KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Kas kellelgi on jäänud ette kohta kust saab 6mm vasktorule tihendussõrmust? Santehnika poodides on 10mm väikseim, 8mm ka leiab liitmiku osana, aga 6 on seni leidmatu.

Do'nt panic
Vasta

(23-06-2025, 17:42 PM)ivo86 Kirjutas:  Carb cleaner on ju täitsa olemas.

Need carb cleanerid ei ole mõeldud lahuse tegemiseks. Ja neid mitu tk osta ja siis sinna sisse visata, läheks kalliks plus need ilmselt aurustuvad kiiresti.

Tegemist muidu japaneesiumi sulamist karpaga.
Vasta

Jah, need igasugused puhastajad on sisult täiesti erinevad asjad, kuigi lõhn justkui tundub ühine. 
Piduripuhastaja ei saa iialgi hakkama diiselmootori sisselasketorustikku paakunud vaiguga, mida suurepäraselt/momentaalselt eemaldab EGR-i puhastaja. 
EGR-i puhastaja ei pruugi olla vahueemaldajaga ühel tasemel. Vahueemaldajaid on ka kahte sorti - üks likvideerib värsket ködi igas asendis, aga jääb hätta kuivanud vahu lahustamisele, milleks on jällegi juba teine, kangem vahend jne...

Ladamehed leotavad tänapäevani omi karbussisid igatahes atsetoonis. Koleda kollasena läheb likku, välja tuleb justkui poeuus.
Vasta

(Eile, 11:19 AM)giordanobruno Kirjutas:  Kas kellelgi on jäänud ette kohta kust saab 6mm vasktorule tihendussõrmust? Santehnika poodides on 10mm väikseim, 8mm ka leiab liitmiku osana, aga 6 on seni leidmatu.

Küsi pneumo ja pidurividinatega kauplejatelt. Hüdroskand jt.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(Eile, 11:19 AM)giordanobruno Kirjutas:  Kas kellelgi on jäänud ette kohta kust saab 6mm vasktorule tihendussõrmust? Santehnika poodides on 10mm väikseim, 8mm ka leiab liitmiku osana, aga 6 on seni leidmatu.

See 6,35 https://varuosamarket.ee/et/piduritoru-l...autod.html
Vasta

Tänan vastajaid!
Hüdroscand andis tearasest rõngaga liitmiku, mida ei jaksa kokku keerata nii palju, et 6mm torule ligi tõmmata. 6,35 mm võib olla ka liiga suur. Toru on meetermõõdustikus 6,0 mm.
Tellin selle, eks siis näis.

Do'nt panic
Vasta

(Eile, 11:21 AM)Janka Kirjutas:  Jah, need igasugused puhastajad on sisult täiesti erinevad asjad, kuigi lõhn justkui tundub ühine. 
Piduripuhastaja ei saa iialgi hakkama diiselmootori sisselasketorustikku paakunud vaiguga, mida suurepäraselt/momentaalselt eemaldab EGR-i puhastaja. 
EGR-i puhastaja ei pruugi olla vahueemaldajaga ühel tasemel. Vahueemaldajaid on ka kahte sorti - üks likvideerib värsket ködi igas asendis, aga jääb hätta kuivanud vahu lahustamisele, milleks on jällegi juba teine, kangem vahend jne...

Ladamehed leotavad tänapäevani omi karbussisid igatahes atsetoonis. Koleda kollasena läheb likku, välja tuleb justkui poeuus.

tänan
Vasta

(Eile, 13:11 PM)giordanobruno Kirjutas:  Tänan vastajaid!
Hüdroscand andis tearasest rõngaga liitmiku, mida ei jaksa kokku keerata nii palju, et 6mm torule ligi tõmmata. 6,35 mm võib olla ka liiga suur. Toru on meetermõõdustikus 6,0 mm.
Tellin selle, eks siis näis.

Kui on vaja enam mängimisruumi ja paremat tihendamist (teadmata sinu süsteemi ülesehitust), siis peaks valima kahe sõrmusega süsteemi. Parker'i A-Lok on väga laialdaselt kasutatav ja ennast igati õigustav lahendus. Olen kasutanud nii messingust, alumiiniumist kui roostevabast happekindlast terasest A-Lok liitmikke. Kestab hästi vibratsiooni ja kuumust. Alumiiniumist liitmikud sobivad ka plastvoolikutele. Parkerit võiks leida Intrac'ist ja Dunlop Hiflex'ist.
Vasta

(Eile, 15:31 PM)Lauri_L Kirjutas:  
(Eile, 13:11 PM)giordanobruno Kirjutas:  Tänan vastajaid!
Hüdroscand andis tearasest rõngaga liitmiku, mida ei jaksa kokku keerata nii palju, et 6mm torule ligi tõmmata. 6,35 mm võib olla ka liiga suur. Toru on meetermõõdustikus 6,0 mm.
Tellin selle, eks siis näis.

Kui on vaja enam mängimisruumi ja paremat tihendamist (teadmata sinu süsteemi ülesehitust), siis peaks valima kahe sõrmusega süsteemi. Parker'i A-Lok on väga laialdaselt kasutatav ja ennast igati õigustav lahendus. Olen kasutanud nii messingust, alumiiniumist kui roostevabast happekindlast terasest A-Lok liitmikke. Kestab hästi vibratsiooni ja kuumust. Alumiiniumist liitmikud sobivad ka plastvoolikutele. Parkerit võiks leida Intrac'ist ja Dunlop Hiflex'ist.
Tänan! Kui tööriistamarketi oma ei tööta, lähen viidatud poodidesse. Tegu on kompressori rõhulüliti nn. signaali toruga, millel ühe otsa liitmik olemas, vasktoru 6mm paigaldatud ja kinni keerates jäi nii nagu eeldatud, teise otsa liitmik veel puudu.

Do'nt panic
Vasta

(Täna, 08:17 AM)giordanobruno Kirjutas:  Tänan! Kui tööriistamarketi oma ei tööta, lähen viidatud poodidesse. Tegu on kompressori rõhulüliti nn. signaali toruga, millel ühe otsa liitmik olemas, vasktoru 6mm paigaldatud ja kinni keerates jäi nii nagu eeldatud, teise otsa liitmik veel puudu.

"Signaali"? Kas nii nimetatakse toru, läbi mille lastakse kompressoril peast surve maha?
Vaatan õhtul varudesse ka, mul kompressoril küljes kaks rõhulülitit, millel see toru pole kasutusel - ehk on seal sõrmus alles....

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(Täna, 08:48 AM)isandpauk Kirjutas:  
(Täna, 08:17 AM)giordanobruno Kirjutas:  Tänan! Kui tööriistamarketi oma ei tööta, lähen viidatud poodidesse. Tegu on kompressori rõhulüliti nn. signaali toruga, millel ühe otsa liitmik olemas, vasktoru 6mm paigaldatud ja kinni keerates jäi nii nagu eeldatud, teise otsa liitmik veel puudu.

"Signaali"? Kas nii nimetatakse toru, läbi mille lastakse kompressoril peast surve maha?
Vaatan õhtul varudesse ka, mul kompressoril küljes kaks rõhulülitit, millel see toru pole kasutusel - ehk on seal sõrmus alles....
Signaali - ei, ma ei tea kuidas kutsutakse, see oli esimene, mis kiirelt pähe tuli.

Do'nt panic
Vasta

Tere
Turbo teemaga on korras(vahetus,remont jäi ära) veaks oli turborõhuandur mis tõmbas häiresse ABS-i ,stabiilsus kontrolli ja mootori.
Vasta

Nüüd , palun : Kus on kirjeldatud nõuded koorma kinnitustele , väidetavalt koormarihmad pole sobivad teetöödemasinate kinnitamiseks , nõutavad on ketid .
Vasta

paras küsimus juturobotile. Vastus:

1. Liiklusseadus (LiikS)
Liiklusseadus sätestab üldised nõuded sõiduki ja selle koorma ohutusele.
  • § 92. Koorma paigutamine ja kinnitamine – nõuab, et koorem oleks paigutatud ja kinnitatud nii, et see ei põhjustaks ohtu liiklusele ega kahjustaks teed või keskkonda.

2. Majandus- ja Kommunikatsiooniministri määrus nr 39 (11.06.2015)
„Nõuded kauba kinnitamisele ja katmisele mootorsõidukil ja selle haagisel“
See määrus on kõige konkreetsem õigusakt, mis käsitleb koormarihmade kasutamist.
Olulised punktid:
  • Koorma kinnitamine peab välistama selle nihkumise, kukkumise, veeremise või kallutamise.
  • Kasutada võib ainult spetsiaalselt koorma kinnitamiseks ette nähtud abivahendeid, nagu koormarihmad, katted, kettid, pingutid jne.
  • Koormarihmad peavad olema märgistatud vastavalt standardile (nt EN 12195-2).
  • Kinnitusvahend peab olema töökorras, mitte kahjustatud (rebenenud, kulunud, roostes vms).
  • Kinnitusvahendi lubatud koormust (LC – Lashing Capacity) ei tohi ületada.

3. Euroopa standardid
Eestis kasutatakse Euroopa standardeid koormakinnitusvahendite hindamisel:
  • EN 12195-2:2000 – „Koorma kinnitamine transpordil. Koormarihmad“ – määratleb koormarihmade nõuded (materjalid, tugevused, märgistus jne).

4. Tehniline kontroll ja järelevalve
  • Transpordiamet ja Politsei- ja Piirivalveamet (PPA) teevad pistelist kontrolli teedel.
  • Kontrollitakse rihmade tähiseid (LC, STF, tootja andmed), kinnituse meetodit ja paigutust.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Suur tänu !
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: hobiautod, zazik, 9 külali(st)ne