Delta V50M-iga abi vaja.
#1

Siuke probleem, et kui Deltaga sõita tahan siis madalal kiirusel puterdab jubedalt ja tipkiirus jääb kuhugi 30-35 vahemiku, mida annaks teha?
Vasta
#2

(27-09-2025, 12:47 PM)MuhuMees Kirjutas:  Siuke probleem, et kui Deltaga sõita tahan siis madalal kiirusel puterdab jubedalt ja tipkiirus jääb kuhugi 30-35 vahemiku, mida annaks teha?

Küsimuse küsija jätab märkimata kas see etendus on ajas süvenenud, peale mingit remonti või tjuunimist tekkinud või on õuele värskelt ilmunud tundmatu ajalooga Deltal säänsed kombed.

Kaks esimest pimepakkumist oleks küünal või miski ummistus karpanaatori kandis. Kunagi kui ma Riga mopeedi omasin hakkas masin imelikult käituma lahti põrunud karpa kinnitusmutrite pärast.
Vasta
#3

(27-09-2025, 20:01 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(27-09-2025, 12:47 PM)MuhuMees Kirjutas:  Siuke probleem, et kui Deltaga sõita tahan siis madalal kiirusel puterdab jubedalt ja tipkiirus jääb kuhugi 30-35 vahemiku, mida annaks teha?

Küsimuse küsija jätab märkimata kas see etendus on ajas süvenenud, peale mingit remonti või tjuunimist tekkinud või on õuele värskelt ilmunud tundmatu ajalooga Deltal säänsed kombed.

Kaks esimest pimepakkumist oleks küünal või miski ummistus karpanaatori kandis. Kunagi kui ma Riga mopeedi omasin hakkas masin imelikult käituma lahti põrunud karpa kinnitusmutrite pärast.

Mootorile tuli kap remont teha kuna eelmiselt omanikult ta ringi ei käinud, ning kui lahti võtsin oli mootor seest poolt kinni roostetanud, nii et kõik vahetasin seest ära, ja see pole kunagi isegi 40 kätte saanud.
Vasta
#4

(27-09-2025, 22:22 PM)MuhuMees Kirjutas:  
(27-09-2025, 20:01 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(27-09-2025, 12:47 PM)MuhuMees Kirjutas:  Siuke probleem, et kui Deltaga sõita tahan siis madalal kiirusel puterdab jubedalt ja tipkiirus jääb kuhugi 30-35 vahemiku, mida annaks teha?

Küsimuse küsija jätab märkimata kas see etendus on ajas süvenenud, peale mingit remonti või tjuunimist tekkinud või on õuele värskelt ilmunud tundmatu ajalooga Deltal säänsed kombed.

Kaks esimest pimepakkumist oleks küünal või miski ummistus karpanaatori kandis. Kunagi kui ma Riga mopeedi omasin hakkas masin imelikult käituma lahti põrunud karpa kinnitusmutrite pärast.

Mootorile tuli kap remont teha kuna eelmiselt omanikult ta ringi ei käinud, ning kui lahti võtsin oli mootor seest poolt kinni roostetanud, nii et kõik vahetasin seest ära, ja see pole kunagi isegi 40 kätte saanud.

Süüte märgid on korralikult paigas peale laiali käimist? 
Kolvigrupp(silinder/kolb/rõngad) sai ka uus või on vana ellipsis silinder ja uued rõngad? 
Kõikvõimalikud tihendid uued ja peavad?
Vasta
#5

(27-09-2025, 22:52 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(27-09-2025, 22:22 PM)MuhuMees Kirjutas:  
(27-09-2025, 20:01 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(27-09-2025, 12:47 PM)MuhuMees Kirjutas:  Siuke probleem, et kui Deltaga sõita tahan siis madalal kiirusel puterdab jubedalt ja tipkiirus jääb kuhugi 30-35 vahemiku, mida annaks teha?

Küsimuse küsija jätab märkimata kas see etendus on ajas süvenenud, peale mingit remonti või tjuunimist tekkinud või on õuele värskelt ilmunud tundmatu ajalooga Deltal säänsed kombed.

Kaks esimest pimepakkumist oleks küünal või miski ummistus karpanaatori kandis. Kunagi kui ma Riga mopeedi omasin hakkas masin imelikult käituma lahti põrunud karpa kinnitusmutrite pärast.

Mootorile tuli kap remont teha kuna eelmiselt omanikult ta ringi ei käinud, ning kui lahti võtsin oli mootor seest poolt kinni roostetanud, nii et kõik vahetasin seest ära, ja see pole kunagi isegi 40 kätte saanud.

Süüte märgid on korralikult paigas peale laiali käimist? 
Kolvigrupp(silinder/kolb/rõngad) sai ka uus või on vana ellipsis silinder ja uued rõngad? 
Kõikvõimalikud tihendid uued ja peavad?
Kolvigrupp on kõik uus, Tihendid ja süüde on paigas.
Vasta
#6

Eeldusel et mootor on tihe siis ikkagi prooviks karburaatori üle vaadata ega seal mingit ummistust pole, segukruvi käis vist 2-3 pööret lahti, süüteküünla võiks prooviks ära vahetada, süüdet grammhaaval siia-sinnapoole märke liigutada...

Segusiiber avaneb ikka lõpuni?

Käima läheb matsust ja lihtsalt jõuetu? Või on käivitus ka tseremoonia?

Kaugelt on maru keeruline õiget põhjust leida.
Vasta
#7

(27-09-2025, 23:27 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...

Kaugelt on maru keeruline õiget põhjust leida.

Eriti, kui küsijal pole aimugi kahetaktilise paja tööpõhimõttest.

A.Palu motopiibel oleks hea koht alustamiseks ja kui sealsed põhitõed üle käidud, siis võiks uuesti küsima tulla täpse sümptomiga.

Praegu saab öelda, et delta on katki. Big Grin
Vasta
#8

Kui see Delta on elektroonilise süütega, siis võiks proovida halli elektroonikakarbi vahetust.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne