(12-08-2024, 21:01 PM)Marko Kirjutas: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid568183
Siin oli just natuke aega tagasi juttu sellest tehnoloogiast.
Vaatasin pilte ja tibake kahtlen, et kas ikka saab piisavalt tugev nii tähtsas kohas oleva prao remont?
Metalock tehnoloogia jaoks ja sealsete meeste jaoks on selle prao tegemine soojenduseks, enne kui tõsist tööd hakkavad tegema. Nagu fotolt aru saan, siis see pragu ei ole veel väga pikk seal.
Olen näinud, kuidas sama asutuse mehed õmblevad kokku 10000kW võimsusega diiselmootori ploki, kus pragu jookseb läbi ploki väntvõlli liinist nukkvõllini. Tavaline asi, et lapivad mootorite plokke, kust pea poole meetrise diameetriga kolb on küljepealt koos kepsuga välja tulnud jms. Väga peen asi igatahes ning tehnikahuvilisele hea vaadata.
Küsimus on antud juhul selles, et kas rahaliselt ära tasub. Seal kõik eesti poisid ees ja saab uurida. Kohapeal nad midagi suuremat ei tee. Tööriistad on kõik portatiivsed ja võetakse kaasa. Tean neid hästi ja olen neilt nii mõndagi tellinud. Usaldusväärsuses ei maksa kahelda. Arvan, et juba antud fotode alusel suudavad öelda, et kui perspektiivikas mis lahendus on.
Keevitamise kohapealt ei oska kommenteerida. Kui lahti lõikad, siis metalock enam vaevalt aitab. Sellise tööriista puhul peaks asjatundjatega konsulteerima, et kindla peale lahendus leida.