Belarus traktorid.

Russile(2007a.) vaja uus hüdrojagaja(vana ei toimi nagu vaja) ja väljavõte metsakäru jagajale panna. Hea meelega paneks rohkemate sektsioonidega jagaja, aga siis originaal pesasse ei sobi. Kas kärule peaks olema kolmikkraan vahel, et juhid õli nagu vaja, või piisab kui kolmik vahele pista ja sealt võtta. 
 Mis vooluhulka peaks jagaja taluma originaal pumbaga.
Vasta

Õli läheb sinna, kuhu kergem minna on. St kui sa paned kolmiku ja ühe  haru taga on mingi käru funktsioon ja teise haru taga mingi muu silinder, siis liikuma hakkab see, mis parajasti kergemini liigub.

Variant on kasutada elektrilist solenoidi mehanilise kraani asemel, siis saad ühe kangi alla kaks asja panna ja kabiinist valida nende vahel.
Vasta

(27-12-2024, 01:47 AM)Mahno Kirjutas:  Õli läheb sinna, kuhu kergem minna on. ...

Variant on kasutada elektrilist solenoidi mehanilise kraani asemel, siis saad ühe kangi alla kaks asja panna ja kabiinist valida nende vahel.

Sektsiooni duubeldamine on ka ainus toimiv variant lisaväljavõtteks. Teine oleks panna lisajagur põhijaguri sektsiooni pealt. Tagasivool otse paaki, et poleks asjatut õli kuumutamist.

Originaaljaguri surveklapp hakkab nöökima, kui tahta kolmikuga võtta. Lihtsalt kolmikuga pumbast õli küsides ei sunni miski seda sulguma lisajagurit kasutades ja rõhku ei teki. Siis on peab kasutama läbivoolujagureid ja surveklapi rõhuliini nende vahel täiendavalt.

Originaalpump on "kolmekümnekahene", mis annab elusana 40 l/min (32 kuupsentimeetrit ühe pöördega).

Originaaljaguri asemele pikem klaver hästi ei mahu tõesti. Variant on panna istme taha või kabiini alla ja tuua kangid käepärasemasse kohta poritiivale. Kui võtta ristkang ja trossid, on võimalusi päris mitu. Oma väikese kabiiniga russil sihin kasutuseta akukasti selleks otstarbeksSmile

Paljud panevad jaguri otse istme kõrvale, aga esiteks möliseb siis see kuum kolakas otse kõrval ja teiseks PEAB voolikumajanduse katma õlikindla kattega - surveõli juga pole naljaasi! Piisab õlikanistrist lõigatud plaadist.
Vasta

Hetkel tundub see lahendus kõige lihtsam, kui originaal jagaja ühe sektsiooni alt võtta käru jagajale väljavõte, kraan või solenoid vahele et saaks vajadusel kasutada. Kui lisajagaja tagasivool läheb otse paaki, siis ei teki ka seda ohtu et surve valest otsast jagajasse võiks jõuda.
Vasta

(29-12-2024, 23:47 PM)Kult Kirjutas:  ...
Kui lisajagaja tagasivool läheb otse paaki, siis ei teki ka seda ohtu et surve valest otsast jagajasse võiks jõuda.

Kuidas saaks surve "valest otsast" jagurisse?
Vasta

(30-12-2024, 08:28 AM)v6sa Kirjutas:  
(29-12-2024, 23:47 PM)Kult Kirjutas:  ...
Kui lisajagaja tagasivool läheb otse paaki, siis ei teki ka seda ohtu et surve valest otsast jagajasse võiks jõuda.

Kuidas saaks surve "valest otsast" jagurisse?

Kui tagasivool läbi jagaja sektsiooni siis saab ju õli minna kangi ühele poole lükates ühelt poolt ja teisele poole lükates teiselt poolt sisse, kas on sel loogikal midagi viga?
Vasta

(30-12-2024, 08:54 AM)Kult Kirjutas:  
(30-12-2024, 08:28 AM)v6sa Kirjutas:  
(29-12-2024, 23:47 PM)Kult Kirjutas:  ...
Kui lisajagaja tagasivool läheb otse paaki, siis ei teki ka seda ohtu et surve valest otsast jagajasse võiks jõuda.

Kuidas saaks surve "valest otsast" jagurisse?

Kui tagasivool läbi jagaja sektsiooni siis saab ju õli minna kangi ühele poole lükates ühelt poolt ja teisele poole lükates teiselt poolt sisse, kas on sel loogikal midagi viga?

Aha.

Kui ühendada teise jaguri sisend esimese jaguri ühe asendi väljundiga  (A1-->P2) ja teise jaguri tagasivool esimese jaguri teise väljundiga (T2-->B1), siis tõesti on võimalus lasta surveõli jaguri tagasivoolukambrisse ja see lõhki. Targem annab ikka järeleSmile

Ma sellise ühenduse peale ei tulnudki...  Tagasivool ikka rõhuta, soovitavalt otse paaki tagasi.

Või blokeerid mehaaniliselt põhijaguri kangi liikumist "valele poole".
Vasta

Kas võib kellegil olla sellist jagajat üle,RS 213 Mita. Või teab kas Eestis keegi müüb. https://www.autoopt.ru/catalog/737880-ra...opodemnika
[Pilt: 737880_3.jpg]
Vasta

Kas pumba tagasivoolu võib sinna ühendada?
https://photos.google.com/photo/AF1QipMQ...lThkhspfF2
https://photos.google.com/photo/AF1QipMy...JDNEegILeR

Miskipärast ei saa siin enam otse pilte laadida ülesse.
Vasta

Su lisatud linkidel ei ole mingeid pilte kahjuks.

Aga üldiselt saab siia keskkonda vägagi eduliselt pilte manustada. Mis sul teateks annab et ei saa? Või ei leia manustamise kohta? See on kohe ''Postita vastus'' jms nuppude kohal olev kast.
Vasta

Nüüd sain jah. Ei osanud sinna kohe klikida. Tänud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Võib küll sinna ühendada aga mul kippus korgivahelt välja immitsema kütet kuna toru pritsib kütet vastu korki.
Vasta

(23-03-2025, 00:01 AM)lauren Kirjutas:  Võib küll sinna ühendada aga mul kippus korgivahelt välja immitsema kütet kuna toru pritsib kütet vastu korki.

Väljapritsimise vastu aitab, kui lükata toruotsast sisse sobivalt kõverakspööratud metalltorujupp, mis suunab kütuse piki kaelaserva imbuma. Torust otse viskab otse vastu kaanepinda ja sealt võib imbuda küll. Toru peab täpselt painutama, et ei segaks sõela väljatõmbamist vajadusel.

Aga miks peaks mootori tagasivoolu teise paagi õhutorusse ühendama? Selleks on ju oma ühendus olemas:
   
Vasta

Tsitaat:Aga miks peaks mootori tagasivoolu teise paagi õhutorusse ühendama? Selleks on ju oma ühendus olemas:
Kui on olemas siis see hea variant, mu mõlemal russil sellist stutsi kohta paakidel ei ole.
Vasta

A mis tal seal viga on, kus ta praegu ühendatud on? Eluaeg nii töödanud.
Vasta

tervist, kiire küsimus.
Jõuvõtuvõll mtz, lülitushoob istme all, kus valid kas ülekanne otse mootorist või rataste pöörlemiskiiruse järgi.
kui sel hooval se nn kahvelt otsast kukkunud ( arvatavasti) siis kas kuskilt saab ligi et lükata muhv teise asendisse? 


Tegu 10a vana 820 traktoriga, mil töötunde pm pole, kvaliteet asjadel õudne, eelmineaasta lendasid jõuvõtuvõllil laagrid laiali, sai need uued laotud sisse, koos vajaminevate võllide asjadega, regullitud, kuid siis avastatud et istme alt kang midagi ei lülita,  huvi kellegil traktorit pooleks väga võtta pole, saaks ta mootori pealt otse asendisse ( kiire googelduse järgi oleks vaja muhv tahapoole lükata) , siis rohkem teda keegi ei näpiks.
Kang arvatavasti juba mitmed aastad tühi olnud, lihtsalt kas laagride lendamine v ettepoole tuleva võlli vahetusega hüppas teise asendisse muhv (hetkel sees asendis kullinokkadega tagant keerates liigutab traktorit).

Ette tänades, Mihkel.
Vasta

Võtad jvv asjanduse küljest ära, siis tekib piisavalt suur avaus kust käsi või abivahend sisse ajade et susida õigesse asendisse. Võibolla ülemise jvv reguleerimise kaane alt näeb veel paremini.
Vasta

(Eile, 00:20 AM)Kult Kirjutas:  Võtad jvv asjanduse küljest ära, siis tekib piisavalt suur avaus kust käsi või abivahend sisse ajade et susida õigesse asendisse. Võibolla ülemise jvv reguleerimise kaane alt näeb veel paremini.

Tänud kaasa mõtlemast.
Alt sellest kogu jvv august poleks saanud, kuna seal se vahepuki sein ees, ülevalt jvv regull varraste august peale õli väljalaskmist õnnestus tõmmata m10 keermelatiga, millel oli 30 kraadi nurga all keevitatud otsa laia seibiga teine m10 polt, latt sai paraja nurga alla painutatud ning õnnestus nõksatusega tahapoole tõmmata lülitusmuhv, juhul kui kellegil veel kunagi sama olukord peaks tekkima.
nähtavuse tekkimiseks sai kõigepealt väike magnetiga lamp traadiga sillakorpusesse lastud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne