opel vivaro pihustid
#21

(15-12-2024, 15:28 PM)oltsberg Kirjutas:  ...
Renault K9K mootor, 1,5D, mida kohtab paljudel Renault ja Dacia mudelitel. Vaja pihusti kätte saada.
...
Olles ära vaadanud kümmekond asjaomast videot, jäi silma, et ainult ühel juhul kasustati pihusti eemaldamiseks liugvasarat, ülejäänud juhtudel tulid pihustid välja sama kergelt nagu kurgid purgist Smile Ka ei maini remondijuhend eripribooride loetelus, et pihusti eemaldamineseks miskit erilist vaja oleks. Lisaks ütleb talupojamõistus, et kui mingi liitekoht lekib, siis ei saa ta ju kõvasti kinni olla.

Milles on siis konks?...


Sel mootoril on nüüdiskombe kohaselt pikad pihustid, mis kipuvad kinni põlema ja ei taha elusalt end kätte anda. Mersumehed teavad Sad Lekked teevad asja kiiresti hullemaks.

Probleem on peamiselt selles, et pole kuhugi tõmmitsat kinnitada. Vaja on tihedat harki, millega tõmmatakse kinnituskahvli faasidest. Mersudel on võimalik, et pihusti puruneb mahatõmbamise käigus.

Kui ainult pihusti on vaja maha saada, siis karmimad mehed lasevad töötaval mootoril välja lüüa. Selleks lõdvendatakse töötaval mootoril pihusti kinnituskahvli polti ja mootor tõstab (kunagi) selle ise välja. Kuivõrd mul pole olnud vajadust nii drastiliste meetmeteni minna, ei oska kinnitada. Seni on piisanud heeblist, paarist sobiva pikkusega poldist ja üleliigsest modifitseeritud pihustikinnituse kahvlist. Aga mul pole ükski end sisse ka pigitanud.

Vanade mersude omanikud teavad, et pikkadel pihustitel on mõistlik vahetada pihustialuseid seibe perioodiliselt. Nii umbes automaatkasti õlivahetusega samas rütmisSmile

Kui tahad ise pusida, saada pihusti kinnitushargi laius - kui see peaks mersuga klappima, saadan ühe üleliigse loomkatseteks. Modifitseeri oma mootori peal kasutamiseks paslikuks.

Kui tahad tööd tellida, siis proovi 5202177. Võrukandimehed soovitasid kunagi. Kui ta veel elus on ja toimetab, siis võiks osata.

Tartus siis Kattel Diisel Vasara tn ja Dieselland Võru tn. Ülevaatuseta autoga sõit on küll (avastamisel) tasuline, aga odavam treileristSmile
Vasta
#22

(17-12-2015, 21:42 PM)90Deville Kirjutas:  Selliseid klambriga kinnituvaid pihusteid saadakse ka nii kätte, et keerad klambrit hoidva mutri lödvaks niiet klamber liigub vabalt, ning siis söidad kuni kapotialt imelikke hääli hakkab kostma Wink

Meenus, et niimoodi ühelt šotist soetatud vauxhallilt kaks pihustit kätte saadigi. Teised tulid tavaliste tööriistadega, tõmmitsat polnud.
Vasta
#23

On nähtud pihustit pidi tali ja keti otsas rippuvat töötavat mootorit. 
Mehed olid lõpuks nii nõutud, et pidid mootorit hakkama laiali võtma. Kõik ei tulegi alati näpuga välja.

Smile

Aga noh need on need üksikud magusamad palad. 
Alati nii huvitavaks ei lähe.
Vasta
#24

Viljandis on ka spetsialist olemas. Äsja tegeles 2013 Galaxy pihustiseibide vahetamisega. Kui vaja, jagan koordinaate.

Kaks mõttetera temalt: pihustid maha ainult kuumalt mootorilt ja seibe vaheta iga 150K järel (patsiendil oli näit 170K).

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#25

(15-12-2024, 20:24 PM)Aspelund Kirjutas:  Kaks mõttetera temalt: pihustid maha ainult kuumalt mootorilt ja seibe vaheta iga 150K järel (patsiendil oli näit 170K)
Poiss vahetas just sügisel oma kurvasilmsel pihustiseibi,enne vahetust käis maanteel mootorit kuumaks ajamas ja nii 5km sõitis mootor piirajas ja kaugelt kuulda kui tagasi tuli...Ja maha tuli suht lihtsalt.
Vasta
#26

ksf. Tõnni viidatud pneumo-tõmmits tõmbas Sorentol nagu muuseas välja pihustid, mida kangutati eelnevalt kõikvõimalike muude riistadega.
Julgen soovitada.
Vivaro F9k mootori kohta saan kinnitada, et Tallinn-Rakvere ots oli pihusti lahtisaamiseks piisav - olin unustanud kahvli poldi kinni keerata, kohale jõudes oli lahti ja sutsus gaase vahelt läbi. Samas kui siin mainitud patsiendil tuli kolvil ei käi, siis selliseid otsi väga ei sõida.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#27

(15-12-2024, 18:06 PM)v6sa Kirjutas:  
(15-12-2024, 15:28 PM)oltsberg Kirjutas:  ...
Renault K9K mootor, 1,5D, mida kohtab paljudel Renault ja Dacia mudelitel. Vaja pihusti kätte saada.
...
Olles ära vaadanud kümmekond asjaomast videot, jäi silma, et ainult ühel juhul kasustati pihusti eemaldamiseks liugvasarat, ülejäänud juhtudel tulid pihustid välja sama kergelt nagu kurgid purgist Smile Ka ei maini remondijuhend eripribooride loetelus, et pihusti eemaldamineseks miskit erilist vaja oleks. Lisaks ütleb talupojamõistus, et kui mingi liitekoht lekib, siis ei saa ta ju kõvasti kinni olla.

Milles on siis konks?...

Probleem on peamiselt selles, et pole kuhugi tõmmitsat kinnitada. Vaja on tihedat harki, millega tõmmatakse kinnituskahvli faasidest...
Konkreetsel mootoriversioonil seda probleemi ei ole. Kõrgsurvetoru maha (tagasivool ja pistik muidugi ka), toru asemele pihusti otsa vastav jubin ja võibki sikutama asuda Smile  Panebki imestama, et keegi seda teha ei taha Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne