[poolita] Kasutatud autode ostmise mõtekusest.
#1

Teema : Mul on vaja  kasutatud sõiduautot millisega saaks sõita ka Tallinna ringteel , võiks olla esiveoline ning diiselmootoriga , täna Audi 80 ga seal tundsin et ,  55kW jääb väheks .
Vasta
#2

pole päris "noorklassikute arutlus", aga kuna rakenduslikud ostuteemad paistavad popid olevat, siis las olla siin testimise all eraldi teemana.
asjalik teemapüstitus sisaldab muidugi ka eelarve-vaadet. Mida võib ca 2 nädalat tagasi kehtima hakanud mootorsõidukimaks kuigipalju mõjutada.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#3

Kui 55kw on lahja, siis mul on pakkuda 66kw b5 passat. Korduvalt testitud nii kodumaal kui ka muudes kapitalistlikes riikides noorklassiku väärilise hulga kilomeetreid, sealhulgas on läbi viidud katsetused ka Tallinna ringteel, kus näitas end kõige paremast küljest. Täiendavad 11kw, mis on praktiliselt korraliku lumepuhuri jagu ehk pea 15 hobujõudu võimaldavad passati kiirendada aukartust äratava kolmekohalise kiirusenumbrini.
Vasta
#4

Pane rohkem parameetreid paika, saad paremaid soovitusi.

Ja sinna 100kw alla võiks olla, äärmisel juhul 80 kanti.

66kw Audiga sai Suvel omajagu uhatud. Jah, sõitis. Aga mitte enamat.

Kui peab just vanem diisel olema, siis 81 kw diiselpassat on sama mootoriga mis 66kw ideepoolest, aga gramm võimsam. Kui õnnestub, otsi 96 kw variant ja oled rahul. Remont on ikkagi lihtne ja odav, edasi käib enam vähem ja ökonoomne on ka.
Kui ma otsiks 1.9 diislit, võtaks just 96 kw variandi. Kui vaatad ka uuemaid, siis asi muutub.

2015 kanti jne, võtaks 2.0 ja 140kwse, kui sakslasest jutt käib.
Vasta
#5

Mondeo MK4 ja üles on ca 100kw ja veidi siia sinna. ATM kastiga olen vaid sõitnud ja liigub nagu tänapäeva auto.
Diislit tarbib ilmselt veidi rohkem kui kolkswagen grupi autod.
Hinnaklass madal.
Veidi on ruumi ka sees ja saab miskit vedada istmeid sättides.
Reg.tasu teeb soetusmaksumuse kalliks.
Vasta
#6

Erine hallmetallikdiiselpassati massist!
Sõida nagu boss le chef
Osta ära prantslaste konkurent S-klassile ja A8-le!
Lubage tutvustada:
Renault VelSatis.
3.0 diisel, 133 kilovatti.

   

Nali naljaks, aga kui kedagi kõnetab, olen avatud pakkumistele ja täpsustustele.  Cool
Vasta
#7

Eks siin sõltub eelarvest... Mul 2017 Ford Kuga, 100kw. Sõidab ja kiirendab väga hästi, juhitavus super jne. Aga maksavad seal 15000 ümber. Siis mul veel 91 aasta Citron XM. 80kw vanakooli diisel, turboga. Kui turbo järgi tuleb liigub ka väga hästi edasi ja üli ökonoomne. See Soovis üleval ka 2500€.
Vasta
#8

Aga Volvo , näiteks V70 ?
Vasta
#9

(16-01-2025, 08:09 AM)edvard Kirjutas:  Aga Volvo , näiteks V70 ?

Soliidne valik. Sõita mõnus, eriti ei roosteta ka. Mõned kaikad või kohad võivad all siiski olla, mis ära mädanevad, mõnel isendil.
Remontimine kallim, võrreldes passatite jms-ga, aga mitte tohutult. Küttekulu vast ka gramm suurem. Pöörderaadius suur. Maal pole vahet, aga linnas nu**ib ajusid kitsastes oludes.

Otseselt halb valik ei ole.

Aga noh, igaks juhuks ütlen - nii odavalt, kui audi 80 annab pidada, ei anna midagi muud pidada. Toyota Aygo võib-olla, aga noh, see pole auto kah, ostukäru.
Volvo v70 on ikkagi auto juba küll. Sõita mugav ja kui korras on, läheb soojaks ja on ok igati.

Volvodel vahel harva laguneb mingi X asi ära, nagu roolilatt või pidurivõimendi vms, mille remont on tavaliselt kallimapoolne, a'la 300-1000 euri. Kuluosade mõttes nad kallid ei ole ja selliseid ulme asju, nagu audidel ja bemmidel, et lambist on vaja 4000 eurist käigukastiremonti, ka pigem eriti ei ole. Kuigi volvo automaat ei ole ka igavene, eriti kui nad on pool miljonit juba maha sõitnud.
Vasta
#10

Ma võin kurt ja pime olla aga kui v70 mööda sõidab tunneb selle ninaga ära. 
Vähemalt minu kodukülas kus regulaarselt 3 ja vahest veel paar tk. Mööda sõidavad kui jalutan. Sellist diisli vingu lebra ühelgi teisel autol neist kümnetest ja kümnetest mis samas kohas sõidavad ei ole.
Vasta
#11

ju siis on konkreetsetel autodel midagi korrast ära? Mul oli kunagi S60 136kW mootoriga, täitsa okei auto oli, kuigi pisike. Paaril tuttaval on ka antud ajajärgu V70 olnud. Polnud seal midagi mis spetsiifiliselt vingu ajaks. Eks iga auto muutub lõpuks rondiks. 
Vasta
#12

Ma ei tea, millist V70 eelpostitajad täpselt silmas peavad (neid on 3 generatsiooni), aga kui keskmist ehk P2 ja diisel on nagunii teemas, siis ma ei suuda küll ette kujutada ühtegi põhjust, miks osta V70, mitte XC70. Kõik mugavused, mootorid jms on täpselt samad, aga lisandub kühvliga "maastikuvõimekust", ehk Tallinna kontekstis istud kõrgemal, käid mugavamalt sisse-välja ja saad parkida sinna lahti lükkamata kohale, kuhu teised ei söanda. Kui muidugi välja keerab, pöörderaadius on neil mõlemal suhteliselt koomiline Smile Päris-maastikul on see samuti müstiline leiutis, põhimõtteliselt kui kuhugi kas viib või on kunagi viinud tee, siis XC70 ka seal sõidab, peale vaadates arusaamatu, kuidas see võimalik on, aga on.

Mul endal on V70 (2000.a. P2 T5) ainult selle pärast, et XC70-st ei tehtud 180kW versiooni. Üleüldiselt päris "nõela pistmata" see ei sõida, aeg-ajalt on ikka vaja mõnesaja euro eest juppe tellida ja garaažis vehkida, aga noh 25a vana auto puhul on see ilmselt normaalne. Põhitrikk on leida enam-vähem elus isend, Lasnamäe rahvas sõidab need konkreetselt maani maha ja siis lükkab hingehinnaga müüki, sellist ostes saad kohe neljakohalise raha eest igasugu veermikujuppe jms vahetada. Ja ma isiklikult ei ole enam-vähem mõistuse piiresse jäävas igapäevakühvlis mugavamat istet veel näinud, mis on ka peamine põhjus, miks see rakett veel hingekirjas on - P3 on sadades parameetrites parem auto, aga iga kord kui ma südame kõvaks teen ja proovisõidule lähen, siis pettun, no ei ole lihtsalt "see" Smile
Vasta
#13

Mis veel peale kirjeldatud maastikuvõimekuse XC70 fenomen on?
Vaadates A24 kuulutusi, siis viimase otsa kallimad neist maksavad pea sama raha, kusmaalt järglase, V90 hinna hakkavad. V90 on välimuselt siiski juppmaad ilusam ja kaasaegsem auto, IMO. V90 CrossCountry hinnad hakkavad 17-18k, ehk siis vaid ca 4-5k rohkem kui viimase otsa XC70.
Vasta
#14

Neist nimetatutest enimlevinud isendid (2000keskpaik) omavad eestis olles vaid esivedu, kuna see nö nurkreduktor või selle muhv on surnud long taim agõu), rootslaste hulgas loeti seda surnult syndinud autoks juba uuest peast.
Nende sõlmede nõrkust seletab ka ilmselt ksf igatsetud 180kw pakkumise puudus.
Täielik volvovõhik ise, nende 2 geni autodega samas on kogemus olemas ajast, kui need uued olid.
Nyyd paar aastat tagasi tuttavale ostetud isendi puhul võib kyll vaid soovitada välistamist.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#15

Teemaalgatajale – et end Tallinna ringteel mõnusalt ning mitteahistatult ja turvaliselt tunda aastal 2025, pimedas ja libedas, võttes subjektiivselt aluseks senise liikuri Audi 80 puhul eelistuse saksa autotööstuse toodangule, ning üldisele liikluspildile Tallinna ringteel, tuleb arvestada ca 20k euri väljaminekuga, mis sisaldab siis nelikveolist vanaldast (ca 10a vanust) premiumklassi sõidukit koos kõikmõeldavate (omas ajas) sõiduabidega. Koos registreerimistasuga.

Arvamus koostatud A24 järgmiste sõidukite müügikuulutusi aluseks võttes:  Audi A6 Allroad, BMW F11, Porsche Panamera diisel, Volvo V90; V90 Cross Country..rohkem ei viitsinud!
Vasta
#16

(Eile, 22:07 PM)ak75 Kirjutas:  Mis veel peale kirjeldatud maastikuvõimekuse XC70 fenomen on?
Vaadates A24 kuulutusi, siis viimase otsa kallimad neist maksavad pea sama raha, kusmaalt järglase, V90 hinna hakkavad.
...

Sest see auto on mõistliku suurusega. Liiga suure autoga on on ka ebamugav kuhugi pugeda.

Nii on meie pere üsna rahul oma GLK-ga, kuigi ML (ja selle järglane GLE) veaks suuremat käru ja mahutaks (paar korda aastas) rohkem inimesi.

MItte igaühel ei pea auto olema naabrist uuem, suurem ja kallim Toungue
Vasta
#17

(Täna, 04:05 AM)ak75 Kirjutas:  Arvamus koostatud A24 järgmiste sõidukite müügikuulutusi aluseks võttes:  Audi A6 Allroad, BMW F11, Porsche Panamera diisel, Volvo V90; V90 Cross Country..rohkem ei viitsinud!
Kõik on korralikud põhjatud augud, kuhu raha alla taguda tonnide viisi. Olemas on näiteks Kia Sportage, Hyundai Santa fe jne. Saad sama raha eest palju värskema ja odavamate ülalpidamiskuludega auto.
Vasta
#18

(Täna, 10:15 AM)ronny25 Kirjutas:  Kõik on korralikud põhjatud augud, kuhu raha alla taguda tonnide viisi. Olemas on näiteks Kia Sportage, Hyundai Santa fe jne. Saad sama raha eest palju värskema ja odavamate ülalpidamiskuludega auto.

Kahtlen, kas ikka nii julgelt lubada võib. Santa Fe viis põlvkonda on turul olnud pea 25 aastat, Sportage samuti viis põlvkonda ja üle 30 aasta. Väiksemad vahepealsed näotõsted mõlemal pealeselle.

Kuni konkreetseid aastanumbreid ja mootori-kasti parameetreid välja ei öelda ja neid ei põhjendata, pole auto soovijal millestki lähtuda.
(Täna, 10:15 AM)ronny25 Kirjutas:  Kõik on korralikud põhjatud augud, kuhu raha alla taguda tonnide viisi. Olemas on näiteks Kia Sportage, Hyundai Santa fe jne. Saad sama raha eest palju värskema ja odavamate ülalpidamiskuludega auto.
Vasta
#19

Kui ilmtingimata peab masuudipress olema, siis vähesed tüüpvead saab umbes ühekäesõrmedel üleslugeda:

* mersudiisli vahetamist vajavad pihustiseibid (viienda silindri oma kurgumandliopp pärsia kaudu)
* fenoolist või trateabmillest ülespaistetavad kolvid pidrunisuportites (remkomplekte saab naljaraha eest metallkolbidega)
* umbes 300 kilu jagu kilumeetrite läbimisel ikalduv käigukangi kuliss
* ülespaistetavad aknaliistud
* siseruum ahtake, a roolitaga saab ka kahemeetrine hakkama ilma end samaaegselt ülespoomata ja ääuputamata.

https://www.auto24.ee/soidukid/4166485

P.S. pole minu kuulutus ja ei tunne kuulutaja kassi lellepoja sõpragi

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#20

(15-01-2025, 18:52 PM)edvard Kirjutas:  Teema : Mul on vaja  kasutatud sõiduautot millisega saaks sõita ka Tallinna ringteel , võiks olla esiveoline ning diiselmootoriga , täna Audi 80 ga seal tundsin et ,  55kW jääb väheks .

Härrased, pidage piiri!

Inimene küsib väikekeskklassi autot ja teie kukute järjest maastureid toppima!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: iisak, ivoalaska, marek1970, Raivo, Walter, 3 peidetud kasutaja(t), 5 külali(st)ne