On juhtunud ime.
Ehitaja palehigiga täidetud unetute päevade ja ennastsalgava töö tulemusena on liigutatud mägesid, ehk Kadaka viadukt avati taas liikluseks. Pole küll päris valmis teine, aga eks ühel ilusal päeval tuleb ka lindilõikamine koos šampuse ja vihmavarjutüdrukutega.
Tänapäevale omaselt on tulemus nagu ta on. Kitsam tundub kogu see lugu ja moodne siksakiline teemuster liikluse rahustamiseks ja paistab et senine 2 rada mäest üles(täpsemalt öeldes teise raja lisandumine tõusul) on vist asendunud ühega. Kuigi tee pole veel päris valmis joonistatud, siis nii võiks sealt välja lugeda. Aga võibolla eksin.
Mäele on lisandunud foor, mis siis Tihnikult keerajatele abiks, altpoolt tulijatele aga mitte, sest senise ühe kässaritõmbamise asemel tuleb nüüd kaks teha. Tehnorikke tõttu pidurite kadudes või mootori seiskudes on alla päris pikk maa. Kui veidi mälus sorida, siis seiskunud busse ja veokaid on seal tõusul ikka kohatud, varem sai neist lisarajalt mööduda, nüüd paistab, et enam mitte. Kui vanasti oli kõnnitee mõlemas servas, siis nüüd vaid ühel pool, küll tõsiselt laiendatud koos turvaalaga. Ruumi seal nagu oli ja on, aga ikkagi valitakse renoveerimise puhul alati sõidutee osa kitsendamine. Kummaline poliitika tänapäevases päälinna teede ehituses.
Aga jah, hea vähemalt, et lahti tehti.
Loomulik jätk eelnevale oleks nüüd kordades suurenenud liikluskoormuse tõttu lõhki sõidetud Nõmme-Hiiu piirkonna teede kordategemine