04-12-2024, 21:01 PM
Proovi kui väikse diameetriga asja saab panna pliidile ? Vihje: mitte piisavalt
Lisaks temperatuuri andur ja selle järgi reguleerimine
Lisaks temperatuuri andur ja selle järgi reguleerimine
(04-12-2024, 21:45 PM)lauren Kirjutas: Kui ma enda 53e soojaks tahtsin saada sai tehtud vaheplaat termostaadi korpusele ning sisse läks bmw tds mootori termostaat, nüüd läheb mootor kenasti töötemperatuuri ja salong läheb ka ilusti soojaks kuna ringvool radikasse on parem. Ise olen temperatuuri reguleerimiseks kasutanud vanema vw/audi vooliku vahele käidavat kraani koodiga 171819809A. Edu ja jaksu vanakesega, kõik töö ja hoolduse tegemised sul väga põhjalikud.
(05-12-2024, 09:36 AM)Janka Kirjutas: Rihmarattal on seademärk. Või vähemalt võiks olla. Sestap ta ainult ühes asendis külge kruvitaksegi.
Jahutusvedeliku puhul võinuks sinisega jätkata. Jäävad võimalikud konfliktid metallidega olemata.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55664
(24-10-2024, 12:07 PM)overspeed Kirjutas: ...
Liikudes edasi mööda toru ballooni poole ... ballooni ja kabiini kolmikkraani vahel on veel mingi "vidin" mida joonisel ei olnud. Ennem seda röhk on, peale seda röhku pole. Reguleeritav ja puha.
Tuli välja, et too on seoses sellega, et mo masinal on öhupidurite süsteem haagise jaoks. Klapp ei lase öhku ennem lisaseadmetesse (rehvipumpamine), kui balloonis pole saavutatud ettenähtud röhk (reguleeritud tolle klapiga). Alles siis see avaneb ning annab öhku ka rehvide pumpamiseks.