Postitused: 632
Teemad: 5
Liitus: Aug 2021
Maine:
17
03-08-2024, 15:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2024, 16:00 PM ja muutjaks oli
deus.)
Panen oma sõna ka Keemiakaubad nimelise butiigi alla, sealt kõike ostetud, mis seaduses otseselt keelatud pole.
Lahus 6 - 10% kangusega 100 grammi liitrile siis jämedalt (104g ja 937ml vett on täpselt 10% lahus)
Sa ei pea kõike 500L vett sinna sisse laduma, piisab ka 100L ja ülejäänud 400L täida alasi külge seotud õhupallidega näiteks.
Postitused: 3,029
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Siiani ei ole minul probleeme olnud jätku kasutamisega. Üsna tavaline nähtus ligi 20 aastat vanade autode puhul, et kuskil kesk autot vana terastoru pealt edasi vase peale jätkatud.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Kasutanud neid korduvalt ja pole kordagi probleemi olnud.
Postitused: 316
Teemad: 6
Liitus: Apr 2020
Maine:
34
09-08-2024, 12:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2024, 13:01 PM ja muutjaks oli
Lauri_L.)
Üldiselt ei tohiks sõidukite pidurisüsteemides kasutada ülevalpool toodud lõikurrõngas-tüüpi ühendust.
Seadusepügalat (ilmselt on see liitmiku valmistaja poolne) või tehnilist nõuet sõidukite puhul ei oska välja tuua, kuid tööstuses on selliste liitmike kasutamine keelatud nii vibratsiooni keskkonnas kui keskkonnas kus võib liitmikule/torule olla suunatud mehaanilisi lööke (nt auto puhul kivid jms). Õigem on pressida torudele koonuspind ja ühendada kaks liini omavahel kahepoolse emase liitmiku ning koonuspinda kokkupressivate mutrite abil. Lisaks kasutatakse vibratsiooni leevendavaid elemente nagu kompensaatorid, voolikud jms. Sellepärast kasutatakse autode piduri/sidurisüsteemides, statsionaarsete/portatiivsete kompressorite, külmutusagregaatide kompressorite jt puhul just liitmikke, millel on pinnad torukoonustele. Suuremamõõtmelised hüdraulikasüsteemid (nt ekskavaatorid) on pisut teine teema.
Asi ei ole selles, et liitmik süsteemi rõhku ei kannataks. Kannatab küll ja enam. Probleem tekib siis, kui toru vibreerib või emb-kumb toru/liitmik millegagi pihta saab. Lõikurrõngasliitmiku tihedus saavutatakse lõikurrõnga pressimisega (lõikumisega) toru sisse. See on väga jäik ühendus, mille puhul puruneb toru pind kergesti kohas, mida ümbritseb sinna pressitud lõikurrõngas - toru on seal ju sisuliselt kahjustatud. Võimalus purunemiseks suureneb kordades, kui pingutusmutrit üle pingutada. Ja kui lisada vibratsioon/löögid, siis hüüab õnnetus tulles. Seega tuleb igale korrektselt paigaldatud lõikurrõngasliitmikule olenevalt materjalist ja rõhuklassist rakendada pingutamisel ka korrektset nm.
Vask ja terastorude omavaheliseks liitmiseks sellist liitmikku kasutada ei tohi. Lisaks ei tohi terasliitmikku kasutada kahe vasktoru ühendamiseks ja vice versa. Ülevaatusel annab pädev inspektor sellisele lahendusele paugust korduva ning auto sõidab minema platel. On teada juhtumeid, kus sellise "vale" kasutamise tulemusena on maha põletatud terveid jõujaamu ning masinaruume.
Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Eestis pole probleemiks olnud seda jätku kasutada kuid põhjanaabrite juures pidid kohe korduva saama. Eks juht ja ülevaatuspunkt otsustab, millist ühendust kasutada soovib.
Postitused: 3,029
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Kuidas tõlkida seda +/- plokikaane pingutuse instruktsioonis?
Keeran 100 Nm peale, siis neli kraadi lisaks ja siis sama neli kraadi tagasi?
Cylinder head tightening torque: 100Nm +/-4°
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,029
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
10-08-2024, 13:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2024, 13:00 PM ja muutjaks oli
isandpauk.)
Teine küsimus-
peale eemaldamist, panin hoorattal tähele, et see tihvt, mis vända ja hooratta õiget asendit peaks tagama, on hooratta pinnaga tasa. Ei ole murdunud, täiesti sile pealt nagu poleeritud. Õiges asendis tagasi kokkupanekut see muidugi ei sega. See tihvt ei hoia hoorattast vända otsas kinni ka....Tihvti ava vändas on puhas, tühi ja sirge.
mis pornoga on tegemist?
Kas keegi on tihvti pressinud hooratta sisse vales asendis kokkupannes või ongi see tihvt muudetud tehasepoolt paljalt visuaalseks juhiseks?
Küsimus 3:
Mootor sai lahatud seetõttu, et mootoris oli seni tuvastamata päritoluga kärin. Üksiku kepsu kloppimisega selle müra sagedus ei sobinud aga sobiks kenasti lahtioleva hooratta tärinaga. Samas hooratta poldid olid tuugalt kinni ja oli näha ka liimijääke keermetel. Kas jäljed hooratta poltide vahel võivad viidata hooratta liikumisele väntvälli suhtes?
Lisainfoks, et ühegi pihusti lahtiühendamine müra ei muutnud. Abiseadmete rihma mahavõtmine, vaakumpumba mahavõtmine, turbo seiskamine midagi ei muutnud.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 1,836
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(10-08-2024, 12:37 PM)isandpauk Kirjutas: Kuidas tõlkida seda +/- plokikaane pingutuse instruktsioonis?
Keeran 100 Nm peale, siis neli kraadi lisaks ja siis sama neli kraadi tagasi?
Cylinder head tightening torque: 100Nm +/-4°
Ma saan aru et 100Nm ning siis veel kuni 4 kraadi lisaks (mitte rohkem!).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 141
Teemad: 62
Liitus: Jul 2006
Maine:
8
10-08-2024, 22:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2024, 22:32 PM ja muutjaks oli
mellpoiss.)
W140 mersul juba sündides mingid jätkud torudel juhipoolse esilogari taga. Mälujärgi olid nagu sedatüüpi.
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(10-08-2024, 22:30 PM)mellpoiss Kirjutas: W140 mersul juba sündides mingid jätkud torudel juhipoolse esilogari taga. Mälujärgi olid nagu sedatüüpi.
Väga suure tõenäosusega on tehasejätkud siiski standardile vastavad, see tähendab siis lehtri või laiendiga tihenduvad, mitte toru välispinda lõikuvad, vanadel Gazikutel on küll niimoodi. Küsimus on just viisis kuidas torust kinni võetakse.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Küsimus siin suurele ringile - tegelikult kaks küsimust:
1. Kas hardoxit saab ja võib ja keevitatakse tavalise traatkeevitusega, või on selleks eraldi aparaat ja eraldi traat või elektrood.
2. Kas L6e kategooria sõidukil mis ei ole mopeedauto peab olema ka ülevaatus. Ostsin poisile just atv. Ise ta sellega maanteel veel ei sõida(tiba noor veel). 50cc, 3kw, tagavedu ja kvadrik. Samas on sõiduk maanteelegaalne, ja arvel. Kui ise sellega teele läheksin, siis kas on vajalik üv või mitte - enda uuringud ütlevad, et ei peaks olema vaja üv. Kuidas kogemused.
Toivo
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
(10-08-2024, 23:23 PM)envi Kirjutas: (10-08-2024, 16:54 PM)deus Kirjutas: (10-08-2024, 13:24 PM)Walter Kirjutas: (09-08-2024, 18:20 PM)Dexter Kirjutas: Eestis pole probleemiks olnud seda jätku kasutada kuid põhjanaabrite juures pidid kohe korduva saama. Eks juht ja ülevaatuspunkt otsustab, millist ühendust kasutada soovib.
Kes teinud see teab kui mugav on sellise jätkuga põhja alt tahapoole ussitanud piduritoru jätkata. Kui nüüd see ka suure kella külge läheb/ära keelatakse siis palju õnne terve torustiku väljavahetamisel mis peapumbast algab - selleks vaja sageli günekoloogilisi oskusi.
See teemalõim võiks siit tegelikut vaikselt ära kustutada..
On asju, mida üle taguotsa teha ei tohiks. Tõsiselt ka.
Hüdrosüsteemides, kus rõhud kordades suuremad, on sellised lõikerõngaga ühendused väga levinud.
Usaldusväärsuses pole põhjust kahelda.
Naise autol kasutasin sama lahendust. Üv oli ok. Kaheksa aastat pidas minu käes, siis müüsin auto edasi.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.