Töökojast sai laupäeva lõuna ajal välja aetud valmis saanud masin, harjaga põrand puhtaks ja uus masin kohe sisse. Harutasin juba suuremad plekidetailid maha, järgneb olulisel määral igasugust puhastamist, misjärel jõuab remondini.
Mida arvata mehaaniliselt hoovaga lülitatavast tagasilla difri lukust? Kas on mõistlikum, kui originaal lahendus?
Tagasild on suures plaanis korras sel masinal, küllaga vajab tegemist kõiksugused tihendid, käigukastis on toimiv veel vaid 2. käik ja tagurpidi - see vajab kapitaali.
Vahekastis puudub nn jänesejalg - ei tea, minu käes pole seda kunagi olnud. Küllap pole ka sees seda süsteemi olemas.
Mootor väljutab enamiku õlist, mis ära ei põle , läbi summuti, seegi vajab suurt remonti.
Esisild on mittevedav ja läheb vahetamisele vedava silla vastu. Ühtlasi on esisild ka 80% ulatuseś läbi kulunud. Teab keegi, kas MTZ 80 esisilla rumm sobib JUMZ-ile ka?
Varasemas elus (nõuka ajal) ol isee traktor talleksis paigaldatud kraavikopaga/ketiga aga aastast 1993 on se olnud minu majapidamises.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170