Eesti politseiautod
#1

Ei osanud kuskil mujal teemas seda küsimust esitada ja põhimõtteliselt on selles teemas isegi nii mõndagi rääkida.

Mis mind huvitab on see, et kas keegi teab mis sai liikluspolitsei käes olnud BMW universaalist? Üks ainus selline masin siinmail kuskil 90ndatel oli ja seda nägi üsna sageli kõikjal kiirust mõõtmas. Katusel oli vilkurite all samasugune ehitis nagu selle masinal ja minu mäletamist mööda oli ka sinine värv teistest politseiautodest veidi erinev. Kui keegi oskab midagi öelda, siis oleks huvitav kuulda.
Vasta
#2

Mõtled siis seda e36 touringut ?Seda ma tean ,et auto kingiti sakslaste poolt. Paljud autod seisavad neil niisama, millegipärast oksjonile ka ei lähe.

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta
#3

Ei tea küll eelmainit auto kohta miskit öelda, aga pool tundi tagasi Vasalemma vallas Rummul nähtud kahte varjatud vilkuritega, kolmanda seeria E90 musta värvi kerega BMW-sid kohalikke liiklejaid kimbutamas.
Nii et hoidkem silmad lahti.

Pole miskit uut siin ilmas.
Vasta
#4

Mingiaeg oli osta.ees myygil e36 sedaan , sini-valges värvis...

Pole midagi targemat teha
Vasta
#5


huvitamasiin videos on näha seda universaal bemmi
303mck kindlustus kehtib , seega peaks olema kasutuses v6i myydud.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#6

Mingil hetkel värviti üleni valgeks ja oli kriminaalpolitsei kasutuses, tänaseks päevaks peaks olema osta.ee kaudu müüdud.

Renault Laguna GT '06
Renault Twingo GT '08
Vasta
#7

No tänud valgustamast. See auto pani omal ajal ikka üle õla vaatama Smile
Vasta
#8

Ei hakanud miskit uut teemat tekitama, kuid kes veel kohtunud pole, siis võib teadmiseks võtta, et kasutusele on võetud väljast tavalised mittemidagiütlevad universaal Passatid(aga vbl ka Superbid - viimane põlvkond pealiskaudsel vaatlemisel ju äravahetamiseni sarnane). Olen kohanud halli ja musta värvi eksemplare, mis liiklusvoogu kamminud ja siis kedagi maha võtnud. Mahavõtmise stiil on omaette küsimus - s.t. jäetakse autod kuidagi näiliselt hooletult diagonaalselt üle sõiduraja, aga eks igaüks ise oma turvalisuse eest vastutab.

Üldse on viimastel päevadel salajast kiirusemõõtmist kuidagi rohkem näha olnud, nii mobiilsete kaameratega, kui vana hea "politseinik põõsas" varianti. Ausal inimesel pole loomulikult midagi karta, eriti kui ta preventatiivselt waze kasutab Smile aga ilmselt on siis riigieeelarvega asjalood kehvad või väga kehvad, kui riigi parimad pojad ja tütred selle palavusega võpsikusse sääskedele pureda on aetud
Vasta
#9

(31-07-2025, 07:51 AM)alfredo Kirjutas:  Ei hakanud miskit uut teemat tekitama, kuid kes veel kohtunud pole, siis võib teadmiseks võtta,  et kasutusele on võetud väljast tavalised mittemidagiütlevad universaal Passatid(aga vbl ka Superbid - viimane põlvkond pealiskaudsel vaatlemisel ju äravahetamiseni sarnane). Olen kohanud halli ja musta värvi eksemplare, mis liiklusvoogu kamminud ja siis kedagi maha võtnud. Mahavõtmise stiil on omaette küsimus - s.t. jäetakse autod kuidagi näiliselt hooletult diagonaalselt üle  sõiduraja, aga eks igaüks ise oma turvalisuse eest vastutab.

Üldse on viimastel päevadel salajast kiirusemõõtmist kuidagi rohkem näha olnud, nii mobiilsete kaameratega, kui vana hea "politseinik põõsas" varianti. Ausal inimesel pole loomulikult midagi karta, eriti kui ta preventatiivselt waze kasutab Smile aga ilmselt on siis riigieeelarvega asjalood kehvad või väga kehvad, kui riigi parimad pojad ja tütred selle palavusega võpsikusse sääskedele pureda on aetud

See näiliselt hooletu jätmine ongi just ohutuse huvides. Kui mõni nutisõltlane takistust ei märka siis kütab otsa politseisutole mitte inimestele kes autost väljas tee peal. Muidugi protokolli selliselt seisvas autos ei tohiks teha. Midagi on jälle Euroopast õpitud aga lõpuni pole asjast aru saadud mul on tunne.
Vasta
#10

(31-07-2025, 19:10 PM)Vetu Kirjutas:  
(31-07-2025, 07:51 AM)alfredo Kirjutas:  Ei hakanud miskit uut teemat tekitama, kuid kes veel kohtunud pole, siis võib teadmiseks võtta,  et kasutusele on võetud väljast tavalised mittemidagiütlevad universaal Passatid(aga vbl ka Superbid - viimane põlvkond pealiskaudsel vaatlemisel ju äravahetamiseni sarnane). Olen kohanud halli ja musta värvi eksemplare, mis liiklusvoogu kamminud ja siis kedagi maha võtnud. Mahavõtmise stiil on omaette küsimus - s.t. jäetakse autod kuidagi näiliselt hooletult diagonaalselt üle  sõiduraja, aga eks igaüks ise oma turvalisuse eest vastutab.

Üldse on viimastel päevadel salajast kiirusemõõtmist kuidagi rohkem näha olnud, nii mobiilsete kaameratega, kui vana hea "politseinik põõsas" varianti. Ausal inimesel pole loomulikult midagi karta, eriti kui ta preventatiivselt waze kasutab Smile aga ilmselt on siis riigieeelarvega asjalood kehvad või väga kehvad, kui riigi parimad pojad ja tütred selle palavusega võpsikusse sääskedele pureda on aetud

See näiliselt hooletu jätmine ongi just ohutuse huvides. Kui mõni nutisõltlane takistust ei märka siis kütab otsa politseisutole mitte inimestele kes autost väljas tee peal. Muidugi protokolli selliselt seisvas autos ei tohiks teha. Midagi on jälle Euroopast õpitud aga lõpuni pole asjast aru saadud mul on tunne.

Turvataktika peaks selle distsipliini nimeks olema vist. Nuh, et enne hukkugu see liikluskindlustuseta paskaak, kui inimene.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#11

Teema avapostitus viib üsna meeleolukatele radadele 90-ndate teisest poolest, mil sai üsna keeruline periood oma elus läbitud.

98a hilissuvel/varasügisel sai kohalike piigadega Võru linnas trallitatud ning õine väljasõit viis üle Kreuzwaldi tänava lõpus oleva raudteeülesõidu, kus Kubija ja Kose tee ristis täpselt kirjeldusele vastav "kolmene" ohutussaarel aega parajaks tegi. Loomulikult tundsid nad huvi ka meie Lada (78a 21061) vastu, mis vaatamata juba siis väärikale vanusele igati kobe välja nägi.

Asjaolu, et ma sõbra juhiloa esitasin ei tekitanud ööpimeduses küsimusi. Teatud mõõdikud aga andsid ootuspäraselt ebasoovitatavad tulemused. Kohalikud piigad aga olid bemmipoistega sina peal ning saime sõitu jätkata mingil segase kokkuleppe tagajärjel. Oli vist nii, et pidime ühe piigadest puppi/kluppi tööle viima (sinna kus praegu on Kose Coop) ning siis tagasi pöörduma.

Selleks ajaks olid suuremad lollused rooli taga tehtud ning ka kerges jopes ringi liikumiseks oli oma (ohutu) metoodika välja töötatud - võtsin piduritulede kaitsme välja ja sõitsin ilma tuledeta jalakäiakiirusel teepervel.

Tegimegi sedasi Kubija järvele tiiru peale ning kui eespool mainitud ristmik taas vaatevälja ilmus, siis tundus juba, et oleme pääsenud kui tagantpoolt lähenesid suurel kiirusel mingi sõiduki tuled mis lõpuks meie kõrval seisma jäi - loomulikult teema peategelaseks olev "kolmene".
Kuna me lihtsalt parkisime teepervel, siis polnud põhjust meiega pikemat vestlust pidada ning "kolmene" siirdus tagasi positsioonile, kust me ta esmalt olime leidnud.

Me ei lasknud sellest pisiasjast endid häirida, sest hädaolukorra tarvis olid autos piisavad varud.
Ühel hetkel aga kaapis "kolmene" linna poole minema. Umbusklikena ei hakanud me autot käivitama, vaid veeratasime selle tasa ja targu üle raudtee tagasi linnatänavatele ja jätkasime oma "ohutut" sõitu kuniks jõudsime õnnelikult tagasi peatumispaika, et kohalike piigadega laua- ja murumängud ikka mängitud saaksid.


Mendibemmi edasisest saatusest ei tea ma loomulikult mitte midagi :-)

Connecting technologies
Vasta
#12

Eks see kõik kuulub juba ühte teise teemasse, aga siin eelpool viidatud turvataktika dokustaatide kontrollimisel ei tundu eilse uudise valguses ja ka seda va "tavalist tunnetust" kasutades üldsegi turvaline taktika. Mõte oleks nagu selles, et alati saab leida veidi asjalikuma koha, kus kunde nn.maha võtta. Keda või mida kaitseb üks pooleldi sõidurajal seisev paaritonnine auto, kui talle tagant samasugune 110kmh tunnis otsa satub, rääkimata veokast?

Meenub umbes 2006-st, kui mind Pääskülas vabaka ja perno maantee ühendusel enne ülekäigurada üritati maha võtta ja kes ei tea, siis see on väga busy koht teatud kellaaegadel, siis sõitsin ma ikkagi sealt pisut edasi, et mitte ülekäigukohal enne bussipeatust seisma jääda, kuhu mind karm, kuid õiglane käsi hoolivalt suunas. Selle üle tekkis ka väike poleemika, et miks ma kohe ei peatunud, kui tagantpoolt vajalik korraldus anti. Proovisin siis selgitada situatsiooni, aega, kohta ja kaasnevat liikluskaost, mis oleks tekkinud, kui kohe seal autode hunnikus pidurid põhja oleks tallanud. Headest põhjendustest hoolimata sain aegunud ülevaatuse eest üksjagu viisaka trahvi : )
Vasta
#13

(01-08-2025, 08:46 AM)alfredo Kirjutas:  Eks see kõik kuulub juba ühte teise teemasse, aga siin eelpool viidatud turvataktika dokustaatide kontrollimisel ei tundu eilse uudise valguses ja ka seda va "tavalist tunnetust" kasutades üldsegi turvaline taktika. Mõte oleks nagu selles, et alati saab leida veidi asjalikuma koha, kus kunde nn.maha võtta. Keda või mida kaitseb üks pooleldi sõidurajal seisev paaritonnine auto, kui talle tagant samasugune 110kmh tunnis otsa satub, rääkimata veokast?

Meenub umbes 2006-st, kui mind Pääskülas vabaka ja perno maantee ühendusel enne ülekäigurada üritati maha võtta ja kes ei tea, siis see on väga busy koht teatud kellaaegadel, siis sõitsin ma ikkagi sealt pisut edasi, et mitte ülekäigukohal enne bussipeatust seisma jääda, kuhu mind karm, kuid õiglane käsi hoolivalt suunas. Selle üle tekkis ka väike poleemika, et miks ma kohe ei peatunud, kui tagantpoolt vajalik korraldus anti. Proovisin siis selgitada situatsiooni, aega, kohta ja kaasnevat liikluskaost, mis oleks tekkinud, kui kohe seal autode hunnikus pidurid põhja oleks tallanud. Headest põhjendustest hoolimata sain aegunud ülevaatuse eest üksjagu viisaka trahvi : )

Just vastupidi. Oleks seal teel sadakond meetrit enne veokit olnud diagonaalis paaritonnine auto oleks see tühi auto laksu saanud mitte 2 minu jaoks kolleegi meie seast lahkunud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne