Tallinna/Eesti teed
#1

tere
kas oskab keegi öelda, on kuskil netis vm üleval ka mingeid andmeid, millised teed-tänavad on plaanis uuendada lähiajal? lihtsalt huvitab et kas on yldse midagi plaanis teha või tuleb ikka taluda edasi. krt, täna näiteks käisin vana-narva mnt.-l sõitmas-no uskumatu et üks tänav selline olla saab
Vasta
#2

Tallinn-Narva maantee häda on see, et Tallinna ja Maardu vahel on üks väike lõik sellest Jõelähtme valla oma, kes üldse ei tunne selle tee saatuse vastu huvi.

Ainsaks pääseteeks oleks Tallinna suured magistraalid (sh see lõik) võtta riigi omandisse ja remont Maanteeameti bilanssi, aga kuidas seda teha, see on iseküsimus.

Kardan, et Tallinnas ei uuendata midagi - raha ei ole lihtsalt. Tartu maantee rekonstrueerimine oli kavas, aga see vast ka jääb majaomanike hiigelkompensatsiooni-soovide taha. Ei usu, et ma sel aastal seda teed näen. Hea, kui ületuleval aastal.

Riigi põhimaanteedest uuendatakse Maardu-Valgejõe. See on piisavalt suur projekt, mistõttu ma ei usu, et selle kõrvalt veel midagi sel suvel teha jõutakse.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud R,L,P 11-18
Vasta
#3

Ehitus- ja remonditööd 2005:
http://www.mnt.ee/atp/failid/2005_objektid_marts.jpg


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud R,L,P 11-18
Vasta
#4

Vana-Narva mnt. on tõeline tase jah...
30. märtsi Autolehes oli muidu üks artikkel Tallinna tänavate teemal.
Vasta
#5

pppp Kirjutas:Vana-Narva mnt. on tõeline tase jah...
30. aprilli Autolehes oli muidu üks artikkel antud teemal.

Mina sõitsin seal 3 aastat tagasi esivelje segi ühes veelompi peitunud järsus löökaugus (ca 20-25 km/h juures). Hiljem ei olenud teevaldaja nõus mulle mingil juhul seda kompenseerima, Maardu linnavalitsusest veel ähvardati, et kui kaeban neid kohtusse, siis niikuinii nemad võidavad protsessi ja mina kannan kohtukulud.

Tegelikult oleks pidanud selle teelõigu olukorra panema siis suure kella külge, ehk oleks siis 3 aasta jooksul midagi sela muutnud. Praeguseks eimidagi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud R,L,P 11-18
Vasta
#6

Teine hull teelõik on Piibe maantee Nelijärve ja Jäneda vahel. Sealne kate on minu andmetel üle 30 aasta vana, kui pindamisi mitte arvestada. Ja ka siis pandud lihtsalt väljakujunenud ajaloolisele (sajandeid vanale) alusele, teetammi üldse parandamata. Viimasel ajal on see muutunud lausa aukudemereks.

Ja muide - sellele teelõigule soovitati veel 2-3 aastat tagasi rahumeeli suunduda Maanteeameti poolt raskeveokitel, et Tallinn-Tartu koormust mitte üles ajada (sic!) Sad

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud R,L,P 11-18
Vasta
#7

tänud valdo, just sellist asja ma otsisingi nagu andsid Smile
tundub et midagi siiski ka tehakse ikka, vähemaslt eestipeal
piibemaanteest kah, loodan et on ära märgitud see kõige hullem koht.

edit: näed, samast teelõigust räägime kah seal piibel Smile
Vasta
#8

Tartu Viljandi maantee on ka paras aukude meri mõnes kohas aga õnneks seal tööd hetkel käivad
Vasta
#9

riko12 Kirjutas:Tartu Viljandi maantee on ka paras aukude meri mõnes kohas aga õnneks seal tööd hetkel käivad

Piibele ja Vana-Narva maanteele jääb sealne augumeri kaugele maha.

Vaat 1992-95 oli Sangla-Puhja soosild seal tõeline Kolgata... hiljem õnneks enam mitte.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud R,L,P 11-18
Vasta
#10

Tallinna linna teetöödest oli juttu 30.03.05 Autolehes lk 28-30. Minu suurim \"elamus\" ei ole mitte seotud Narva mnt mainitud lõiguga vaid Laki tn nn pikendusega.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#11

valdo Kirjutas:Teine hull teelõik on Piibe maantee Nelijärve ja Jäneda vahel. Sealne kate on minu andmetel üle 30 aasta vana, kui pindamisi mitte arvestada. Ja ka siis pandud lihtsalt väljakujunenud ajaloolisele (sajandeid vanale) alusele, teetammi üldse parandamata. Viimasel ajal on see muutunud lausa aukudemereks.

Ja muide - sellele teelõigule soovitati veel 2-3 aastat tagasi rahumeeli suunduda Maanteeameti poolt raskeveokitel, et Tallinn-Tartu koormust mitte üles ajada (sic!) Sad
Kõikse parem on tollel teelõigul kewadeti ,et kohe pääle maakonnapiiri on teljekoormuse piirangu märk.Ja märk on vahetult enne piiri .Kuidas rekka sääl ringi käänab ei huvita keskit.Ja kui ma säält läbi läksin oli sääl taga siniste katusetuledega auto kelle juhiga sai pikalt vesteldud ja on jäänud senini mu sõbraks.Peaaegu alati kui ma tollel teelõigul sõidan tunneb ta mu auto ja minu vasta huvi.
Vasta
#12

On juhtunud ime.

Ehitaja palehigiga täidetud unetute päevade ja ennastsalgava töö tulemusena on liigutatud mägesid, ehk Kadaka viadukt avati taas liikluseks. Pole küll päris valmis teine, aga eks ühel ilusal päeval tuleb ka lindilõikamine koos šampuse ja vihmavarjutüdrukutega.

Tänapäevale omaselt on tulemus nagu ta on. Kitsam tundub kogu see lugu ja moodne siksakiline teemuster liikluse rahustamiseks ja paistab et senine 2 rada mäest üles(täpsemalt öeldes teise raja lisandumine tõusul) on vist asendunud ühega. Kuigi tee pole veel päris valmis joonistatud, siis nii võiks sealt välja lugeda. Aga võibolla eksin.
Mäele on lisandunud foor, mis siis Tihnikult keerajatele abiks, altpoolt tulijatele aga mitte, sest senise ühe kässaritõmbamise asemel tuleb nüüd kaks teha. Tehnorikke tõttu pidurite kadudes või mootori seiskudes on alla päris pikk maa. Kui veidi mälus sorida, siis seiskunud busse ja veokaid on seal tõusul ikka kohatud, varem sai neist lisarajalt mööduda, nüüd paistab, et enam mitte. Kui vanasti oli kõnnitee mõlemas servas, siis nüüd vaid ühel pool, küll tõsiselt laiendatud koos turvaalaga. Ruumi seal nagu oli ja on, aga ikkagi valitakse renoveerimise puhul alati sõidutee osa kitsendamine. Kummaline poliitika tänapäevases päälinna teede ehituses.
Aga jah, hea vähemalt, et lahti tehti.

Loomulik jätk eelnevale oleks nüüd kordades suurenenud liikluskoormuse tõttu lõhki sõidetud Nõmme-Hiiu piirkonna teede kordategemine Smile
Vasta
#13

Seda ime kuulutus Tallinna Linnavalitsus isegi FB-s. Ning ime olla tulnud lausa planeeritust üks kuu varem, olgugi, et algselt lubati silla avamist autoliikluseks juba aasta alguses. Aga väidetavalt selgus, et tuleb mingeid kommunikatsioone ümber teha ja nii see 5 kuud juurde tuli. Big Grin

Nõmme-Hiiu liiklus muutus ikka täiesti väljakannatamatuks. Õnneks ei käi ise 9-5ni tööl. Tipptunnid olid täiesti sõidetamatud.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta
#14

(21-05-2025, 07:19 AM)alfredo Kirjutas:  Mäele on lisandunud foor, mis siis Tihnikult keerajatele abiks, altpoolt tulijatele aga mitte, sest senise ühe kässaritõmbamise asemel tuleb nüüd kaks teha.

Ega vist suures kirjutamistuhinas ei ole ise veel viaduktil sõita jõudnud? Kalda (mitte Tihniku) tänava ristmik koos uute fooridega on suhteliselt laugel osal, seega "kässari" kasutamiseks vajadus puudub.
Vasta
#15

(21-05-2025, 13:17 PM)stretch Kirjutas:  
(21-05-2025, 07:19 AM)alfredo Kirjutas:  Mäele on lisandunud foor, mis siis Tihnikult keerajatele abiks, altpoolt tulijatele aga mitte, sest senise ühe kässaritõmbamise asemel tuleb nüüd kaks teha.

Ega vist suures kirjutamistuhinas ei ole ise veel viaduktil sõita jõudnud? Kalda (mitte Tihniku) tänava ristmik koos uute fooridega on suhteliselt laugel osal, seega "kässari" kasutamiseks vajadus puudub.

Ega vist pole õhtuses liikluses sinna sattunud? Kui esimesed maa poole tõttajad tõepoolest jälgivad Kalda teelt väljakeerajaid küürujärgselt languselt, siis viimased üle Tähetorni ristmiku mahtunud ripuvad paigaltvõtuks päris ebamugaval tõusul...
Vasta
#16

Ei ole tõesti kahel viimasel avamisjärgsel õhtul sinna sattunud. Tundub, et Sa ise ka vist ei ole, sest mingit märgatavat küürujärgset langust mina seal ei täheldanud.
Vasta
#17

strech, pole sinna tõesti seisma sattunud, korra vaid mäest alla sõitnud ja mõned korrad ehituse ajal jala üle astunud. Seega, kui sa väidad, et kässaritõmmet pole vaja teha, siis usun seda. Ilmselt sõltub see kõik ka autost . )
Tänavaga eksimine on täiesti võimalik, tänan et täpsustasid. Mulle on see kant alati millegipärast tihnikuga seostunud.

Aga las joonistavad selle ürituse täiesti valmis, panevad piirded, paigaldavad kiiruskaamerad - ühesõnaga teevad lõpuni, eks siis ole pilt selgem.
Vasta
#18

Räägitakse, et küngas tehti laugemaks kuna kastirattaga ei suutnud muidu üle sõita  Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne