datsun 330
#1

Küsimus selline kas keegi teab midagi aianurgas mädanevatest datsun 330-test .... need olid need mis nägid välja nagu ameeriklased... peaaegu
nagu nt see:

http://members.fortunecity.com/planetcedric/330.jpg
Vasta
#2

Mh, mul endalgi see leht bookmarkides Smile
Soomest toodi neid üheksakümmnendate alul ja põhilised Eestis liikunud mudelid olid mälu järgi 220C ja 280C. Viimati nägin sõitmas 3 aastat tagasi ja siis oli Tartus väike-kaare tänavas üks pealtnäha korralik isend ikka vahepeal maja ees seismas. Soomes aga on hakanud nad vist vaikselt hinda minema. Oleks väga tore kui keegi võtaks mõne sellise taastamise tõsiselt käsile ja korjaks Eesti peale järele jäänud vrakid/masinad kokku, kuna üsna varsti võib juba hilja olla. Tõenäoliselt kuskil maakohtades võib kuuride taga veel midagi mädanemas leida...
Vasta
#3

meil siin kadrina kandis liigub juba üsna pikka aega üks samasugune nagu pildil. helesinist värvi on.

Pots ja postivahe.


Vasta
#4

Pärnus samuti üks selline kirsipunane datsun paarutab ringi.
Vasta
#5

mossepower Kirjutas:Pärnus samuti üks selline kirsipunane datsun paarutab ringi.
Kuna olen ise sellist autot omanud(vl.a. 1980)siis hakkavad need autod seniajani mulle silma.Tallinnas olen näinud aeg-ajalt kahte isendit,üht mustvalget ja teine pronksiärvi.Mõlemad teised Datsun 220 C(diislid siis)Tartuski on üks selline liikvel.Ja minu endine auto peaks kah kuskil Tartumaal vedelema.
90-ndate keskel oli eestis kuuldavasti ka üks R6 bensiinimootoriga versioon.Juppe sellele autole liigub ja üht teist on võimalik saada ka Koivuneni kataloogi järgi,sama kehtib ka Atoy ja Arwidsoni kohta.Nii,et edu otsimisel ja taastamisel
Flanagan
Vasta
#6

Pealinnas sõitsis kaks selleist elukat pikkaaega taksot. isegi imestasin kuidas nii vanq auto nõnda kobe välja näeb ja sellist vqtti talub.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#7

Landy Kirjutas:Pealinnas sõitsis kaks selleist elukat pikkaaega taksot. isegi imestasin kuidas nii vanq auto nõnda kobe välja näeb ja sellist vqtti talub.
Võin veel lisaks mainida,et auto ise oli suht lihtsa ehitusega,samas suure tugevusvaruga ehitatud.Muuseas,Soomes olid need autod 70.ndate teisel poolel üheks enamlevinud taksoks.Taksoversioon oli automaatkäigukastiga,valits asetses roolisambal ja registris oli lubatud 1+5 kohta.Sellisel juhul oli ees pikk iste nagu Pobi ja vanal Volgal.Tõsi selliseid variante oli üsnagi vähe kasutusel Tavaline oli ikka 5 kohaline variant.Eriti huvitav on selle auto universaalvariant,nägin sellist sel suvel Eestiski,küll polnud auto Eesti registris.On olemas,aga ise pole küll näinud,samast autost 2-ukseline kupee.Need olid kõik R6 bensiiniautod.Muuseas kui uskuda inernetti,siis Inglismaal on selle auto fan-club,neil kodulehtki päris hea pildimaterjaliga.Aga erinevalt Eestist kus pea kõik neist autodest sõitsid \"naftaga\"(mootor SD-22) siis Inglismaal ei ole ühtki diisel varianti teada,inglased vaid tevad ,et sellised olid olemas.
Ja lõpuks,miks pean sellest autost nii palju?Sõidumugavus oli viimase peal,läbivus tagaveolise kohta ülivõrdeid kannatav ja see oli minu esimene mitte NLiidu päritolu auto.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#8

flanagan Kirjutas:,läbivus tagaveolise kohta ülivõrdeid kannatav

OT.
Miks sa tagaveolise auto läbivuse kohta nii ütled? Mina olen 12 aasta jooksul omanud vaid taga- ja nelikveolisi sõidukeid ja ei kurda küll tagaveoliste läbivuse üle. (Vastvalt siis 2x LADA, Datsun , Volvo, Land Rover, Niva) Esiveolised on olnud reeglina tööautod ja mulleon talvel lumes müttamisel muljet avaldanud vaid üks neist.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#9

Landy Kirjutas:
flanagan Kirjutas:,läbivus tagaveolise kohta ülivõrdeid kannatav

OT.
Miks sa tagaveolise auto läbivuse kohta nii ütled? Mina olen 12 aasta jooksul omanud vaid taga- ja nelikveolisi sõidukeid ja ei kurda küll tagaveoliste läbivuse üle. (Vastvalt siis 2x LADA, Datsun , Volvo, Land Rover, Niva) Esiveolised on olnud reeglina tööautod ja mulleon talvel lumes müttamisel muljet avaldanud vaid üks neist.
Minulgi pea 26 aasta jooksul olnud vaid tagaveolised ja tegelikult pean nendega sõitmisest isegi enam kui esiveolistest.4x4 autodega kokkupuuteid vähem,pikemalt ja igapäevaselt vaid UAZ-469-ga.Ja igapäeva tarbeks ja tööks kasutatav Peugeot 206 on mul tegelikult esimene esiveoline,kuigi sõitnud jah,olen ka päris paljude teistega.
Aga aru tuleks sellest minu lausest (mõttest)saada nii,et selle auto läbivus ületas senikogetu.Tervikuna on sellest autost ülihead mälestused.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#10

flanagan Kirjutas:Aga aru tuleks sellest minu lausest (mõttest)saada nii,et selle auto läbivus ületas senikogetu.Tervikuna on sellest autost ülihead mälestused.
Ilmselt viga minu kesistes lingvistlistes oskustes Sad
Et õigustada enda siin olekut, siis mõned teemakohased numbrid ka mida linnuke mulle üheksümnendate lõpu kohta laulis:
200-5tk
200L-13tk
220 -22 tk
220c -70tk
220cd -1tk
220d -9tk
220s - 3tk
239c -1tk
240 -1tk
260C- 1tk
280 -11tk
280c - 46 tk
280d- 2tk
280zx - 1tk
280z - 1tk

kolmesaja seeriast ei tea linnuke midagi , aga võimalik, et nad on veel mingi muu mudeli nime all kirjas. See on ARK puhul tavaline, et vanemad autod suvaliste markide ja mudelitna kirjas..

Ise olen pidanud Datsun Cherry\'t ja see on ainus auto , mille müüki ma olen siiani kahetsenud.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#11

Ega ma ise ka ei tea kas see mis oleks võimalik kätte saada oli 330 või 280... aga diisel ta igatahes on... muidu ei oleks probleemi... viimati oli käivitatud 3 aastat tagasi ja siis oli paugupill veel aga nüüd on seisnud ja mädanenud.... roostet on aga mitte läbivat vähemalt esmapilgul.... ainus mure on salongidetailidega kuna need on kahe erineva massina pealt kokku aretatud... odavalt saaks kätte kuna tuttava käes.... nii u. 2k aga ma ei tea kas on mõtet.... peaks teise samasuguse kõrvale vaatama doonoriks vist....
Vasta
#12

Aastat 8-9 tagasi pesitses Jüris üks chevy r6 bensukone + 350 (vist) kasti ja mangelsvelgedega tumepunane selline. Olevat ka ennem traktor old. Käisin katsumas-proovimas, kastiga oli miski kala ja natuke \"liiga projekt\" nägi minu jaoks välja tollal, jäi kahjuks ostmata.
Siiani veidi kahetsen Smile Rohkem pole teda enam näinud.
Vasta
#13

Landy Kirjutas:
flanagan Kirjutas:Aga aru tuleks sellest minu lausest (mõttest)saada nii,et selle auto läbivus ületas senikogetu.Tervikuna on sellest autost ülihead mälestused.
Ilmselt viga minu kesistes lingvistlistes oskustes Sad
Et õigustada enda siin olekut, siis mõned teemakohased numbrid ka mida linnuke mulle üheksümnendate lõpu kohta laulis:
200-5tk
200L-13tk
220 -22 tk
220c -70tk
220cd -1tk
220d -9tk
220s - 3tk
239c -1tk
240 -1tk
260C- 1tk
280 -11tk
280c - 46 tk
280d- 2tk
280zx - 1tk
280z - 1tk

kolmesaja seeriast ei tea linnuke midagi , aga võimalik, et nad on veel mingi muu mudeli nime all kirjas. See on ARK puhul tavaline, et vanemad autod suvaliste markide ja mudelitna kirjas..

Ise olen pidanud Datsun Cherry\'t ja see on ainus auto , mille müüki ma olen siiani kahetsenud.
Tundub jah,et siin on päris erinevaid autosid,erinevaid mudeleid ja aastakäike,erinevatest keredest rääkimatta.Püüan kunagi lähiaegadel neil teemadel veidi pikemalt kirjutada.Siis kui leian aega ja kui saan otseselt ligi oma Tartumaal asuvatele dokumentidele ja raamatutele.Vaatan kuidas ja mis on kirjas mulle kuulunud auto registritunnistusel.
Aga selle auto nimi oli \"Chedric\",nagu nüüd on \"Maxima\" jms.
Võiks vaadata sellist raamatut nagu \"100 autot\"
ja üks aadress kah www.datsunworld.com
Päris vahva asi,huvilised leiavad kindlasti palju huvitavat.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#14

no kui sa ei tea, kas tasub või mitte, siis ära osta.
oota ja otsi natuke, kuni leiad sellise, mille puhul kindlalt tead, et tahad.
Vasta
#15

Sauel täna sõitev tumeroheline isend numbriga 117?aaz
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne