Korviga 56
#21

valts Kirjutas:Jätkaks teemat:

Kas korviga 56-l ja tavalisel 56-l on ka mingisuguseid erinevusi? Või on tsiklid ise nii sarnased, et kui panen tavalisele 56-le korvi külge, ongi kohe 56K.

Klaabu, sul on kindlasti olemas 56 ja 56K tehaseraamatud ja kataloogid. Millised oleks võimalused nende ostmiseks või kopeerimiseks?

terv,
valts@mõte tuli pähe

kirjandust on üksjagu. just koristasin riiuleid ja leidsin ka mõned topeltraamatud. nimekirja riputan lähipäevil raamatukogu teema alla.

aga paljunduse kohta niipalju, et igal ajal. võõrale välja ei laenuta (paljundan siis ise), aga tuttavale küll.


Vasta
#22

Üks erinevus peaks olema see, et korviga masinal on tagumisel hammakal paar hammast rohkem. Kas keegi oskab seda seletada miks mõnem iz 56\'el on esiporikas hargi küljes üleval nii, et ratas liigub ilma porikata ja mõnel mitte?
Vasta
#23

Ja tahtsin veel seda küsida, et kuidas \"sobivad\" kokku iž 56 ja peaülekande vedav 20 hambaline hammasratas? Et jõuab ikka veel vedada? Ega mootorile liiga ei tee?
Ja kuhuni se maksimum kiirus nüüd tõusta võiks...
Samas oli poes ka 21´ne kuid mulle tundub et too on ikka juba natuke palju 56e jaoks... kui siis võibolla mõnele jupiterile?


Ja samas olen näinud ka mootoriülekande erineva suurusega vedavaid hammakaid.
Kas sel juhul on vaja siis ka pikem kett leida/teha?
Vasta
#24

uue hammikaga tulevat maksimum kiirust saab ligikaudselt määrata ristkorrutisena, minu puhul pidas isegi üsna paika see teooria enne praktikat...
enda planetal hetkel peal 18 hambaline ja suuremat ei panekski. kujutan ette, et kiirendus jääks üsna kehvaks, eriti kahekesi sõites.

Pots ja postivahe.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne