeks pmst. Aga eks see ongi ilmselt natuke esoteeriline soov.
Postitused: 2,685
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
08-07-2024, 17:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2024, 17:49 PM ja muutjaks oli
tõnn.)
Kas kõik siksi alla sobivad veljed on siksi veljed?
ATS on pigem VW oma.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,642
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Relee PTK-3-4Y4 (vene tähed) , vist mingi iidse külmkapi mootori oma. Kas keegi tahab?
Postitused: 3,610
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
(02-07-2024, 10:32 AM)kass Kirjutas: Kondeka kontrolli on kõige lõbusam teha nii - ühendage 230 V võrgupinget konde otstele ja kui pauku ei käi, siis lühist ei ole. Edasi tõmmake kähku otsad klemmidelt lahti, korras kondekas peakb jääma laetuks, edasi võtke näiteks kruvikeeraja ja lühistage konde klemmid, kui nüüd käib pauk, siis on konde korras. Võib ka laetud konde anda kellegi kätte ja palufa veidi hoida - kui keegi selle maha viskab ja verbaalselt jm moodi emotsioone hakkab väljendama - jällegi, konde on korras. (aga ärge te vast kodus niimoodi kontrollige, muidu mina jään süüdi, kui midagi ...)
Aitäh - igati loogiline ja nii on: kondensaatoril on mahtuvus. Mis tähendab, et teda saab laadida. Kui on lühis, ei saa laadida. Kui ei saa laetud, ei ole samuti ülesannete kõrgusel.
Lisaks kruvikeerajaga lühistamis-paugutamisele võib ju ka vähemhuvitaval moel mõõta pärast toite lahtiühendamist pinget. Loomulikult alalisvoolu oma. Kui pinge on, on laeng ja on mahtuvus.
Mu teine küsimus on aga vastuseta - mis õli ja kui palju on mõistlik panna puurkaevupumba "mähisteruumi"? Selle põhi on kummist,mis ei pruugi tavaõlidest just hästi arvata. Läbilõige on umbestäpselt selline:
https://www.formosapump.com.tw/upload_fi...spec-b.jpg
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,269
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Grundfosi puurkaevupumpa läheb trafoõli ja silmini täis. Teisi marke ei tea.
Õli sain mootorite mähkimisega tegelevast firmast.
Postitused: 662
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Küsimus järgmine: kus asub gaz 69-l suunarelee?
Postitused: 662
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Super tänud. Kuna teen hetkel uut juhtmestikku, ei osanud relee omasid kuhugi vedada
Postitused: 4,434
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Tsitaat:Ei tea, mida trahvoefekt tähendab aga poolile kerituna maksimumi välja võludes küpsetad juhtmed läbi lihtsalt, heal juhul poolil olev termokaitse sekkube enne
No pooli olemasolul on kõik selge. Kui aga on ilma poolita pikendusjuhe ca 10 m pikkune. Kuidas teie kokku kerite? Olen kohanud noorte poolt ühest otsast alustab ja ümber küünarvarre. Tulemuseks on lahtikerimisel tekkivad topelt keeruga sõlmetaolised pusad, eriti kui seda korrata pidevalt iga kord. Mina olen pidanud õigeks hobuse ohjade puhul kasutatavat moodust. Kas jätan pistiku ja pesa ühendatuks või lahku, pole vahet aga nendest alustan ja jätan veidi pikemaks rippuma kui järgnevad ca süllapikkused keerud. Nii lõpuni ja lahtikerimise asemel viskan lahti nagu kettagolfi mängiks. Lahtiviskel jäävad juhtmed kõrvuti mksimaalselt kolme-nelja keeruga ja pistik ja pesa jäävad mul kätte.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.