Postitused: 93
Teemad: 2
Liitus: Feb 2020
Maine:
6
Indrekule...
Lihula tulistamise järgselt tehti "jalameheks" kümneid relvaomanikke kui võimalikke kurjategijaid.
Tean päris mitmeid, kes eksisid tühise, põhiliselt relva või laskemoona hoidmise nõuete vastu.
Miks sama analoogiat ei kasutata autojuhtide suhtes?
Küllap sul on ka info kui palju autojuhte on kaotanud juhtimisõiguse, LE rikkumiste tõttu?
Postitused: 759
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Palju või kuimitu autojuhti võiks siis juhtimisõigusega jääda Eesti peale , et poleks ruumipuudust teedel ja olematut pikivahet järelsõitva sõidukiga .
Meil on teedel ruumi küll , ka ristmikel kui foori keelava kollase tulega ristmikule ei sõidetaks ning oma õigust taga ajades ristmiku umbe ei aetaks .
Ärge virisege teiste kallal , käituge liikluses teisi austades , hakatakse teid ka austama ja kas on alati ning ilmtingimata vaja sõita lubatud suurima kiirusega + 10 km/h ning kiiruskaamera juures pidurdada .
Postitused: 1,175
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Austust teiste juhtide vastu võiks rohkem olla. Näiteks täidaks Liiklusseadust.
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(23-11-2024, 21:47 PM)edvard Kirjutas: Ärge virisege teiste kallal , käituge liikluses teisi austades , hakatakse teid ka austama
Täpselt nii ongi. Tõsi küll, reaalse pikaajalise tulemi jaoks on vaja eristuvat autot. Sel ajal kui ise ja pere Granadadega sõitsime, oli märgata küll, et reavahetus või kusagilt väljakeeramine oli lihtsam kui mõne juhusliku autoga liigeldes. Tütar ütles ka, et sinu autoga sõites on teised juhid viisakamad.
+10 osas jätan endale õiguse eriarvamuseks, täpsustama parem ei hakka.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 759
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
See natuke "omamoodi" auto , see vahest torkab massi seest silma , see võib , kui sellise sõiduki juht teistesse liiklejatesse hästi suhtub ootamatutes situatsioonides toredat mõju omada . + 10 km/h , kuidas kellelegi sobib . Kui siin Tallinnas lääne pool tee jääs oli hommikul vara , siis keegi minust , kes ma spido järgi lubatud maksimaalse kiirusega sõitsin , mööda ei sõitnud , mida ei saa kinnitada kui teekate kare on .
Postitused: 759
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Liikluse takistamisest : Täna hommikul kella 7 ajal jõudsin järgi ühele toyotale , liikus kuidagi kummaliselt , küll oli kiirus 40 ja siis 60 km/h , lubatud seitsmekümneni ei küündinud kordagi , seda maad , mida ma selle auto järel sõitsin oli 10 kilomeetrit , üks erikõva juht tegi möödasõidu , läks väga napilt õnneks , ei saanud vastutuleva sõidukiga kokku , kui tee Tabasalu mäe all kaherealiseks muutus lugesin kokku , palju meil sabas autosi oli ja oli 16 autot , viskasin aeglaselt liikuva auto juhile möödasõites pilgu peale , oli selline mees parimais aastates , korralikult riides , triiksärk ja lips ja kampsun , eks ta kuskilt peolauast koju või tööle kulges .
Postitused: 3,124
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
150kW pole mitte mürsk, vaid igati mõistlik keskmise väiksemapoolse auto norm ladusaks ja pingevabaks liiklemiseks. Alaväärsuskompleksi käes vaeveldes mingite 55kW mannergute hullunud piitsutamine, samal ajal endale korrutades, kuidas kõik teised ümberringi on mõistusvastased, tekitab liiklusstressi nii juhis kui teistes, see omakorda ohtlikke olukordi.
Tüüpiline näide on absoluutselt igasugune Dacia linnas, see mark kohe tõmbab ligi teatud tüüpi kaadrit - reastud foori taga kõrvale, roheline, sõidad rahulikult oma teed, plännergu tuled jäävad pisi-pisikeseks täpiks, reastud tagasi. A kui järgneb pikem foorivaba ala, siis võib mürki võtta, et varsti on see sitavikat end stangesse kinni imenud, sest hoolimata 20sek reaktsiooniajast fooritulele ning sellele järgnenud kastis õli segamise orgiat hakkas nüüd järsku hirmus kiire. Punnitab siis mööda, meeletud 65km/h rauas niiet plokikaas kummis, järgmise foori taga kordub kõik, ad nauseam. Otsusta siis ära, kas sul on kiire või mitte, soovitavalt juba autosalongi lävel.
Õnneks elektriautode levikuga peaks see probleem vaikselt otsast lahenema hakkama, enamasti on neil mõistlikud mootorid ja kiirendus linnakiiruseni ei võta geoloogilisi ajajärke.
Postitused: 759
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
ohh , oleks minu teha , ma istutaks jesperi mõne 18- 23 kW võimsusega näiteks Fiat 126 rooli , no nii arengu edendamise eesmärgil , tegelikult kõlbaks ka mõni lada /vaz 2104 näiteks , peale kaheksat tundi sellise auto roolis tundub ka Dacia Auto .