Mõistusevastased manöövrid liikluses

Lihtsal niisama infoks, kuna vist paljud pole märganud - asulavälisel neljarealisel on pmst kõik liikuvast sõidukist ettejõudmised möödasõidud, sest sa sõidad manöövri sooritamiseks oma sõidurajalt välja. See definitsioon muutus millaski viimase kümneaastaku jooksul.
Vasta

(02-06-2025, 11:02 AM)maaks Kirjutas:  ...
Kui keegi tõesti teeb möödasõitu piirkiirusega, siis ta on suure tõenäosusega idioot! Ja kui ületab kiirust, siis on kriminaal  Big Grin

Njah, klassifitseerun idioodiks, samas ei pane pahaks kui keegi ohutus kohas must mööda kimab. 
Mu arvates kiirus ei ole õnnetuste põhjus, küll aga juhtimisvead ja manöövrid, mida tehakse pimedatel lõikudel. Kiirus on vaid vigade tagajärgede suurendaja. Kui politsei tegeleks ohtlike manöövrite jms sooritajatega, siis võiks kiiruse täitsa vabaks lasta. Vähem oleks ka ohtlike manöövrite sooritamise kihku kui kõik/enamus sõidavad  nt 120-ga, mida meie enamus maanteid võimaldavad.
Vasta

(02-06-2025, 08:21 AM)Jesper Kirjutas:  Jajah, siis kui sind tagant surutakse, on suruja huligaan. Kui mind tagant surutakse, on ta korralik tööinimene, keda mingi egoist kinni hoiab Smile

(26-07-2022, 09:10 AM)v6sa Kirjutas:  Aga kui ülaolev tööd tegevate inimeste suhtes üleolev ja halvustav mõtteviis ongi maailmavaade, siis tuleb teadmiseks võtta, et on veel üks Oma Sõidu sõitja... Sad

Sul endal ei hakka pea valutama nende topeltstandardite haldamisest?

Kus on siin sõimamine?

Topeltstandard näikse ka Sinul olema. Mind on siin korduvalt pekstud tasuliste kiiruste praktiseerimise eest vajadusel. Olen võtnud teadmiseks, et mõistusevastane ja vastutustundetu on sõita meie laiadel ja enamasti tühjadel teedel korralike autode ja rehvidega kiiremini, kui pool sajandit vana muhksapakas või GAZ-69. Olgu siis nii, püüan mitte soosida lubatud kiiruse ületamist siin sootsiumis.
 
Kui eelpoolkirjeldatud ISA poleks meid ohustanud oma pidurisigadustega, siis poleks järjekordne pressija üldse uudiskünnist ületanud. Tavapärane "kuni+10" on vähemalt kolmandikule liiklejatest ikka liiga vähe. Ja olgu siis - riigikassa vaid tervitab nende panust avastamisel. Kaheksas kohas üle Eesti igal päeval...  Ei võta tükki küljest paremale võtta esimesel võimalusel ja lasta kiirustajal minna. Aga tal ei ole õigust tulla seda eesõigust NÕUDMA!  LS §41 (2) ei anna mingit alust kalduda kõrvale LS §15 nõuetest. Ning veel vähem on õigust hakata kasvatustööga tegelema, kui LS kiirustaja hinnangul liiga vähe rikkunud kaasliikleja koheselt jalust ei kadunud...

Tulla kõiki veoautojuhte sõimama ja halvustama mõne egoistliku naha sigatsemise eest näitab vaid maailmavaate piiratust. Täpselt samasse kategooriasse läheb ärplemine stiilis "ma võin Tallinnast Pärnusse tsikliga sõita alla tunni".

Ei ava siin igakevadist tsiklihullude teemat, aga materjali päästetud "vabadest hingedest" on juba koguneda jõudnudSad Loodetavasti on ka edaspidi õnne märgata järjekordselt liiklusreegleid suitsiidsel viisil painutada üritavat elundidoonorit õigeaegselt ja talle piisavalt ruumi teha "eneseteostuseks".

Täpsustus: jutumärkides olevad on otsesed tsitaadid vestlustest mõne tsikli seljas eriliselt silma paistnuga.
Vasta

Ei, minu arvamused või standardid ei puutu antud juhul asjasse. Võta nüüd oma probleem ette ja hakka seda lahendama nendesamade nõuannete järgi, nagu sa minul soovitasid täpselt samasugust situatsiooni lahendada:

* Esiteks kontrolli spidomeetrit, sest kindlasti see valetab hästi palju
* Seejärel korrigeeri oma halvustavat suhtumist Audi juhi suhtes
* Seejärel proovi minna ja veeta mõni päev Audi roolis, kui muidu aru ei saa
* Kuna Audisid näeb kraavis harva, siis tegelikult pole selline käitumine üldse probleem, Audi juhid üldiselt on ilmselgelt professionaalid ja muidu muhedad sellid!

Big Grin

Ahjaa, ma muideks tean mõnda mootorratturit, kes töö ajal veoauto rooli keeravad. Üks konkreetne tüüp on eriti vastik, iga kord kui ma võistlustel omaarust maksimaalse võimaliku kiirusega pressin, saab tema ikka kuidagi kiiremini, lisaks on ta noorem, ilusam ja jaksab Vana Tallinnat ilma ära kustumata rohkem laksata kui mina. A nüüd neid viimast kahte lõiku lugedes on segadus, kas tohib teda sõimata või näitab see piiratust? Kas see oleneb nädalapäevast, et E-R peaksin lugupidav olema ja L-P teda elundidoonoriks kutsuma? Või pean enne ketta pealt töögraafikut kontrollima? Anna nüüd tarka nõu, seda sul paistab jätkuvat Big Grin
Vasta

Sattusin juhuslikult antud teema viimaseid postitusi lugema. Siin selle vilgutamise teema osas üks tähtis pisiasi osadel märkamatuks jäänud. V6 kirjutatust oli nagu näha, et ta isegi piirkiirust oluliselt ületades püüdis võimalikult kiiresti rida vabastada. Vilgutaja vist ei suutnud (tõenäoliselt ei tahtnud) aru saada, et see saab toimuda kõrvalrea tihedast kolonnist möödudes.
Vasta

(03-06-2025, 14:54 PM)Motorrad Kirjutas:  üks tähtis pisiasi osadel märkamatuks jäänud

Siin on pisiasjad praegu ebaolulised. Käimas on gigantide heitlus.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

heh, viitsisin ka selle pika oopuse läbi lugeda, millest see kakelung jälle algas. No mõni ikka viitsib. 
Tagantlükkajate rahustamiseks tuleb ettevaatlikult pidurile astuda. Seni on kõik sellised olukorrad taha suurema pikivahe tekkimisega lõppenud ja rahulikult sumbunud.
Vasta

(04-06-2025, 09:43 AM)Peeter2 Kirjutas:  heh, viitsisin ka selle pika oopuse läbi lugeda, millest see kakelung jälle algas. No mõni ikka viitsib. 
Tagantlükkajate rahustamiseks tuleb ettevaatlikult pidurile astuda. Seni on kõik sellised olukorrad taha suurema pikivahe tekkimisega lõppenud ja rahulikult sumbunud.

Või siis tõmmatakse sulle sama sujuvalt (lisa)kauged selga. Või minnakse mööda ja kehtestatakse sulle endale "piirkiirus". Sigatsemiseks on alati võimalusi, oleks ainult soovi.

Kui keegi tahab mööda minna, siis ainus mõistlik plaan on tal seda teha lasta. Lõppude lõpuks me ei tea, kas tagant tulijal on lihtsalt kiiresti sõitmise tuju või on tal sünnitaja või surija seal autos (ja polegi meie asi seda välja uurida). 

Ja kui vaadata näiteks hommikust Tartu maanteed, kus ma ise pidevalt sõidan, siis "viisakalt" ja "turvaliselt" piirkiirusega tiksujad sõidavad sageli rongis absurdselt väikese pikivahega. Ja kui teises reas nüüd väikest pikivahet hoitakse on probleem...
Vasta

Loomulikult. Möödasõidu takistamine on ise sigadus. Aga kes tahab mööda minna, see ka saab, selliseid v6sa kirjeldatud kohti on väga vähe. 
Kellegi pärast lubatud kiirusest kiiremini sõitma ma ei hakka.
Aga antud kohas sõidan ka ise 60-70, sest liiklusvool...
Vasta

https://www.postimees.ee/8265568/mootorr...ika-mustri
Artikli järgi tegi mootorrattur ise kõik, et kõige halvem juhtuks. 
https://www.delfi.ee/artikkel/120383019/...7c9f776dcb&image-id=d3152cc9-2b59-4d8b-b9d2-efef2ed3c0e5
Pildilt näha, et loomulikult süüdi võsa ehk kellegi kena kuusehekk.
Vasta

(10-06-2025, 08:24 AM)speedsta Kirjutas:  https://www.postimees.ee/8265568/mootorr...ika-mustri
Artikli järgi tegi mootorrattur ise kõik, et kõige halvem juhtuks. 
https://www.delfi.ee/artikkel/120383019/...7c9f776dcb&image-id=d3152cc9-2b59-4d8b-b9d2-efef2ed3c0e5
Pildilt näha, et loomulikult süüdi võsa ehk kellegi kena kuusehekk.

Artikkel on lihtsalt click-bait. Hekk pole milleski süüdi, sellest saab isegi iga mootorrattur aru.
Surm keerutab lihtsalt emotsioone üles ja tahes-tahtmatult hakatakse põhjuseid ja süüdlasi genereerima.
Vasta

Ei see hekk seal süüdi pole. 
Lisan, et tegu oli kohalikuga. 
Ta teadis seda teed, kurvi, hekki.
Vasta

Polegi nagu manööver liikluses aga ....

https://sakala.postimees.ee/8265344/liik...-moru-meki

Sai käidud ja ka ise nähtud olukorda kus kaubik oli saanud trahvi põhjendusega parkimine kõnniteel. 
Olukord oli selline kus kaubik seisis kere/nina ja suunaga kõrvaltänavas(sse) nii, et vaid tagumik ulatus peatänava kõnniteele ja mitte isegi tagumised rattad. Tagumik sillast tahapoole oli muidugi pikk ja kattis terve kitsa kõnnitee laiuse.
 Ok see oleks õige tavalisel puhul aga nüüd tuleb mängu aga.
Mõlemalpool seda kõrvaltänavat s.t. peatalänaval olid kauplejate telgid mis katsid 100% kõnnitee laiusest ja osa sõiduteest ehk jalakäija ei saanud ka parima tahtmise juures liikuda mööda kõnniteed. Kahe telgi vähe oli ehk 6m noh selle kõrvaltänava laius.
Ehk siis kõnniteel oli järjest minnes telk kaubiku tagumik 3m kõrvaltänava laiust veel ja jälle telk.
Mis sellise kontrolöri peas toimub ?

Samas eile Tallinna lauluväljakul peale kontserti. Valge tn ääres autod pargitud kahele poole teed haljasalale. Märkide s.t. parkimise ja peatumise keelu mõjupiirkonnas kuid imelik oli see, et osad said trahvi teised mitte. Kus see ühetaolisus on ? Kas kõigile või mitte kellelegi.
Sellised juhud kus pole kohta ja see pole igapäevaselt toimuv vaid erandjuhud a la 1..2 x kuus siis ei peaks seal üldse sellega tegelema kui muud võimalikud parklad on täis arendatud.
Vasta



Selline video siis...
Uus kaamera sai suht ruttu esimese "huvitava" salvestuse...
Vasta

Oranzi scanni kõrvl tilberdav vend võttis olukorda ikka eriliselt rahulikult. Filmija oleks saanud veel kraavi keerata oma naha päästmiseks, antud härral oleks igast asendist kellad olnud, kui sinine sedavõrd laia kaart poleks võtnud. Au oma ala meistritele!
Vasta

Mis see lubatud kiirus seal oli?
Ma nimelt ei märganud ühtegi teetöödest informeerivat märki.
Vasta

(Eile, 23:24 PM)Raivo Kirjutas:  Mis see lubatud kiirus seal oli?
Ma nimelt ei märganud ühtegi teetöödest informeerivat märki.

Teetöid otseselt polegi seal. Tee kõrval olevat platsi asfalteerivad. Mina ka märke ei näinud ehk siis 90 ala.
Kõigepealt äratas juba kaugemalt mu tähelepanu kogu see punt ja seesama "töödejuhataja" veoka kõrval, mis pani jala gaasilt tõstma nii et ohu tekkides oli mul ca 70km/h. 90-ga olekski ilmselt ainus võimalik pääsetee olnud teelt lahkuda.
Vasta

(Eile, 23:34 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...mis pani jala gaasilt tõstma nii et ohu tekkides oli mul ca 70km/h. 90-ga olekski ilmselt ainus võimalik pääsetee olnud teelt lahkuda.

Klassikaline nutijoobe juhtumSad

Mõistlik ettevaatus. Cool Hästi lahendatud!

Ma siiski sarnaseid olukordi lahendanuna julgen arvata, et kuivõrd uinunud kaunitar oli juba kohtumise hetkeks võtnud suuna tagasi oma sõiduritta ja haagis ei olnud libisema läinud, siis kraavisõitmiseks puudus vajadus, kuivõrd ruumi seal oli. Teepiiret polnud ju.

Jään siiski arvamusele, et säärases olukorras on oluline saada oma autole märk vastutulijast külge, muidu istud kraavis üksinda ja oled ise lollSad

Kindlasti saata tänusõnad firmasse ja jagada tähelepanekut ka politseiga.
Vasta

(Täna, 09:00 AM)v6sa Kirjutas:  
(Eile, 23:34 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...mis pani jala gaasilt tõstma nii et ohu tekkides oli mul ca 70km/h. 90-ga olekski ilmselt ainus võimalik pääsetee olnud teelt lahkuda.

Ma siiski sarnaseid olukordi lahendanuna julgen arvata, et kuivõrd uinunud kaunitar oli juba kohtumise hetkeks võtnud suuna tagasi oma sõiduritta ja haagis ei olnud libisema läinud, siis kraavisõitmiseks puudus vajadus, kuivõrd ruumi seal oli. Teepiiret polnud ju.

90-ga oleksin olnud vähemalt paarkümmend meetrit eespool ehk siis selle kaunitari uhke poogna laiemas punktis. Ja raske auto pidurdusmaa oleks ka hulka pikem olnud nii et mine sa tea kus suunas me oma valikuid teinud oleks...
Aga see oleks juba ennustamine...

Ma nüüd enda auto pardakaamera videoid vaadanuna tahaks väita et distantsid kipuvad läbi ekraani pisut ohutumad tunduma. Reaalselt olid minu auto parempoolsed rattad juba rohul ja peegli ja haagise vahel erilist distantsi polnud.
Vasta

Pole mingit küsimust. Politseile menetlemiseks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne