Tallinna/Eesti teed
#21

(21-05-2025, 13:17 PM)stretch Kirjutas:  Ega vist suures kirjutamistuhinas ei ole ise veel viaduktil sõita jõudnud? Kalda (mitte Tihniku) tänava ristmik koos uute fooridega on suhteliselt laugel osal, seega "kässari" kasutamiseks vajadus puudub.

Proovisõidul sedastasin, et auto ei püsi ilma käsipidurita (mul oli küll HOLD-toiming) paigal mainitud kohas. Hakkas kodu (linnast välja) poole veerema. Vabandused tagaolnud kaubikujuhile, kes rohelise fooritule ees peatunud maakale signaali ei lasknudSmile

Alfredo jutt looduskaunist teest klapib Jälgimäe teega (teeregister 11420), mida Google maps ekslikult 340 all näitab: https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=18579
11340 viib Sakust Männikule: https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=30457
Vasta
#22

Jah, Jälgimäe tee ta on.

Googel on viimasel ajal sedavõrd palju segaseid elamusi pakkunud, et vägisi liigub mõte sõjaolukorras vaenlase vägedele eduelamuse pakkumise peale. Kuigi otsest lahingtegevust veel ei toimu ju. Samas, kui siin toimekalt ringisiblivale viiendale kolonnile mõelda, siis võib otsus isegi põhjendatud olla ...

Proovisin hiljaaegu reklaamihiiglasele paarist eriti jaburast kuvatud teejuhisest teada anda, aga see on nii 90% ulatuses võimatuks tehtud. Ei osanud seal rohkem võimelda. Nijah, las siis olla.

Aga Jälgimae teest rääkides oleks siin täiesti tasuta vihje telekanalitele - lokkavate viljapeade vahel saaks uudistevaesel ajal asjapulkadele grillivaid küsimusi esitada, et miks nii läks ja las siis higistavad seal põhjendades jaburaks kiskuvat olukorda rapsile parimate kasvuvõimaluste loomise või jutuga ühe eriti haruldase põldhiireliigi päästmisest või kasvõi FBalticale konkurentsi pakkumisega ::Smile
Vasta
#23

üks habemega lugu veel 
ei viitsinud kaugele kaevata võtsin viimased viited viimasest paarist aastast

dets 2023 peterburi tee remont algab järgmisel aastal
https://www.tallinn.ee/et/uudis/jargmise...rueerimine

märts 2024 peterburi tee remont algab sügisel
https://www.err.ee/1609286952/tallinn-al...ga-sugisel

suvi 2025 peterburi tee remont algab suve teises pooles
https://www.postimees.ee/8260860/peterbu...sel-poolel

ja kuhu lõpuks jõutud on ?
plaani järgi võetakse ette Majaka Väike-Paala lõik mis on 1. lühike 2. hetkel kõige tervem osa sellest teest.
Osmussaare ja Väo tee vaheline lõik mis on veel see "vana hea"  betoontee tee lõik jääb jälle ootele.
seal ei parandata isegi auke.
Vasta
#24

(09-06-2025, 12:42 PM)MeelisV Kirjutas:  Osmussaare ja Väo tee vaheline lõik mis on veel see "vana hea"  betoontee tee lõik jääb jälle ootele.
seal ei parandata isegi auke.

Tehke panused, kas enne saab Linnahall korda või see lõik uueks.
Vasta
#25

Senimaani ehitatakse Tallinn-Tartu maanteed nelja realiseks, alles 43 aastat hiljem jöutakse poole peale, aga see selleks.  Riik tahab, et me ostaksime aina uusi autosid, et siis nii nimetatult KIIMAt päästa, aga ise ehitavad inimeste turvalisuse möeldes teid kitsamaks, kuigi unustavad selle juures selle asja ära, et masinad iga uue pölvkonnaga möötmetelt suurenevad.  Neid pisikesi turbo ringe, mida aina rohkem juurde ehitatakse kiruvad nii bussi-, kui ka veoautojuhid. Plus mitmes kohas on nendele ringide paigaltatud ka piirdekivid, mis vahest talvel on sahameeste poolt sirgeks söidetud, Selle asemel, et 2008 aastal riigi kulusid kokkuhoida, oleks vöin hoopiski ehitama asuda, sest hinnad läksid masu töttu alla. Jah veidikeseks ajaks oleks riigi eelarve miinustese jooksnud, aga vähemalt teed vöi möned muud objektid oleks juba valmis ning kasutusel.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#26

Noh see Tartu mnt 4 realine on .... tegelikult juba on päris ok. 
Peterburi tee on nagu ka ok
Aga vaadake Pärnu mnt ehk via baltika vat see on küll üks kole koht.
Aga õnneks oli täna err hommiku terevisioonis keegi härra tram-st vms. Ja andis edasi sõnumeid, et on saadud, leitud ja eraldatud rahasid ja hakatakse ka selle via baltikaga edasi tegelema. Uued lõigu Are ümbersõit jms.
Tartu mnt puhul käis jutust läbi imavere ristmiku arendamine
Ja 2+1 asju enam ei tehta.
Vasta
#27

(09-06-2025, 19:55 PM)iisak Kirjutas:  
(09-06-2025, 12:42 PM)MeelisV Kirjutas:  Osmussaare ja Väo tee vaheline lõik mis on veel see "vana hea"  betoontee tee lõik jääb jälle ootele.
seal ei parandata isegi auke.

Tehke panused, kas enne saab Linnahall korda või see lõik uueks.

Ei tea kas korda saab. Ehk võetakse maha, ehk hakatakse midagi tegema aga jah sellises tempos linna poolt tulema hakates jõutakse väo liiklussõlmeni kus uus tee juba olemas on päris pikkade aastate pärast.
Vasta
#28

Tahaks visata päris suure kivi pealinna teeaukudesse. Kui hiljaaegu oli juhus oma parema poole pudinad ühes veega triiki löökaugus alt sõita, ei teadnud sel hetkel kohe täpselt, mida teha. Nüüd oleks ehk targem, kuid mis tast enam kasu. Kõige lollim seejuures, et teadsin seda auku juba pikemast ajast ja alati oli sealt õnnestunud mööda loovida. Hetk enne sukeldumist tuli pähe veel rumal mõte - et näe, auk on vist ära parandatud - jaa mataki-mataki. Nojah. Aga mismoodi siis oleks pidanud käituma?

Nimelt oleksin pidanud jääma koheselt seisma ja helistama 112, et registreerida antud juhtum vastavas andmebaasis(!). Siis tegema pildid teel varitsenud ohust ja viima auto ilmselt esindusse ülevaatusele, mis seal seekord täpselt läks. Siis kas juristi või juristita tegema avalduse linnaviletsusele, jne. Vahepeal muidugi auto korda tegema oma raha eest ja jääma heauskselt lotovõitu ootama. Õnneks tookord seda kõike ei teadnud.

Kahjuks ei tundunud asi esimesel hetkel ka sedavõrd hull ja nagu juba öeldud, ei teadnud ju täpset etiketti, kuidas härrasmees, kes antud olukorda pahaaimamatult on sattunud, peaks käituma. Nüüd on selge igaljuhul amortide vahetuse vajadus ja peenemaid pudiludinaid samuti peoga peale. Olenevalt kus teha, kesmine kuupalk või vähemalt osa sellest.

Nojah, olgu mis on. Hiljaaegu kuulsin tuttavalt, kes kõike eelnevat pärast esiratta altsõitmist vastavalt juhendile tegi, ei jõudnudki šaakalitega kokkuleppele, kuigi avokaadoarved olid juba tuhandetes. Lõi ka tema käega kogu jurale. Mõtlemapanevalt nukker olukord.

Mitte et ma mihaili ja tema gängi jubedalt taga igatseksin, kuid meenutan siiski heldimusega igakevadisi lööktöö ettevõtmisi aukude kõrvaldamisel ja isegi teatud pikemate lõikude asfalteerimist. Praegysed tuhajuhanid on heal juhul kolmest kõrvutiasuvast löök-august ühe kuidagi ära lappinud ja keskenduvad rohkem igasugu suvetänavate ja putukaväilade avamisele, kui omavahelisest kisklemisest aega üle jääb. Olen muidugi nõus, et mihaili punt jättis neile päris toreda kellapommi tiksuma oma eelnevalt ettevõetud ja poolelijäetud megaeuroprojektidega ja vbl on käegalöömine kõigele muule hetkel osaliselt ka seetõttu. Kahtlustan siiski rohkem ebakompetentsi. Loodame, et asjad ühel päeval ikkagi paranevad. Seniks aga - ettevaatust teedel ja tänavatel.

Usun, et eelneva mõtteavalduse põhjuseks oli see koht, või vähemalt kuskil seal, eelmisel aastal veel nii roosa ja rõõsa.
Vasta
#29

Tallinna teed ja tänavad , olen pidanud sõitma Peterburi teel , õudus tegelikult on teekatte olukord , millegi pärast sinna ressurssi ei jagu kuid Toompuiestee ja veel mitmed tänavad on saanud postidega tähistatud jalgrattateed , muidugi autodele mõeldud tee kitsamaks tegemise arvelt , ühe positsiooni omava rattafanaatiku fanatism viib linna liikluskorralduse kaosesse , kui need projektid mis avalikuks on tehtud teoks tehakse .
Vasta
#30

Eh, ega see PPP pole reaalselt mingi rattafanaatik. Puhas poliitika ja tuulenuusutamine. 
Püüab rohefanattide hääli lihtsalt.
Vasta
#31

mis sellel Peterburi teel või siis teekattel täpselt häda on? Ma hooman sõites vaid liitekohtade klõpsumist. Kui koormaga kerghaagis sabas ja kiirustan, siis õõtsutab veidi. Muidu on aga täitsa ok tee.

Mulle meeldiks, kui see betoontee jääkski - on ehitatud 60a tagasi ning püsib siiamaani: on uunikum ja hea näide sellest, et teid saab ehitada "kestma isalt pojale". Ehk siis see lõik on mu silmis juba osa (tehnika)ajaloost.

Ning suures plaanis on ka loodussõbralik ta sinna jätta - betooni lõhkumine on energiamahukas (= ka $$$). Kuna erinevalt juba tehtud lõikudest sel lõigul piirkiirusi niikuinii suurendada ei saa, siis on ka tehnilise lahendusena kohane.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#32

Kas see oli nüüd iroonia või peenike nali ?
Kui mitte siis ei saa aru kus ja millal viimati "13" sõitis peterburi teel sujuvalt.
Seal ju reaalselt löökaugud sees. Ja laguneb igapäevaselt silmnähtavalt juurde.
Rööpad vihmaga nagu Veneetsia kanalid.
Vasta
#33

(26-06-2025, 17:04 PM)MeelisV Kirjutas:  Kas see oli nüüd iroonia või peenike nali ?
Kui mitte siis ei saa aru kus ja millal viimati "13" sõitis peterburi teel sujuvalt.

Ei - see on sellise inimese vaade, kes põhjuseta ei virise ja saab aru, et toimivaid asju pole mõtet ropu raha eest lõhkuda.
Paar korda kuus sõidan täispikkuses mõlemat suunda. Viimati üleeile suunaga linna, linnast välja suunda nädal tagasi.
Löökaugud tehakse pealinnas avariiremondina korda. Leiad löökaugu, annad LV-le teada ja saab korda. Kui leiad aga selliseid, mida teised ei leia, on mõistlik oma arusaama (löök)august revideerida.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#34

See on jumala p*tsis tee ja häbimärk Tallinnale juba ammu. Pole millegi üle vaielda.
Vasta
#35

PPP oli esimene kes mõned aastad tagasi karjus, et Peterburi tee remont on KE projekt lasnamäe inimeste häälte saamiseks. Nüüd räägib teist juttu Big Grin
Vasta
#36

Eile õhtul sõitsin ja taustal "13" vaatenurk kuklas tiksumas ning vaatasin. Suund linnast välja 1. rida.
Enamus plaate vasaku ratta rööpas pikuti pooleks. Suured pikad sügavad praod sees 10, 20, 50m pikad pragude ka hargnemised. Mitmes kohas pragude ristumisel tükid väljas. 
Seal pole midagi säilitada. 
Linna suubuvad suunal aga 1.reas kohe peale Kemmerlingi hoovi sissesõitu täiesti mure tee nagu küpsis mis oleks talla alt läbi käinud. Suur auk sees.
Ja sellest august on korduvalt teavitatud läbi "anna teada" keskkonna kuid muutuseid ei ole.
Seesama kemmerlingi sissesõit asfalteeriti hiljuti ära aga 10...20m eemal peateel ei midagi.
Pm on seal jutt ju mingist 1....1.5 km jupist mis vajaks lihtsalt ajutist ülekatet enne kui jõutakse oma plaanidega valmis ja seda see tee on vajanud juba viimased 5 a. Karjuvalt. Lihtsalt sealt ei sõida regulaarselt ükski otsustaja. Vist.
Korras teest on asi ikka valgusaastate kaugusel.  Big Grin
Vasta
#37

Peab kahjuks teatama, et nostalgiahõnguline betoonplaatidest pealinna sisse-ja-väljasõidutee parandati nädala lõpus ära. Enamus lõigust on nüüd põhimõtteliselt igav euro-asfalt, küll väikeste viidetega kuulsusrikkale minevikule. Sest õnneks jäeti Rakvere suunale, enne Mustakivi teele suubuvat vasakpööret vana hea, võiks isegi öelda - legendaarne "vulkaan" alles ja silma järgi ütleks et kivipritsiga on õnnestunud teda mõned sentimeetrid kõrguses isegi kasvatada. Kuid ühest heast hüppekast ei piisa kahjuks eluaegseks vabastuseks. Kuldne noorus peab nüüd enne arstlikku komisjoni neerude lahtipõrutamiseks mingi uue variandi leiutama. Elu on ju heitlik ja ega keegi pole lubanudki, et head asjad aegade lõpuni kestavad.
Vasta
#38

Ei saanud sellest viimasest postitusest küll päris aru aga jah midagi tõesti "parandati"
S.t. pigi ja killustikuga pritsiti mõned suuremad augud ja praod kinni.
Aga see km. sitta betoonteed on ju kõik alles. 
Ehk mustakivi tee ja väo tee vaheline lõik oli ja on siiani ju betoon. 
Või kuhu see uus euro asfalt pandi ?
Vasta
#39

Mulle jäi ka segaseks. Sõitsin täna just Petekat nii üht- kui teistpidi, ja ainuke koht, mida märkasin, oli veel kõrgemaks tehtud hüpekas TV3 ees. Augud ja plaadivahed peksavad endiselt pukse ja neere sodiks.
Vasta
#40

Mnjah, üritan siin vahest villast visata, aga vist ikka ei tule välja, kui pole selle ala mees : )( :

Aga teema juurde tagasi tulles küsiks parema mäluga kodanikelt, kas kunagi oli seal lõigukesel praeguse lubatud seitsmekümne asemel, mis tagamikutunde järgi veidi liiast tundub, suisa 90kmh lubatud?

Kusjuures täiesti tõsiselt teeks siinkohal linnaisandatele ettepaneku seal tagasiulatuvalt 50kmh kehtestada, kuniks ükskord kaunis nõukaaegne betoonmäletsis lammutatud saab ja seejärel suurepäraste eurorahadega pinnatult taas linnarahva teenistusse asub.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne