KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Mõni aasta tagasi sai ühele tehtud.
Täpelt kõike ei mäleta enam aga survelaager sobis mingi variandi vecta oma ja peasilinder land rover.
Vasta

(11-05-2025, 22:40 PM)mutikas Kirjutas:  Mõni aasta tagasi sai ühele tehtud.
Täpelt kõike ei mäleta enam aga survelaager sobis mingi variandi vecta oma ja peasilinder land rover.
Äkki viitsid pisut täpsemalt kirjutada, kuidas asja lahendasid. ?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(11-05-2025, 22:31 PM)saarrand Kirjutas:  Kas keegi oskaks nõu anda, kuidas kõige paremini teha vedeliksidur TZ4K14-le, millele on pandud VW mootor. Sai jäetud originasl siduritross, aga sellega VW sidurikorvi lamellide vajutamine on liiga raske. Tahaks teha vedeliksiduri, head soovitused teretulnud.

Siduri trossile miski kangi mehhanismus, ava pedaali küljes teise kohta vms. Kuna seal on juba asju aretatud tuleb läheneda projektipõhiselt.keegi ei saa otseselt midagi otseistuvat soovitada. Kes teostas mootorivahetuse? Too võiks olla pädev ka siduriga midagi välja mõtlema.
Vasta

Ma ristasin deutz paja ja kaasiku kasti kaasiku siduriga.kuna ruumi nappis siis viisin trossi taha käimakasti tala juurde ja sinna rullik(ca 5 cm).üleval kus siduripeaal on sinna läks eraldi võllile selline 100+mm ketas ja kettale vana sõiduauto pedaal.Ja tross kulgeb sidurihoovalt taha rullikule ja sealt 180kraadi pööre ette ja eest üles ja kettal tross kinni ja toimib.Ees all kah üks võll veel millel tross suunda muudab alt üles ja ideaalis võiks seal kah rullik olla.Seda võiks kah lugeda projektipõhiseks lähenemiseks....
Vasta
Photo 

Väga viimase hetke ja ekspromt küsimus: kas mõni Tartu kandi foorumlane omab sõiduautot Fiat Multipla (see kõige koledam autu) ning oleks nõus seda käesoleval laupäeval laenama, et teha mõni kilomeeter sõitu pruutpaariga? Peigmees minu venna näol omab mingisugust vääritut poolehoidu selle auto osas ja oleks kindlasti meeldivalt üllatunud, kui õnnepaleest peopaika saaks sellisega kulgeda. Kontakttelefon on profiilis kirjas.

[Pilt: Fiat_Multipla_front_20080825.jpg]
Vasta

(15-05-2025, 21:38 PM)speedsta Kirjutas:  Väga viimase hetke ja ekspromt küsimus: kas mõni Tartu kandi foorumlane omab sõiduautot Fiat Multipla (see kõige koledam autu) ning oleks nõus seda käesoleval laupäeval laenama, et teha mõni kilomeeter sõitu pruutpaariga? Peigmees minu venna näol omab mingisugust vääritut poolehoidu selle auto osas ja oleks kindlasti meeldivalt üllatunud, kui õnnepaleest peopaika saaks sellisega kulgeda. Kontakttelefon on profiilis kirjas.

DevildeVillel peaks selline olema, küsi otse!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(15-05-2025, 21:45 PM)Marko Kirjutas:  
(15-05-2025, 21:38 PM)speedsta Kirjutas:  Väga viimase hetke ja ekspromt küsimus: kas mõni Tartu kandi foorumlane omab sõiduautot Fiat Multipla (see kõige koledam autu) ning oleks nõus seda käesoleval laupäeval laenama, et teha mõni kilomeeter sõitu pruutpaariga? Peigmees minu venna näol omab mingisugust vääritut poolehoidu selle auto osas ja oleks kindlasti meeldivalt üllatunud, kui õnnepaleest peopaika saaks sellisega kulgeda. Kontakttelefon on profiilis kirjas.
DevildeVillel peaks selline olema, küsi otse!

See pole kahjuks aastaid enam teedel liigelnud, seega puuduvad vastavad paberid ning tartust on ka üsnagi kaugel Smile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Tartus tänavapildis paari isendit ikka nähtud, aga siiamaani keegi ei tea kedagi, kes teaks mõnd omaniku. Vihjed teretulnud.
Vasta

Üks seisab Peetri turu parklas.
Lähemalt vaatamas pole käinud.
Kirjake kojamehe alla jätta?
Vasta

Näoraamatus keegi pakkus neid hulgim. Kuna tundus kauge siis võis vabalt lõunas olla
Vasta

Kuidas praegu rockautost varuosade tellimine on, kuidas kaup liigub, mis tollimaksud loositakse?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Pole vist midagi halvemaks muutunud oluliselt, pane midagi korvi ja vaata tsekkaudist et mis numbrid on

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(17-05-2025, 17:59 PM)mlsluik Kirjutas:  Kuidas praegu rockautost varuosade tellimine on, kuidas kaup liigub, mis tollimaksud loositakse?

Sõltub, mis transa valid. Osade puhul saad valida transa koos maksudega. Teiste puhul deklareerid ja maksad matsud siinpool ise. Sel juhul on minuarust 25-27 prossa lisaks arvestamine piisavalt täpne. Kui abi vajad, siis anna privas teada. Mul sealt tellitud kümneid ja kümneid kordi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(17-05-2025, 23:09 PM)isandpauk Kirjutas:  
(17-05-2025, 17:59 PM)mlsluik Kirjutas:  Kuidas praegu rockautost varuosade tellimine on, kuidas kaup liigub, mis tollimaksud loositakse?

Sõltub, mis transa valid. Osade puhul saad valida transa koos maksudega. Teiste puhul deklareerid ja maksad matsud siinpool ise. Sel juhul on minuarust 25-27 prossa lisaks arvestamine piisavalt täpne. Kui abi vajad, siis anna privas teada. Mul sealt tellitud kümneid ja kümneid kordi.


Tellisin ära, chervolet expressi amordid eestis tugevalt üle 100€ tükk ja tellimisaeg igavik ja törts veel peale. 

Rockautost algasid amordid hinnad 11 dollarist tükk. Tellisin vähe kallimad, 39 dollarit tükk + DHL 32€ + 24€ tolli ja voila, nädala pärast peaks kohal olema.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tollimaksu kalkulaator
Vasta

Selline klaasfiibrist võibleib putka. Aga kuidas ta siis roostetab? Nali seisneb selles, et tootmise käigus on selle reljeefse musta värvi randi tekitamiseks võileiva sisse pandud laud. Ning selle laua sees on (ilmselt koostamise fikseerimiseks) naelad. Laud on muidugi välimise kihi fiibri all. Kaks aastat tagasi kui ma putka sain polnud asi nii hull. Mõnest kohast roostetas natuke. Aga selleks, et pikalt ilus püsiks, otsustasin, et lihvin need roostekohad sügavamaks ja täidan fiibermögaga ära. Et isegi kui see naelake seal natuke roostetab või pundub, siis las ta möllab seal seina sees sügavamal. Aga võta näpust, tundub, et loll olin ikka mina. Igatahes nüüd on tulemus selline. On kellelgi häid mõtteid kuidas seda olukorda jäädavalt lahendada?

Mingeid suuri fiiber lappe ma ka ei taha peale panna. Õudne mässamine ja siis rikub ühtlase olemasoleva fiibri tekstuuri ära ja on nagu lapitekk.

[Pilt: Vyu0Ipe.jpeg]
[Pilt: PPYFq49.jpeg]

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta

Oled sa kindel, et laud on ainult randi taga ja naelad ainult koostamise abi?
Oled sa kindel, et tegu ei ole (kokkukruvitud) puitkarkassiga, millel peno vahel ja lehtmaterjal mõlemal küljel?
Sest praegu tundub küll kangesti tüüpilise vana haagissuvila elukaare lõpp olema, kus vesi seina sees, puit pehkib, raud roostetab ja ühel hetkel lükkab tuul selle kokku nagu kaardimajakese....
Vasta

(Eile, 22:03 PM)Telc Kirjutas:  Oled sa kindel, et laud on ainult randi taga ja naelad ainult koostamise abi?
Oled sa kindel, et tegu ei ole (kokkukruvitud) puitkarkassiga, millel peno vahel ja lehtmaterjal mõlemal küljel?
Sest praegu tundub küll kangesti tüüpilise vana haagissuvila elukaare lõpp olema, kus vesi seina sees, puit pehkib, raud roostetab ja ühel hetkel lükkab tuul selle kokku nagu kaardimajakese....

Olen sellesse majakesse üsna palju auke sisse teinud. Näiteks see sama luuk mis seal on, on minu tehtud. Ja kahe kihi fiibri vahel pole muud kui vaht. See rant on siin erand. Vb olid seal naelte asemel kruvid, aga see ei muuda asja sisu. Aga ma saan sust aru, see pilt näeb 10x koledam välja kui reaalsus on. Iga lahti tulnud fiiberpahtli taga on vaid üks roostetav kruvi/nael. Ja see puit ei pehki seal midagi, täitsa asine oli.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: vanaain, 6 külali(st)ne