Peeter2 viitab ridade vahel suurusele ja see viibki masina jabura maksusummani.
Suurem mass ja kõrge masina suur tuuletakistus suurendavad ka igati loogiliselt nn keskkonnakomponenti: tootja antav CO2 heide on sama aastakäigu sama võimsusega diisel-passatil 119g/km vs antud isendi suurel kerel 159g/km. Ning vaid kerekujus erinevate sõidukite võrdlus aastamaksuna: Passat 139eur vs sama tehnikaga bussike 482eur. Tunnen kaasa - see on tõesti vastikult karm "karistus".
Ehk siis mass plus massist ja suurest kerest tulenev kehv tuuletakistus viivad masina maksu vaates maasturitega sarnaseks. Mille kõrgem maksustamine oli ilmselt eesmärk ja see eesmärk on loogiline. Tulem antud näitel paistab aga vastik kiirustamis-tööõnnetus: sarnase bussi üks nn sihtgrupp võiks ju olla punasesse raamatusee kantud paljulapselised pered...
Suurem mass ja kõrge masina suur tuuletakistus suurendavad ka igati loogiliselt nn keskkonnakomponenti: tootja antav CO2 heide on sama aastakäigu sama võimsusega diisel-passatil 119g/km vs antud isendi suurel kerel 159g/km. Ning vaid kerekujus erinevate sõidukite võrdlus aastamaksuna: Passat 139eur vs sama tehnikaga bussike 482eur. Tunnen kaasa - see on tõesti vastikult karm "karistus".
Ehk siis mass plus massist ja suurest kerest tulenev kehv tuuletakistus viivad masina maksu vaates maasturitega sarnaseks. Mille kõrgem maksustamine oli ilmselt eesmärk ja see eesmärk on loogiline. Tulem antud näitel paistab aga vastik kiirustamis-tööõnnetus: sarnase bussi üks nn sihtgrupp võiks ju olla punasesse raamatusee kantud paljulapselised pered...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"