Mõistusevastased manöövrid liikluses

Indrekule...
Lihula tulistamise järgselt tehti "jalameheks" kümneid relvaomanikke kui võimalikke kurjategijaid.
Tean päris mitmeid, kes eksisid tühise, põhiliselt relva või laskemoona hoidmise nõuete vastu.
Miks sama analoogiat ei kasutata autojuhtide suhtes?
Küllap sul on ka info kui palju autojuhte on kaotanud juhtimisõiguse, LE rikkumiste tõttu?
Vasta

Palju või kuimitu autojuhti võiks siis juhtimisõigusega jääda Eesti peale , et poleks ruumipuudust teedel ja olematut pikivahet järelsõitva sõidukiga .
 Meil on teedel ruumi küll , ka ristmikel kui foori keelava kollase tulega ristmikule ei sõidetaks ning  oma õigust taga ajades ristmiku umbe ei aetaks .
 Ärge virisege teiste kallal , käituge liikluses teisi austades , hakatakse teid ka austama ja kas on alati ning ilmtingimata vaja sõita lubatud suurima kiirusega + 10 km/h ning kiiruskaamera juures pidurdada .
Vasta

(23-11-2024, 21:47 PM)edvard Kirjutas:  Palju või kuimitu autojuhti võiks siis juhtimisõigusega jääda Eesti peale , /---/.

Ikka ainult need, kes siin teemas kõige rohkem sõna võtavad.
Vasta

(23-11-2024, 20:34 PM)envi Kirjutas:  Tean päris mitmeid, kes eksisid tühise, põhiliselt relva või laskemoona hoidmise nõuete vastu.

Loed ehk oma seda lauset korra veel ja teed parandused/või täiendused.
Vasta

(23-11-2024, 16:22 PM)indreksirk Kirjutas:  ...
Eestis on ca 650 000 juhiloa omanikku, ca 800 000 liikluskindlustusega autot. Eesti autopargi arvutuslik läbisõit on aastas üle 10 miljardi kilomeetri. Liikluskindlustuse juhtumeid toimub aastas ca 35 000 (neist ca 1/3 on parklakõksud). 
...
(23-11-2024, 21:47 PM)edvard Kirjutas:  Palju või kuimitu autojuhti võiks siis juhtimisõigusega jääda Eesti peale , et poleks ruumipuudust teedel ja olematut pikivahet järelsõitva sõidukiga .
 Meil on teedel ruumi küll ...

Indreku numbrid tunduvad loogilised ja neist rehkendades isegi, kui rakendada LÕ-järgset sunniviisilist juhtimisõiguse peatamist KÕIGILE avariisüüdlastele, siis on kadu vaid 20 000 aastas. Ei ole juhtidepõuda ette näha. 

Sellele kirjutan küll alla, et rohkem arvestamist on alati hea.

Muu hulgas piirkiirusest aeglasemalt sõitja võiks hoida paremale ja mitte eesliikuja tagumenti nuuskida. Kolonni moodustab alati teine oinas, kes ei oska pikivahet hoida ja ära  vormistab kolmas samasugune. Tagantpoolt enam libedaga väga mööda pressima ei hakka.

Muu hulgas sai eile sõidetud Pärnumaal üks ring. TRA oli välja kuulutanud eriolukorra. Võib-ollat kuskil Vändra kandis siis olid meetrised hanged ja liikumine raskendatud, aga igatahes Vigala-Koonga-Lihula sektor oli talve ootamatu tuleku kohta üllatavalt sõidetav üherattaveolise autoga.

Vähem halamist ja rohkem arvestamist ja jõuame kõik kohaleSmile

Ning rohkem sinivalgeid teedele ja vähem laua taha toolidele lösutama, saavad ka teiste arvel elajad oma palga kätte.
Vasta

(24-11-2024, 00:03 AM)gruppen Kirjutas:  
(23-11-2024, 20:34 PM)envi Kirjutas:  Tean päris mitmeid, kes eksisid tühise, põhiliselt relva või laskemoona hoidmise nõuete vastu.

Loed ehk oma seda lauset korra veel ja teed parandused/või täiendused.

Juhin tähelepanu, et tänased RS reeglid on mitmekordselt üle võlli, eksida on väga kerge ja seaduskuulekal kodanikul on praktiliselt võimatu kasutada relva eesmärgipäraselt nt "kodu ja vara kaitseks". St rikkumised on ka tegelikult tühised.

Olen kasvanud igipõliste jahimeeste peres "verise kommunistliku diktaatuuriga" ühiskonnas, kus olid tunduvalt lõdvemad reeglid relva soetamisele ja hoidmisele. Nt jahipüssid olid vabamüügis kultuuritarvete poes, isale kingiti juubeliks 2 püssi, füüsiliselt. Relvakappide ja jahipiletisse sissekandmise nõue tuli kunagi alles 70-ndate lõpus või 80-ndate alguses (leedukad kaaperdasid lennuki). Senimaani seisid püssid toanurgas või seinal naela otsas padrunid rauas, ainult kukkede vinna tõmbamise vaev ja sai majatrepilt hagija aetud jänese ära lasta.
Samas ei olnud probleeme relvadega, kuna laste kasvatamisel oli kord majas. Isa ütles, et püssi ei puutu enne kui oled piisavalt suur ja siis näitan ja õpetan. Ja nii oligi, ei mingit püssi näppimist. Nii mingi 13-aastaselt sai isa juhendamisel jahiga alustatud.

Praegu on kõik hirmsasti reguleeritud ja keelatud aga mingit reaalset kasvatust/karistust ei toimu.
Vasta

(24-11-2024, 00:03 AM)gruppen Kirjutas:  
(23-11-2024, 20:34 PM)envi Kirjutas:  Tean päris mitmeid, kes eksisid tühise, põhiliselt relva või laskemoona hoidmise nõuete vastu.

Loed ehk oma seda lauset korra veel ja teed parandused/või täiendused.

Palun konkreetsemalt, mis sul arusaamatuks jäi?
Kui mina tulen jahilt, siis enne relva relvakappi panemist kuivatan selle korralikult ära.
Kui vahepeal tuleb kohale politsei ja ehmunud inimene ei oska seletada, miks relv relvakapis pole, oledki kurjategija.
Vasta

(23-11-2024, 17:57 PM)kr8nik Kirjutas:  .......
Kas ma käitusin nagu pederast, kui sõitsin suurepärase nähtavusega praktiliselt tühjal teel kiirusega 70 km/h?

Siinsete "arvamusliidrite" arvates oled pede juba siis, kui spido seier 90 peale peaks langema. Big Grin
(24-11-2024, 15:05 PM)envi Kirjutas:  
(24-11-2024, 00:03 AM)gruppen Kirjutas:  
(23-11-2024, 20:34 PM)envi Kirjutas:  Tean päris mitmeid, kes eksisid tühise, põhiliselt relva või laskemoona hoidmise nõuete vastu.

Loed ehk oma seda lauset korra veel ja teed parandused/või täiendused.

Palun konkreetsemalt, mis sul arusaamatuks jäi?
Kui mina tulen jahilt, siis enne relva relvakappi panemist kuivatan selle korralikult ära.
Kui vahepeal tuleb kohale politsei ja ehmunud inimene ei oska seletada, miks relv relvakapis pole, oledki kurjategija.

Siis küll miskit valesti elatud, kui politseiniku nägemine keeletuks ehmatab.
Ma näen neid kodus korra viie aasta järel, mingit ehmatust pole.
Vasta

(24-11-2024, 15:05 PM)envi Kirjutas:  
(24-11-2024, 00:03 AM)gruppen Kirjutas:  
(23-11-2024, 20:34 PM)envi Kirjutas:  Tean päris mitmeid, kes eksisid tühise, põhiliselt relva või laskemoona hoidmise nõuete vastu.

Loed ehk oma seda lauset korra veel ja teed parandused/või täiendused.

Palun konkreetsemalt, mis sul arusaamatuks jäi?
Kui mina tulen jahilt, siis enne relva relvakappi panemist kuivatan selle korralikult ära.
Kui vahepeal tuleb kohale politsei ja ehmunud inimene ei oska seletada, miks relv relvakapis pole, oledki kurjategija.

Sa mees ei tea relvaseadusest küll mitte midagi.
Korduseksam kuluks ära. VÕi enda pakutud "vits" ei maitse?

Ja jalameheks päris ilmaasjata "relva" mõttes ei tehta. Iseasi, mis nüüd toimuma hakkab, kui 2 korda kaamerasse autoga sõites relvaloa kallale minnakse.
Eks tuleb kohaneda.
Vasta

(24-11-2024, 15:28 PM)mellpoiss Kirjutas:  
(23-11-2024, 17:57 PM)kr8nik Kirjutas:  .......
Kas ma käitusin nagu pederast, kui sõitsin suurepärase nähtavusega praktiliselt tühjal teel kiirusega 70 km/h?

Siinsete "arvamusliidrite" arvates oled pede juba siis, kui spido seier 90 peale peaks langema. Big Grin
(24-11-2024, 15:05 PM)envi Kirjutas:  
(24-11-2024, 00:03 AM)gruppen Kirjutas:  
(23-11-2024, 20:34 PM)envi Kirjutas:  Tean päris mitmeid, kes eksisid tühise, põhiliselt relva või laskemoona hoidmise nõuete vastu.

Loed ehk oma seda lauset korra veel ja teed parandused/või täiendused.

Palun konkreetsemalt, mis sul arusaamatuks jäi?
Kui mina tulen jahilt, siis enne relva relvakappi panemist kuivatan selle korralikult ära.
Kui vahepeal tuleb kohale politsei ja ehmunud inimene ei oska seletada, miks relv relvakapis pole, oledki kurjategija.

Siis küll miskit valesti elatud, kui politseiniku nägemine keeletuks ehmatab.
Ma näen neid kodus korra viie aasta järel, mingit ehmatust pole.

Laki juu...
Vasta

Austust teiste juhtide vastu võiks rohkem olla. Näiteks täidaks Liiklusseadust.
Vasta

Ise näeb sellist pikkivahe "täitmist", labast ette keeramist jms. pea igapäevaselt kaubikuga sõites.
Saan bussijuhtidest ja veokimeestest aru.

https://reporter.kanal2.ee/8140314/bussi...s-on-suudi
Vasta

(23-11-2024, 21:47 PM)edvard Kirjutas:   Ärge virisege teiste kallal , käituge liikluses teisi austades , hakatakse teid ka austama

Täpselt nii ongi. Tõsi küll, reaalse pikaajalise tulemi jaoks on vaja eristuvat autot. Sel ajal kui ise ja pere Granadadega sõitsime, oli märgata küll, et reavahetus või kusagilt väljakeeramine oli lihtsam kui mõne juhusliku autoga liigeldes. Tütar ütles ka, et sinu autoga sõites on teised juhid viisakamad.
+10 osas jätan endale õiguse eriarvamuseks, täpsustama parem ei hakka.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

See natuke "omamoodi" auto , see vahest torkab massi seest silma , see võib , kui sellise sõiduki juht teistesse liiklejatesse hästi suhtub ootamatutes situatsioonides toredat mõju omada . + 10 km/h , kuidas kellelegi sobib . Kui siin Tallinnas lääne pool tee jääs oli hommikul vara , siis keegi minust , kes ma spido järgi lubatud maksimaalse kiirusega sõitsin , mööda ei sõitnud , mida ei saa kinnitada kui teekate kare on .
Vasta

(24-11-2024, 15:28 PM)mellpoiss Kirjutas:  Siinsete "arvamusliidrite" arvates oled pede juba siis, kui spido seier 90 peale peaks langema. Big Grin

Peaksin selle lause vist oma auto juhipoolse päikesesirmi peale kirjutama!  Cool
Vasta

Liikluse takistamisest : Täna hommikul kella 7 ajal jõudsin järgi ühele toyotale , liikus kuidagi kummaliselt , küll oli kiirus 40 ja siis 60 km/h , lubatud seitsmekümneni ei küündinud kordagi , seda maad , mida ma selle auto järel sõitsin oli 10 kilomeetrit , üks erikõva juht tegi möödasõidu , läks väga napilt õnneks , ei saanud vastutuleva sõidukiga kokku , kui tee Tabasalu mäe all kaherealiseks muutus lugesin kokku , palju meil sabas autosi oli ja oli 16 autot , viskasin aeglaselt liikuva auto juhile möödasõites pilgu peale , oli selline mees parimais aastates , korralikult riides , triiksärk ja lips ja kampsun , eks ta kuskilt peolauast koju või tööle kulges .
Vasta

(24-11-2024, 20:57 PM)Marko Kirjutas:  
(23-11-2024, 21:47 PM)edvard Kirjutas:   Ärge virisege teiste kallal , käituge liikluses teisi austades , hakatakse teid ka austama

Täpselt nii ongi. Tõsi küll, reaalse pikaajalise tulemi jaoks on vaja eristuvat autot. Sel ajal kui ise ja pere Granadadega sõitsime, oli märgata küll, et reavahetus või kusagilt väljakeeramine oli lihtsam kui mõne juhusliku autoga liigeldes. Tütar ütles ka, et sinu autoga sõites on teised juhid viisakamad.

Me elame ajal kus iga esmane võib sõita paarituhande eurose 150+kw mürsuga. Mulle meenub olukord kus ühele piigale anti kätte w126 sel 560. Millenium. Tallas korra nagu oma Sierraga Hollika ringil. Tulemus oli puu mis päästis Kadrioru tiigist.
Vasta

150kW pole mitte mürsk, vaid igati mõistlik keskmise väiksemapoolse auto norm ladusaks ja pingevabaks liiklemiseks.  Alaväärsuskompleksi käes vaeveldes mingite 55kW mannergute hullunud piitsutamine, samal ajal endale korrutades, kuidas kõik teised ümberringi on mõistusvastased, tekitab liiklusstressi nii juhis kui teistes, see omakorda ohtlikke olukordi.

Tüüpiline näide on absoluutselt igasugune Dacia linnas, see mark kohe tõmbab ligi teatud tüüpi kaadrit - reastud foori taga kõrvale, roheline, sõidad rahulikult oma teed, plännergu tuled jäävad pisi-pisikeseks täpiks, reastud tagasi. A kui järgneb pikem foorivaba ala, siis võib mürki võtta, et varsti on see sitavikat end stangesse kinni imenud, sest hoolimata 20sek reaktsiooniajast fooritulele ning sellele järgnenud kastis õli segamise orgiat hakkas nüüd järsku hirmus kiire. Punnitab siis mööda, meeletud 65km/h rauas niiet plokikaas kummis, järgmise foori taga kordub kõik, ad nauseam. Otsusta siis ära, kas sul on kiire või mitte, soovitavalt juba autosalongi lävel.

Õnneks elektriautode levikuga peaks see probleem vaikselt otsast lahenema hakkama, enamasti on neil mõistlikud mootorid ja kiirendus linnakiiruseni ei võta geoloogilisi ajajärke.
Vasta

ohh , oleks minu teha , ma istutaks jesperi mõne 18- 23 kW võimsusega näiteks Fiat 126 rooli , no nii arengu edendamise eesmärgil , tegelikult kõlbaks ka mõni lada /vaz 2104 näiteks  , peale kaheksat tundi sellise auto roolis tundub ka Dacia Auto .
Vasta

(Eile, 20:39 PM)edvard Kirjutas:  ohh , oleks minu teha , ma istutaks jesperi mõne 18- 23 kW võimsusega näiteks Fiat 126 rooli , no nii arengu edendamise eesmärgil , tegelikult kõlbaks ka mõni lada /vaz 2104 näiteks  , peale kaheksat tundi sellise auto roolis tundub ka Dacia Auto .

Valikud on igaühe enda teha-olles elus piisavalt kaua abimootoriga liiklusvahenditega liikunud ei pane mind enam vabatahtlikult miski ostma näiteks tutikat käsikastiga umbes 100-kilowatiga masinat.20+tuhhi raha eest-ma pole ilmselt piisavalt masohist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne