Treipink kodukasutusse

Uut selle raha eest ilmselgelt ei leia,küll,aga leiab kasutatud korralikuma.Neid liigub,aga mitte iga päev...ja kirde eestist ei soovitata kuna vene kultuuri kohaselt täielikult hoolamata ja kohati vanaraud...seda olen erinevatest kohtadest kuulnud...
Vasta

(06-08-2025, 15:16 PM)muska71 Kirjutas:  Uut selle raha eest ilmselgelt ei leia,küll,aga leiab kasutatud korralikuma.Neid liigub,aga mitte iga päev...ja kirde eestist ei soovitata kuna vene kultuuri kohaselt täielikult hoolamata ja kohati vanaraud...seda olen erinevatest kohtadest kuulnud...


Ei ütleks nii... Oleneb, kuidas pohhuism on edasi arenenud. Riigi ilmakaared siin rolli ilmselt ei mängi.
Selle teooria järgi ütled, et ka viimased e- valimised olid täiesti ausad?
Vasta

(07-08-2025, 21:31 PM)I.A Kirjutas:  
(06-08-2025, 15:16 PM)muska71 Kirjutas:  Uut selle raha eest ilmselgelt ei leia,küll,aga leiab kasutatud korralikuma.Neid liigub,aga mitte iga päev...ja kirde eestist ei soovitata kuna vene kultuuri kohaselt täielikult hoolamata ja kohati vanaraud...seda olen erinevatest kohtadest kuulnud...


Ei ütleks nii... Oleneb, kuidas pohhuism on edasi arenenud. Riigi ilmakaared siin rolli ilmselt ei mängi.
Selle teooria järgi ütled, et ka viimased e- valimised olid täiesti ausad?

Tere!
Jah, nii on! Stalini ajal käisid kõik treipingid nagu siidi, mingeid lokse peale tehasest tulnud tolerantside ei olnud, e - valimisi ka ei olnud ja 99,9 % elanikkonnast (mitte valijatest) hääletas ausatel ja salajastel valimistel kommunistide ja parteitute valimisliidu poolt! Ja kuidas maitses tollane keeduvorst (kui õnnestus osta), imeline, tänapäeval enam sellist ei saa kusagilt!  Sad Anglo - ameerika imperialism oli Nõukogude Liidu kindla kontrolli all ja eesti inime võis rahus puhata pärast loovat ja nauditavat eneseteostuslikkusest tiinet  tööpäeva, jah, olid ilusad ajad!  Cool 
EKRE - t ka ei olnud ...  Sad
Vasta

Olgu, kuna tarvitatud on juba rohkem, kui ... , siis arendan teemat edasi. Küsimuse autor on niigi iseseisvalt asja lahendanud - tuleb osta kõige suurem ja kõige kallim treipink, paraku aga ei ole ei raha ega ruumi piisavalt. Siit edasi küsimus, kus kohast saaks sellise pingi väikese raha eest ja tore oleks, kui ta ka ruumi eriti ei võtaks. Juutuubis on piisavalt videosi teemal - ostsin treipingi, aga kuidas treida, seda ei ostnud!
Ise ma metallitreimisest midagi ei tea, aga kuna siinse (ilmselt juba Päikesekodu kliendi) voorumi 3 peamist teemat, mille üle ja ümber käib äge väitlus ja heitlus, on - treipink nendele, kes treida ei mõista, siis veel see, et kõik teised sõidavad valesti ja siis, kui mina sõidan ka valesti, siis teised sõidavad veel valestimini ja siis veel see robotniiduki epopöa, millest ma oma piiratuses (nagu ka muudest enamikest siin voorumis) teemadest ülepeaüldse aru ei saa .... no kingiti mulle ka 60 - ndaks juubelivõimateitea mis sünnipäevaks mingi husqvarna robotmuruniitmisemasin, olgu, aitähhhh, jube nunnu, aga oleks võinud selle raha eest mingi 3+ pudelit midagi tuua näiteks. Ja pole ma seda pappkasti siiani lahti teinud (kingitud hobese suhu ei vahita vms), põhjamaa suvi on lühike ja mul on ikkagi alles see normaalne leedus tehtud käsitsi lükatav Vela niiduk....
Nii et, kõik on hästi, kui voorumile oleks vaja soetada mingeid abivahendeid, näiteks korralik rulaator vms, siis andke teada, kindlasti saame aidata, minul endal küll kahjuks hetkel vaba raha ei ole, aga ma saaks näiteks osaleda mingis reklaamvideos, kus vana ja haige roidemõradega kass rallitab rulaatoriga mööda Näljaküla ja kuulab sealjuures kõrvadeklappide kaudu sulnist automuusikat!  Cool
Seda viimast soovin ka Teile, toredad (nali) ksf! - d ja kirjutage ikka, kuidas muru kasvab, kes kellest mööda sõitis ja kes tegelikult m.. on ja ka ärge unustage häid nõuandeid treipingi ja kätepesuvõimaluste soetamiseks!

tervitades, Priit Näljakülast, ei trei, ei pese ennast, ei sõida kellestki mööda ja ei lase ka endast mööda sõita, ei kuula head automuusikat. ( Näete, ka nii saab elada, muidugi, kui sellist eksisteerimist saab üldse elamiseks kvalifitseerida), aga muidu - hea voorum, kui seda ei oleks, siis tuleks see välja möttelda, kui selleks kellelgi üldse ajubodensiaali siinsel Eestimaal olemas oleks...  Rolleyes
Aga pole hullu, tuleb ka siia Jumalast unustatud maailmanurka uut verd, meil virmas on peale läti venelaste ja juutide juba ka meistrimehed Malaisiast, Filipiinidelt ja täna oli jälle 2 uut keevitajat, maskid peas ja kindad käes, millist värvi nad tegelikult on, seda ilmselt näeb ainult õigel hetkel WC, eks ma hoian silmad lahti!
Sorry for the off-topic post, treitsehhi pole veel asiaate tulud. Muidugi mul on ka muud hivitavat infot meie ja muidu Kagu - Aasia teemadel, aga paraku see ei haaku hetkel ei treiamise, ei huiamise (liikluses) ega ka mitte niitamise lugudega, sestap jätkake edasi ikka ise!
Palun mitte kusta, mul ikka projektid ka, ikka projektid ka, kuda mudu!  Cool
Vasta

Tsitaat:põhjamaa suvi on lühike ja mul on ikkagi alles see normaalne leedus tehtud käsitsi lükatav Vela niiduk....
No vähemasti pääsed jõusaali maksust, mida robotniiduki omanikud regulaarselt käivad jõusaalides kulutamas. Paigalduse ja garantii närvipingest ka puhkad käsitsiniitmisel.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(07-08-2025, 23:57 PM)kass Kirjutas:  ----Palun mitte kusta, mul ikka projektid ka, ikka projektid ka, kuda mudu!  Cool

Tere!
Tegelikult muidugi võib ja isegi peaks kustutama, ma ise ei julge peale postiamist järgmisel päeval enne kl 10 -t ülepeaüldse voorumit lahti teha ja sinna nina pista, projekti, kui sellist mul ka pigem ei ole, nii et laske edasi omade murede ja rõõmudega....
Vasta

Tere.
Sai ka toodud endale üks 1k625 pink. Sai vana "õli" välja lastud. Nüüd uusi sisse pannes kuna need õlinormi silmad on sellised, et sealt midagi välja ei loe, siis äkki keegi oskaks numbreid öelda mis võiksid õli kogused olla. Palju panna üles käigukasti. Alla ettenihke käigukasti ja siis sinna kolusse kus terad kinnituvad? 

Samas kas keegi on omal mootorit väiksema vastu vahetanud? Mingit videot näigin kus pingi taha tehti eraldi raam ja sinna istutati väiksem mootor peale. Tööl 1k62 pink 5 kw mootoriga ja toimetab kenasti. Plaaniks praeguse 11kw-i asemele ka midagi sarnast panna kuna käivitamisega peksab kaitset välja. 
Kui kellegil äkki kuskilt vedelemas mootorit ideaalis Saaremaal samas Tallinnast saaksin ka lasta ära tuua võib pakkuda.
Vasta

Peakaitse muidu summa-summarum mootorit kannataks?
Alternatiiviks võib olla ka sujuvkäiviti paigaldus elektriahelasse.
Suva näide:

https://pood.esvika.ee/kilbidkapidkompon...itseta-abb

Kiuslik kaabakas. Big Grin
Vasta

(23-08-2025, 18:49 PM)kert125 Kirjutas:  Samas kas keegi on omal mootorit väiksema vastu vahetanud? Mingit videot näigin kus pingi taha tehti eraldi raam ja sinna istutati väiksem mootor peale. Tööl 1k62 pink 5 kw mootoriga ja toimetab kenasti. Plaaniks praeguse 11kw-i asemele ka midagi sarnast panna kuna käivitamisega peksab kaitset välja. 
Kui kellegil äkki kuskilt vedelemas mootorit ideaalis Saaremaal samas Tallinnast saaksin ka lasta ära tuua võib pakkuda.

Jah- mul oli sama jama- panin 7,5kw mootori. Sujuvkäivitit proovisin ka 11kw peal, aga ei andnud mälujärgi head tulemust. Mootorile panin ka väiksema rihmaratta.
Vasta

Kas kaitse on ikka nt. C16 pingi ees. B grupi automaatkaitse on tundlikum.
Vasta

(24-08-2025, 08:11 AM)huvi5 Kirjutas:  Kas kaitse on ikka nt. C16 pingi ees. B grupi automaatkaitse on tundlikum.

Kaitse on jh c16. Pigem läheks ka ikkagi väiksema mootori peale. Kas oleks võimalik äkki pilti üles laadida kuidas ise lahendasid? Ja mis läbimõõduga rihmaratas jäi?
Vasta

Leiunurk vist liiga anonüümne, panen siia:

https://soov.ee/25884580-treipink/details.html

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(24-08-2025, 11:01 AM)kert125 Kirjutas:  
(24-08-2025, 08:11 AM)huvi5 Kirjutas:  Kas kaitse on ikka nt. C16 pingi ees. B grupi automaatkaitse on tundlikum.

Kaitse on jh c16. Pigem läheks ka ikkagi väiksema mootori peale. Kas oleks võimalik äkki pilti üles laadida kuidas ise lahendasid? Ja mis läbimõõduga rihmaratas jäi?
Vahet pole mis mootor peale panna,igaljuhul rihmaseib peaks jääma 1-1,sest siis kehtivad ka skeemidel kirjas olevad käikude kiirused...
Vasta

(24-08-2025, 18:04 PM)muska71 Kirjutas:  
(24-08-2025, 11:01 AM)kert125 Kirjutas:  
(24-08-2025, 08:11 AM)huvi5 Kirjutas:  Kas kaitse on ikka nt. C16 pingi ees. B grupi automaatkaitse on tundlikum.

Kaitse on jh c16. Pigem läheks ka ikkagi väiksema mootori peale. Kas oleks võimalik äkki pilti üles laadida kuidas ise lahendasid? Ja mis läbimõõduga rihmaratas jäi?
Vahet pole mis mootor peale panna,igaljuhul rihmaseib peaks jääma 1-1,sest siis kehtivad ka skeemidel kirjas olevad käikude kiirused...

Kuna ei plaani nii keermestamisi teha, et kiirused täpselt taga vaja ajada ja niisama treismiseks leiab vast ikka õige kiiruse vastavalt vajadusele. Ja kas see asi nii hulluks ikka läheb kui ainult mootori kiirus muutub. Ülejäänud ülekanded jäävad õigeks st et ka igasugu keermestamise sammud jne.... kui peaks ikkagi vaja midagi teha olema.
Vasta

(24-08-2025, 11:01 AM)kert125 Kirjutas:  
(24-08-2025, 08:11 AM)huvi5 Kirjutas:  Kas kaitse on ikka nt. C16 pingi ees. B grupi automaatkaitse on tundlikum.

Kaitse on jh c16. Pigem läheks ka ikkagi väiksema mootori peale. Kas oleks võimalik äkki pilti üles laadida kuidas ise lahendasid? Ja mis läbimõõduga rihmaratas jäi?

See pöördumine on vist minu poole? 
Minul asub mootor väljaspool korpust (163), et oli lihtsam toimetada. Vinklitega sai mootor rihmaratta jooksupärast ettepoole toodud ja Põllumehest sai 5-ne rihmaseib (läbimõõt 140mm), B rihmad peale. Eelmise rihmaratta läbimõõt oli 210mm ja pingi poolne ratas oli vist 300mm. Plaanis oli see ka väiksemaks teha, aga pole veel jõudnud ja ei teagi kas enam ongi oluline, sest praegust ei ole millegi üle kurta. Mõte oli selles, et sagedusmuunduriga natuke kergitasin pöördeid üles, aga kaotasin pidurdusega aega, aga pole hullu. Tagasikäik sai ka muuduriga põõrded maha lastud, sest sellel pingil oli tagasikäik poole kiirem. 
Tuli meelde, et sujuvkäivitiga mul see 11kw mootor toimetas, aga käivitamine oli ikka piiri peal ja probleem oli selles räiges rihmülekandes, võll mille otsas istus pisike õlipump ja muidugi vilets elektrivõrk, mis majapidamisse tuleb. Võtad rihmad maha pole mingit probleemi. 
See ei olnud nädala projekt...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta

Nädal nüüd möödas. Sai õli juurde pandud. Nüüd õlipumba toru kenasti õlis. Aga ei hakka ikkagi õli üles lööma. Üleval pumpapeal on üks lapik peaga kruvi(polt) mis sai ära ja seal all metallkuul. Kui pumpa lüüa, siis see liigub üles alla küll. Sai proovitud erinevalt. Kuul eest ja süstlaga õli sisse pannes. Käis ka pumpa tulev toru lahti. Auke vasktorul ei ole. Ja süstlaga toru õli täis pannes uuesti külge. Võtsin filtrikorpuse lahti, et näha kas pumbast tulevast voolikust lööb ette. See luristab niisama edasi tagasi õli mis sealt ülevalt sisse sai pandud. Et mingi liikumine pumbast edasi nagu oleks, aga ei taha kuidagi uut õli peale võtma hakata. Kas keegi on pumpa ise lammutanud. Selle metallkuuli all ei pea ju vedru käima äkki? Kui see pump laiali tõmmata kas seal sees mingi membraan äkki puruks? Samas kui käsitsi pumba suruda edasi tagasi nii et seda polti peal pole ja näppu ees hoides siis kuuli viskab küll üles. St et pump ju mingit rõhku nagu tekitaks?
Vasta

(31-08-2025, 20:59 PM)kert125 Kirjutas:  Nädal nüüd möödas. Sai õli juurde pandud. Nüüd õlipumba toru kenasti õlis. Aga ei hakka ikkagi õli üles lööma. Üleval pumpapeal on üks lapik peaga kruvi(polt) mis sai ära ja seal all metallkuul. Kui pumpa lüüa, siis see liigub üles alla küll. Sai proovitud erinevalt. Kuul eest ja süstlaga õli sisse pannes. Käis ka pumpa tulev toru lahti. Auke vasktorul ei ole. Ja süstlaga toru õli täis pannes uuesti külge. Võtsin filtrikorpuse lahti, et näha kas pumbast tulevast voolikust lööb ette. See luristab niisama edasi tagasi õli mis sealt ülevalt sisse sai pandud. Et mingi liikumine pumbast edasi nagu oleks, aga ei taha kuidagi uut õli peale võtma hakata. Kas keegi on pumpa ise lammutanud. Selle metallkuuli all ei pea ju vedru käima äkki? Kui see pump laiali tõmmata kas seal sees mingi membraan äkki puruks? Samas kui käsitsi pumba suruda edasi tagasi nii et seda polti peal pole ja näppu ees hoides siis kuuli viskab küll üles. St et pump ju mingit rõhku nagu tekitaks?

Tere!
Ma ei tea kuidas sinu pingil, aga minul peab peamootor ainult ühtepidi käima siis pumpab õli üles. Kuidas pingi käima said?
Vasta

Need pumbad peaksid ju olema hammasratas pumbad,ka minu pingil hammasratas pump.Hammasrataspump pumpabki ju õli kui käib õiget pidi.
Vasta

Sõltub pingist. 1k625 peaks olema selline nagu videos. https://www.youtube.com/watch?v=WOdnwqyc4yM
Vasta

1K625 pass ütleb, et pingil on kolm plunžer-tüüpi pumpa. Üks käigukastis, üks ettenihkekastis ja üks supordikastis.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne