Kui teemat veel keerulisemaks ajada, siis kõigepealt tuleb peensusteni selgeks teha mõisted.
Lubade kehtivus aeg ja juhtimisõigus on erinevad mõisted (võivad kattuda, aga ei pruugi)
Sellist asja nagu "kutselised kategooriad" pole olemas.
Käru loa olemasolu ei tähenda midagi kutselist (selleks ongi kood 95, kui tahad palgatööd teha)
Enda käru (mitte O1) vedamiseks (kasvõi b kategooria sõiduki sabas) peab kehtiv juhtimisõigus ikka olemas olema.
Nagu siin varem läbi lipsas, et perearst annab tõendi, siis vingemate kategooriate juhtimisõiguse saamiseks peab siiski külastama "profesionaalse meditsiini" asutust, kes on väidetavalt adekvaatne hindama juhi tervislikku seisundit (ja selle jagu ka kulukam)
Ma ise selle sajandi sees polnud kood95 lubade järgi vajadust tundnud (kui vahest trehvas, siis sõit vaid paberkettaga autoga) aga eelmine aasta sai see "pädevustunnistus" igaks juhuks ära tehtud (otseselt rekkamees ei ole, aga vahest tuleb mõne kaasaegsemat pilli ka liigutada ja siis pannakse pahaks, kui digikaarti kasutada pole)
Lisaks on endal majapidamises M1 kategooria sõiduauto, mille täismass on 12T (jah, 12 tonni!) ja selle roolimiseks on vist ka vähim lubade kategooria "C" aga "kutselisusega" (loe, profesionaalse töö tegemisega) pole seal midagi tegemist
Et tee ääres vähem seletamist oleks, on tegelikult lihtsam, kui võimalikult vinged paberid on ette näidata
Ainuke variant, mis selle vastu räägib, on naaberteema- "mopeedautod" (kui sul pole mingeid lube, siis ei saa neid ka ära võtta, rääkimata juhtimisõiguse peatamisest)