Tore kuulda, et kedagi ikka huvitab ka

Ei eeldagi, et mingi tohutu kiidulaul käib koguaeg, aga aeg-ajalt mõni kasulik nõuanne ei tee paha, kuidas saaks paremini või millele tähelepanu pöörata.
Igatahes on tegelikult ootamatult palju tööd tehtud vahepeal. Terve tagasild sai vägapalju uusi juppe, kuna vanad olid kasutuskõlbmatud. Ka differ sai lahti võetud ja selgus et satelliitide puksid täiesti läbi, samuti need suured pronks plaadid, millel hammasrattad jooksevad, on väga kulunud. Palju head nõu sain Maaritsa Raivo käest, millele tähelepanu pöörata ja milliseid uusi juppe kasutada.
Sama lugu oli ka jvv süsteemiga, mis vajas samuti uusi satelliite, uut võlli, uut tagasilla sees olevat võlli ja ka uut muhvi tagasilla sisse, mis ühildub käigukastiga.
Minu traktori parempoolne pooltelg ka oli ca 2mm kõver tihendi kohapealt, seega ka see ei sobnud tagasi panna. Doonorsilla üks pooltelg oli ka läbi, õnneks teine kannatas kasutada.
Otseloomulikult on pandud kõik uued laagrid ja tihendid.
Tänaseks päevaks seis selline, et tagasild on täiesti koos ja käigukast küljes.
Aiste võlli üks ava oli niivõrd kulunud, et sai tehtud ava 42,5 mm peale, treitud hülss ja see lämmastikuga külmutamise abil sisse pandud. Seejärel sai juba originaal puksid sisse panna, samuti lämmastikuga. Ava taastamiseks sai sellelesamale magnetpuurile tehtud sobiv freesi lendtera hoidja ja frees ning sellega järjest lastud. Loomulikult ei saa nii suurt ava korraga teha, vaid järk järgult kümnendike haaval freesitud. Tulemus sai väga hea.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170