KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Nõuka takisti tähisega: C5-35B 50   24 OM 5%
Mida C5 seal ees tähendab koos 35B'ga. Niipalju sain netist aru, et 50 watte.
Vasta

(28-11-2024, 01:07 AM)oliveer Kirjutas:  Nõuka takisti tähisega: C5-35B 50   24 OM 5%
Mida C5 seal ees tähendab koos 35B'ga. Niipalju sain netist aru, et 50 watte.

C – Сопротивление (резистор). 5 – Проволочное исполнение. 35 – Постоянные резисторы общего назначения. В – Влагостойкие
C – takistus (takisti). 5 – juhtmega versioon. 35 – Üldotstarbelised püsitakistid. B – niiskuskindel 

ehk lühidalt mark.
Vasta

(27-11-2024, 20:52 PM)muska71 Kirjutas:  Suruõhk 10 bar ja selline junn 1/8 tollkeere https://www.intercars24.ee/tooted/D92A57...ls-1320000 .Kuidas see keere silindri külge paigaldada,et pidama ka jääks?Riiulis olemas kaks eri tugevusega keermeliimi,keermeteip ja keermeniit,mis oleks kõige mõistlikum?Vanal oli ka mingi x tihendilaadne asi,aga uuel mitte.

Tere!

Tehniliselt eristatakse keerme lukustus liime ja keerme tihendusliime. 
Enamus kasutavad Loctite algset kodeeringut. 
243, sinine keerme lukustusliim, keskmise tugevuse, üldkasutatav, on mõeldud tavavõtetega ka lahti keerama. 
270, roheline, suure tugevusega keerme lukustusliim, lahti võtmine mõeldud eelsoojendamisega.
Keerme tihenduseks, kuni 3/4" keermele on mõeldud 542, punane. Sisuliselt kannatab kõike keemiat, ka joogiveele. Esimene keerme niit liimi täis, kokku keerata ja 15-20min pärast on kasutusvalmis.
577, keerme tiheduspasta on suurematele keermetele, ise olen kuni 4" ühendanud, a sõltuvalt töösurvest on tihti juba parem nn "takk+pasta".
Tehniliselt pole väga vahet, kas kasutad liimi, keerme teipi või -nööri. Nagu juba mainitud, kohe kasutamiseks ja ntx testimiseks on teip/nöör parem. Ma kasutan mõlemaid vesioone kuni 700bar koonusliitmike puhul, tõõvõtted samad.

Lugupidamisega, Janis.

www.enerhyd.ee = kõrgsurvehüdraulika
Vasta

Sai üks veokas ostetud, MB Atego. Nüüd natuke ringi sõitnud ja kaks korda on teinud sellist nalja, et just pidurdamise ajal on üleliigset rõhku maha lasknud. Ja siis muidugi vajub pedaal ka põhja ja pidurid kaovad hetkeks ära. Mingid klapid olid kaasas,  midagi on vahetatud. Esi pidurite rõhk püsib ilusti normis, ca 8 juures, aga tagumiste oma kipub üle 10 minema, ju seal see kala ongi. Kindlasti on kusagil mingi regulaator mida kruttida? Oskab keegi suunata, või peab hakkama mööda torusi ettepoole liikuma?
Vasta

Olen ammu tahtnud selgust: miks on mõned pildid ja isegi videod "PÖÖRATUD"? Nagu lisatud pildil. Tundub, et seda ei tehta mingil salatsemise põhjusel, sest video või pildi õigek keeramiseks on ka meetodid. Kas see oleneb kummas käes hoida aparaati või mõnel teisel põhjusel. Omal pole veel tagurpidi pilti või videot õnnestunud saada. Aga olen õppimisvõimeline!    

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(23-12-2024, 21:17 PM)aavu Kirjutas:  Olen ammu tahtnud selgust: miks on mõned pildid ja isegi videod "PÖÖRATUD"? Nagu lisatud pildil. Tundub, et seda ei tehta mingil salatsemise põhjusel, sest video või pildi õigek keeramiseks on ka meetodid. Kas see oleneb kummas käes hoida aparaati või mõnel teisel põhjusel. Omal pole veel tagurpidi pilti või videot õnnestunud saada. Aga olen õppimisvõimeline!

Antud juhul pilt selfi kaameraga tehtud. See, mis on telefonil ekraanipoolses küljes. Mispärast selfikaamera pildi horisontaalselt peegeldab, ei tea.
Proovisin mitut telefoni, kõigil sama teema.
Samas on see ka tüüpiline viga filmil digitaliseerimisel või fotode valmistamisel. Negatiiv/positiiv on horisontaalses sihis tagurpidi. Läbipaistva filmi digitaliseerimisel on vahel täitsa suur probleem, et aru saada, kumba pidi horisontaalselt see pilt tegelikult võis olla.
Kui pildil on tekst või autonumber peegelpildis või zigulil rool paremal või dnepril külgkorv vasakul, siis on lihtne aru saada.
Aga kui sellised indikaatorid puuduvad? Vertikaalses sihis pole üldjuhul probleem, inimesed ei seisa pea peal, taevas ülal, maa all....

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Üks (tõsine) versioon räägib, et autorikaitsel on niimoodi keerulisem plagiaate avastada, seepärast pööratakse.
Selfiekaameral on seadetes valik, pöörata või mitte, üsna lihtsalt leitav.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

kas keegi jalgrataste huviline oleks soovija 1970a moskvas välja antud nõukaaegsete rataste raamatukesest?
35lk, pildid ja tehniline lühikirjeldus.
17 ratast
Vasta

Kui tegu on lühivideoga tiktokis, fb või youtubes ja tegu on korduva üleslaadimisega on põhjuseks autorikatisetarkvara petmine. Kui tegu on youtuberiga kes vaatab kaamerasse ja räägib siis ta saab pm rääkida "peeglisse" mistõttu vasak ja parem pool ei lähe nö segi. Sinu vasak käsi on video vaatajale ikka vasak ja parem on parem pool.
Vasta

Teab keegi kuidas käib hüdraulika rõhu mõõtmine?Kunagi oli 4x4 foorumis vist ksf isake selle kirja pannud,aga no koogelmoogel enam ei leia või ei oska otsida.Sooviks pressil jagaja maximumi peale keerata.
Vasta

Nii ähmase küsimuse peale saab vastata vaid sama üldiselt:
  1. paigaldad manomeetri soovitud sektsiooni väljundisse;
  2. leiad üles, puhastad ära ja vabastad lukustusest kaitseklapi;
  3. rakendad sektsiooni ja jälgid rõhu tõusu;
  4. rõhu tõusu peatumisel ebapiisaval väärtusel kaitseklapi avanemise tõttu pingutad kaitseklapi vedru. Liiga kõrge rõhu korral vastupidi, lõdvendad.

Kui vedru lõpuni pealekeeraminegi piisavat rõhku ei tekita, on kusagil leket rohkem, kui pump lüüa jõuab. Leia, kõrvalda ja reguleeri uuesti.

Avatud tsentriga jaguritel on peamiseks lekkijaks surveklapp.
Vasta

Kunagi oli mu arust foorumis teema "Kust saab" või "Kust leiab" vms, kuid ei leia isegi seda teemat enam.

Igatahes küsiks, et kust ma võiksin leida pildil paremal olevat stopperrõngast? Või samalaadest.

Nagu näha, siis on üks rõnga ots ära murdunud (teine on ka kergelt paindunud ja teisel detailil paindusid mõlemad rõnga otsad ära). Ostsin poest vasakul oleva rõnga, kuid see kahjuks ei sobi kuna tangi aukude juures olev osa läheb rõnga sees oleva detaili vastu, ei saa rõngast enam rohkem kokkupoole suruda, et oma kohale paigaldada.

Vana rõnga välisläbimõõt on 36 mm. Detail, mille ümber ta läheb on 27 mm (ehk siis rohkem enam rõngast kokkupoole suruda ei saa, et oma kohale paigaldada). Tegemist siis Audi tagumise pidurisadulaga, kus see rõngas hoiab sadula sees kinni käsipiduri süsteemi.

Vanematel mudelitel oli kasutusel selline rõngas (mis on vastupidiseks kasutamiseks mõeldud) - https://www.sdproducts.co.uk/hr-im-in-in...s-internal

Baltic Bolti kodulehel on olemas sobiv, kuid seal müüakse neid vist 100+ kaupa.

   
Vasta

(31-12-2024, 18:56 PM)ert Kirjutas:  Baltic Bolti kodulehel on olemas sobiv, kuid seal müüakse neid vist 100+ kaupa.

Vastan foorumiklassikaga - ma küll ei tea, aga...

...vähemalt mutrid-poldid-seibid ja poes üle leti müüb BB oma tootevalikut ühekaupa küll.

Edit - kas sellised seibid ei sobiks - tangide avad sisegabariiti ei mõjuta:
https://www.tooriistad24.ee/stopperseibi...2mm-300tk/
Vasta

(31-12-2024, 19:12 PM)Telc Kirjutas:  
(31-12-2024, 18:56 PM)ert Kirjutas:  Baltic Bolti kodulehel on olemas sobiv, kuid seal müüakse neid vist 100+ kaupa.

Vastan foorumiklassikaga - ma küll ei tea, aga...

...vähemalt mutrid-poldid-seibid ja poes üle leti müüb BB oma tootevalikut ühekaupa küll.

Nii on, saab ühekaupa ka stoppereid.
Vasta

(31-12-2024, 18:56 PM)ert Kirjutas:  Igatahes küsiks, et kust ma võiksin leida pildil paremal olevat stopperrõngast? Või samalaadest.

Kui peenemat näputööd ei pelga, siis saab selle rõnga taastada. Uus on muidugi parem.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(31-12-2024, 21:10 PM)Marko Kirjutas:  Kui peenemat näputööd ei pelga, siis saab selle rõnga taastada. Uus on muidugi parem.

Freesib-lõikab sinna uue aasa?

Ma lähen astun uuel aastal ilmselt BB'st läbi ja proovin nende oma ära, numbrite järgi peaks istuma. See olemaolev rõngas on väga õrnake, teisel paindusid mõlemad otsad ära. See pool, kus aas ära murdus hüppas õnneks enne soonest välja. Tehas ilmselt paigaldab neid nende aasadest edasi olevate "taskute" juurest kokku surudes, aga ära võtta nendega ei saa. Ja kuna ma ei saa olla kindel, et ma enam kunagi neid lahti võtma ei pea, siis iseendale käru keerata ka ei tahaks.

(31-12-2024, 19:12 PM)Telc Kirjutas:  Edit - kas sellised seibid ei sobiks - tangide avad sisegabariiti ei mõjuta:
https://www.tooriistad24.ee/stopperseibi...2mm-300tk/

Ei sobi, sest see rõngas jääb just välimise servaga hoidma sadulasse freesitud soonde.

Suvaline pilt internetist - http://12v.org/urs/rear%20calipers%209.jpg
Vasta

(31-12-2024, 22:42 PM)ert Kirjutas:  Freesib-lõikab sinna uue aasa?

Seda pakun jah. Teemantviil abiks ja veerand tundi hirmu. Uue vastu ei saa kindlasti.
Ma olen tiba teistsuguse mõtlemisega, aeg koolitas, poes ei olnud midagi, seepärast on ka alati esimene valik kuidas olukorrast kodusolevate tööriistadega väljapääs leida. Teine äärmus on tänapäevane remondimees, kes on kohe jännis kui varuosa ülehomme pakiautomaati ei saabu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(31-12-2024, 18:56 PM)ert Kirjutas:  Kunagi oli mu arust foorumis teema "Kust saab" või "Kust leiab" vms, kuid ei leia isegi seda teemat enam.


Igatahes küsiks, et kust ma võiksin leida pildil paremal olevat stopperrõngast? Või samalaadest
....
Baltic Bolti kodulehel on olemas sobiv, kuid seal müüakse neid vist 100+ kaupa.

Neid saab lausa piimapoest Wink Lidlist on mitmed head komplektid soetatud, vaskseibid, kummirõngad, mingid vedru-splindi jms karbid. Samaseid komplekte on ka stopperseibidega nähtud, aga pole vajadust olnud.


Vasta

Kui tartu kandis seda stopperit vaja siis leian oma varudest arvatavasti.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Rav4 ja lumeketid alla panna siis kas esisilla mõlemile rattale või esisillal üks ja tagasillal teine diagonaalis?Edaspidi sõites veab esi parem ja taga vasak.Mersul nt on tark differ kui üks pool kohapeal ringi käib mõnda aega siis lülitub vedu teise poole rattale,kas ravil sama tark differ seda kahjuks ei tea.

Teab keegi mis keere on mersu(kurvasilmne)puksiiraasal?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne