07-01-2025, 22:55 PM
Mahno, ka minu unistuste elektriauto oleks mk4 mondeo või c5 a6 mõõtu lihtsamakoelisem universaalkerega masin. Rõhk on sõnal ruumikus, lihtsus ja teatavad mugavused. Realiteet on muidugi veidi kasinam, et mitte öelda kusisem. Hetkel on kogu maailmas tootmises vist üldse kaks universaalkerega ev-d ja siis veel lisaks Porsche universaalilähedane kooslus, mis moodustavad kokku põhimõtteliselt null valikut. Olgu, ka audil on vist midagi välja tulemas, aga arusaadavalt ei kõneta vanatehnikahuvilist ekraane täislaotud sajatonnine tibimagnet.
Siin aga oleks natuke vaatamist teistpoolt maakera
Lihtne resümee - vana ja kätteõpitud turuloogika(-tehnoloogia) on üha kindlamalt persekursil, kuid endaga rahulolevad dinosaurused ei viitsi pilku isegi tahavaatepeeglisse visata. Eks seal väikest pusimist ole ja tule, kuid teatud nihe on juba ära toimunud.
Naljaga pooleks võib ka öelda, et kui lähiajal päikeselt just suuremat kosmilist purset ei tule, mis kõik ev-d maha põletab(loomulikult ka sp teatud osad, kuid neid on võimalik juhtplokkide väljavahetamisega lihtsamalt taastada kui evsid, mis ongi põhimõtteliselt üks pommi otsas istuv juhtmepundar), siis on Xi juba võitnud.
Siin aga oleks natuke vaatamist teistpoolt maakera
Lihtne resümee - vana ja kätteõpitud turuloogika(-tehnoloogia) on üha kindlamalt persekursil, kuid endaga rahulolevad dinosaurused ei viitsi pilku isegi tahavaatepeeglisse visata. Eks seal väikest pusimist ole ja tule, kuid teatud nihe on juba ära toimunud.
Naljaga pooleks võib ka öelda, et kui lähiajal päikeselt just suuremat kosmilist purset ei tule, mis kõik ev-d maha põletab(loomulikult ka sp teatud osad, kuid neid on võimalik juhtplokkide väljavahetamisega lihtsamalt taastada kui evsid, mis ongi põhimõtteliselt üks pommi otsas istuv juhtmepundar), siis on Xi juba võitnud.