Rännak "Družba“ ja teiste vene mootorsagede maailmas
#81


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#82

(21-09-2025, 13:16 PM)Aspelund Kirjutas:  

See on nüüd õpikunäide situatsioonist, kus tahetakse hirmsasti midagi postitada ja näpud juba kirjutavad, kuigi aju veel ei tööta ja teemas väga kodus ka ei ole. Võiks mõned eelnevad postitused äbi vaadata.
Vasta
#83

Selline vigur ostas saada: saag . Mis selle mõte oli?
Vasta
#84

(28-09-2025, 20:57 PM)PSV Kirjutas:  Selline vigur ostas saada: saag . Mis selle mõte oli?

Saab sirge seljaga oksi laasida, ei pea kummardama.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#85

(28-09-2025, 21:15 PM)metsakohin Kirjutas:  
(28-09-2025, 20:57 PM)PSV Kirjutas:  Selline vigur ostas saada: saag . Mis selle mõte oli?

Saab sirge seljaga oksi laasida, ei pea kummardama.
Latt ju risti tüve, gaasikäsi valenurga all? бензопила зид бc-1 otsing annab käivitusvideoid, kuid kahjuks mitte sellega töötamist.
Vasta
#86

(29-09-2025, 11:35 AM)PSV Kirjutas:  
(28-09-2025, 21:15 PM)metsakohin Kirjutas:  
(28-09-2025, 20:57 PM)PSV Kirjutas:  Selline vigur ostas saada: saag . Mis selle mõte oli?

Saab sirge seljaga oksi laasida, ei pea kummardama.
Latt ju risti tüve, gaasikäsi valenurga all? бензопила зид бc-1 otsing annab käivitusvideoid, kuid kahjuks mitte sellega töötamist.

Kirves on ka risti tüve, kõik oleneb enda asendist. Tüvele ei tee sellise jupatsiga essugi, ikka okste jaoks mõeldud, võimalik, et analooge mitte omav.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#87

Vist ei ole sellest imeloomast siin enne kirjutatud.
Зид М-228 mootorsaag. 
- Re: экспериментальная б.пила из Перьми -- Форум водномоторников.
https://www.youtube.com/watch?v=hlusDiTaNg8
Leidsin kogemata sellise imelise sae kohta infot. Nõukogude inseneride töö vili. Ilmselt tekkis iseenesest, kui Taiga ja Družba jäid ühte ruumi pikamaks ajaks ja see on siis selle armastuse vili.  Huvitav konstruktsioon igatahes. Ei saa küll aru, mis selle sae otstarve võis olla, aga loodetavasti said insenerid rahulduse kätte. Kuuldavasti oli selline saag iga endast lugupidava vene luuraja varustuses - sellega oli hea nurga tagant vaenlasel jalad alt niita.
 Ametlik versioon sae otstarbest on siiski natuke teine:
 Pärast 1985. aastat hakkasid Taiga mootorsaed saabuma kõige moodsamatesse metsatööstustesse Moskva lähedal.
Sel ajal veeti puitu tavaliselt 12-meetriste MAZ-veokite haagistega.
Laadimine toimus tavaliselt kas Onežetsil põhinevate kraanade või portaalkraanaga.
Puit saabus väga halvasti ettevalmistatuna, oksakohtade ja okstega. Ladvad olid teravad. Pärast metsaveokitele laadimist tuli see vajaliku vahekauguse saavutamiseks maha saagida. Seega pidid töötajad sageli veoautodele ronima, kust nad, eriti talvel või märja ilmaga, mootorsaega alla kukkusid ja erineva raskusastmega vigastusi said. Arvukate töötajate palvel töötati välja nihutatud juhtplaadiga saag, et vältida sae liiga lähedale sattumist käru servale. Saag töötati välja ja toodeti väikeses partiis, umbes 300 ühikut.
See jõudis metsatööstusse, kus osutus kasutuks, mitte kellelegi vajalikuks. See oli kohmakas, raske ja nägi välja talumatu. Selle ümberehitamine tavaliseks saeks oli võimatu. Peaaegu kõik see läks vanarauaks. See on selle puulatvade saagimiseks mõeldud sae lugu.

   
Vasta
#88

Väga vahva leid.
Järjekordne "analooge mitteomav" kaadervärk. Tehnikaalaste kurioosiumite valdkonda kuuluv asi ilmselt.

Kiuslik kaabakas. Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne