15-12-2024, 18:06 PM
(15-12-2024, 15:28 PM)oltsberg Kirjutas: ...
Renault K9K mootor, 1,5D, mida kohtab paljudel Renault ja Dacia mudelitel. Vaja pihusti kätte saada.
...
Olles ära vaadanud kümmekond asjaomast videot, jäi silma, et ainult ühel juhul kasustati pihusti eemaldamiseks liugvasarat, ülejäänud juhtudel tulid pihustid välja sama kergelt nagu kurgid purgist Ka ei maini remondijuhend eripribooride loetelus, et pihusti eemaldamineseks miskit erilist vaja oleks. Lisaks ütleb talupojamõistus, et kui mingi liitekoht lekib, siis ei saa ta ju kõvasti kinni olla.
Milles on siis konks?...
Sel mootoril on nüüdiskombe kohaselt pikad pihustid, mis kipuvad kinni põlema ja ei taha elusalt end kätte anda. Mersumehed teavad Lekked teevad asja kiiresti hullemaks.
Probleem on peamiselt selles, et pole kuhugi tõmmitsat kinnitada. Vaja on tihedat harki, millega tõmmatakse kinnituskahvli faasidest. Mersudel on võimalik, et pihusti puruneb mahatõmbamise käigus.
Kui ainult pihusti on vaja maha saada, siis karmimad mehed lasevad töötaval mootoril välja lüüa. Selleks lõdvendatakse töötaval mootoril pihusti kinnituskahvli polti ja mootor tõstab (kunagi) selle ise välja. Kuivõrd mul pole olnud vajadust nii drastiliste meetmeteni minna, ei oska kinnitada. Seni on piisanud heeblist, paarist sobiva pikkusega poldist ja üleliigsest modifitseeritud pihustikinnituse kahvlist. Aga mul pole ükski end sisse ka pigitanud.
Vanade mersude omanikud teavad, et pikkadel pihustitel on mõistlik vahetada pihustialuseid seibe perioodiliselt. Nii umbes automaatkasti õlivahetusega samas rütmis
Kui tahad ise pusida, saada pihusti kinnitushargi laius - kui see peaks mersuga klappima, saadan ühe üleliigse loomkatseteks. Modifitseeri oma mootori peal kasutamiseks paslikuks.
Kui tahad tööd tellida, siis proovi 5202177. Võrukandimehed soovitasid kunagi. Kui ta veel elus on ja toimetab, siis võiks osata.
Tartus siis Kattel Diisel Vasara tn ja Dieselland Võru tn. Ülevaatuseta autoga sõit on küll (avastamisel) tasuline, aga odavam treilerist