Kas ostaksid endale elektriauto?

Mahno, ka minu unistuste elektriauto oleks mk4 mondeo või c5 a6 mõõtu lihtsamakoelisem universaalkerega masin. Rõhk on sõnal ruumikus, lihtsus ja teatavad mugavused. Realiteet on muidugi veidi kasinam, et mitte öelda kusisem. Hetkel on kogu maailmas tootmises vist üldse kaks universaalkerega ev-d ja siis veel lisaks Porsche universaalilähedane kooslus, mis moodustavad kokku põhimõtteliselt null valikut. Olgu, ka audil on vist midagi välja tulemas, aga arusaadavalt ei kõneta vanatehnikahuvilist ekraane täislaotud sajatonnine tibimagnet.

Siin aga oleks natuke vaatamist teistpoolt maakera

Lihtne resümee - vana ja kätteõpitud turuloogika(-tehnoloogia) on üha kindlamalt persekursil, kuid endaga rahulolevad dinosaurused ei viitsi pilku isegi tahavaatepeeglisse visata. Eks seal väikest pusimist ole ja tule, kuid teatud nihe on juba ära toimunud.
Naljaga pooleks võib ka öelda, et kui lähiajal päikeselt just suuremat kosmilist purset ei tule, mis kõik ev-d maha põletab(loomulikult ka sp teatud osad, kuid neid on võimalik juhtplokkide väljavahetamisega lihtsamalt taastada kui evsid, mis ongi põhimõtteliselt üks pommi otsas istuv juhtmepundar), siis on Xi juba võitnud.
Vasta

Hondas on väga, väga-vääga kaua kukalt kratsitud ja prototüübivormis tulemus on näha alljärgnevas videolõigus

0 saloon ja SUV

Ilmne ülemõtlemine olukorras, kus päevakorral on ühinemine Nissaniga, ehk siis üleüldse firmana püsimajäämine.
Vasta

Beff Jezoz esitleb - SLATE
Vasta

Slate tundub kirjelduse järgi lahe küll, aga ennem läheb issanda päike looja, kui slate maarjamaal ka mingi hoolduse-remondi võimekuse omandab.

Xi võidu osas...ma tegelikult ei näe võimalust, et ta ei võidaks pikas perspektiivis. Tänavapilti vaadates on rõhuval enamusel kodanikest üsna ükskõik mis vankriga ringi veereda, kuni hind kättesaadav on ja ekraan armatuurlaual võimalikult suur ja võimalikult mitu. Ja kui on vaja toota odavaid vankreid, milles on võimalikult palju kudinaid, siis seda meie Hiina sõbrad oskavad.
Vasta

Mahno, sest kärust saab kirjelduse järgi vist ainuke auto maamunal aastal 202... mis annab omanikule kasutajaliidese kaudu teada tekkinud vigadest ja annab tasuta nõu, kuidas antud vigu kõrvaldada, kui vähegi võimalik. Mõte on arvatavasti selles, et ostsid meilt auto ja rohkem me sind, kallis klient, eriti näha ei soovi, mis omakorda annab võimaluse laiaulatusliku teeninduskeskuste võrgu pealt säästa, mis ilmselt hoiab firma kulud madalamal. Ja nagu asjale peale peale vaadateski aru saab, on apastraat algusest peale välja töötatud mõttega, et võimalikult vähe kola saaks seal üldse otsad anda ning remontida oskaks iga veidi pädevam meerikamaa remondiasutus. Kehvadele teedele mõeldud akuauto puhul tundub eelnev lootus küll veidi kahtlasena, aga eks ole mõne aasta pärast näha, mis heast plaanist lõpuks välja tuli, kui üldse.
Vasta

(03-05-2025, 08:15 AM)alfredo Kirjutas:  Mahno, sest kärust saab kirjelduse järgi vist ainuke auto maamunal aastal 202... mis annab omanikule kasutajaliidese kaudu teada tekkinud vigadest ja annab tasuta nõu, kuidas antud vigu kõrvaldada, kui vähegi võimalik. Mõte on arvatavasti selles, et ostsid meilt auto ja rohkem me sind, kallis klient, eriti näha ei soovi, mis omakorda annab võimaluse laiaulatusliku teeninduskeskuste võrgu pealt säästa, mis ilmselt hoiab firma kulud madalamal. Ja nagu asjale peale peale vaadateski aru saab, on apastraat algusest peale välja töötatud mõttega, et võimalikult vähe kola saaks seal üldse otsad anda ning remontida oskaks iga veidi pädevam meerikamaa remondiasutus. Kehvadele teedele mõeldud akuauto puhul tundub eelnev lootus küll veidi kahtlasena, aga eks ole mõne aasta pärast näha, mis heast plaanist lõpuks välja tuli, kui üldse.


Nojaa, aga kui tasuta nõuandest ei piisa, siis mis edasi? Olgu ta odav, aga kui 25-30k välja käidud on, siis seina äärde seisma jätta ei tundu mõistlik. Nii lihtne ta siiski ei ole, et raudkangi ja joptvojumatiga korda saab.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne