Projekt: Taccol 1300
#1

Tulles vastu üldsuse soovile teen selle auto jaoks eraldi teema kus siis eelnevat ja edasist auto käekäiku püüaks kajastada. 

Eks varasemast elust ja sünniloost oskavad siinsed kaasfoorumlased ehk isegi rohkem pajatada kui mina.  Lisan hetk tagasi kiirelt tehtud hetkeseisukorrast mõned pildid.


                                       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#2

Kõik antud autoga seonduv on omaette ajalooline väärtus tänaseks...

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

Osati rämedalt kade, samas üldse mittekade eelseisva tegevusmahu pääle.... 
Jõudu-jaksu tehnikapärandi säilitamisel!

loll on loll olla.
Vasta
#4

(02-05-2025, 23:36 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  Osati rämedalt kade, samas üldse mittekade eelseisva tegevusmahu pääle.... 
Jõudu-jaksu tehnikapärandi säilitamisel!

Ega praegu polegi suurt taastamist plaanis, ajasin hääled siise ja viisin vanakese teepeale jalutama üle pika aja. Välimust peaks värskendama veidi ja siis maanteemuuseumile pakkuma vast. Hetkel oli oluline masin väljast ära varju alla saada, muidu varsti pole enam seda Taccolit.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5

Video ka autost ja esimesest kiiremast ringist üle pika aja.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne