06-01-2025, 21:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2025, 02:35 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
(06-01-2025, 17:35 PM)v6sa Kirjutas: ...Alustan järjekordse OT-ga.
Ma ei näe ühtegi teist põhjust peale salongi soojashoidmise, miks peaks koha peal töötava diiselmootoriga autol mootori temperatuuri rangelt 90 peal hoidma praeguse 70 asemel.
...
Sellest ka ennetav küsimus, et kas meil tõesti on tegemist esimese mootorilembiga, kes tõesti muretseb ettenähtust madalamal jahutussärgi temperatuuril tühikäigul töötava mootori käekäigu pärast.
...
- Ma ei usu eales, et koha peal töötava DIISELmootori jahutusvedelik saavutab 70 kraadi! Mõõtnud muidugi pole kuid sooja õhku soojendusest tulema ei hakka isegi plokisoojendusega eelsoojendatud mootorist, vaevalt leiget. Ma ei saanud küll teemapüstitaja tekstist aru, et sel mootoril on tühikaigul 70 kraadine "vesi". ennem usun, et selle vee temp on kusagil 30-40 kraadi kandis.
- Kusagilt kooliajast on meelde jäänud, et alla 70 kraadise jahutusvedelikuga (vee) töötav mootor kulub kiiresti, st tuleb kiiresti saavutada vähemalt 70 celsiust
- Mina olen küll selline mootorilemb, kes muretseb miks miinuskraadidega sõites ei saavuta mootori jahutusvedelik sama temperatuuri kui suvel ja kui kahjulik see on mootori tööeale?