K: GAZ 51
#1

Oleks võimalus saada suht tasuta päris viisakas GAZ 51 millel peal suur punker teravilja või väetise veoks. Kahjuks pole dokumente.
Küsimused:
1. Kas on võimalik panna ilma suuremate ümberehitusteta kong/kast selle punkri asemele?
2. Kas äkki vedeleb kellelgi dokumente sellisele masinale?

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#2

to: Oliver

No kui suht tasuta saad, siis võta kindlasti ära!
Kongi või kasti paigaldamine on küllalt lihtne, pead leidma alusraamil olevad kinnituskohad. Pärast seda eemalda mootoriruumi tagaseinas olev numbernäitudega plate. NB! Vanadel vene veokatel on -üks- nö. kerenumber! Ja pärast neid toimetamisi kirjuta kohalikku arki büroosse avaldus, et leidsid küüni koristades vot sellise veoauto ja et soovid seda registrisse kanda. Veel seda, et kui auto on vanem kui 25 aastat, peab see LÄBIMA tehnoülevaatuse selliselt nagu ta tehase väravast omal ajal välja sõitis. Ja ei mingeid tagumisi tulesid ega toru või talastanget! See on siis üks variant.
Aga Eesti on nüüd vaba maa, kus elavad vabad kodanikud - nii et selle auto legaliseerimiseks on ka muid teid! Edukat sebimist!
Vasta
#3

Sm. Tasku Kirjutas:Kongi või kasti paigaldamine on küllalt lihtne, pead leidma alusraamil olevad kinnituskohad.

Sinu mainit kinnituskohti 51 raamil pole, kõik tagumised nn \"asjad\" (kast, furgoon, punker vm) käivad kammitsatega raamitalade külge. Ja neid paiguta raamil kuhu tahad.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#4

Väljendit \"leia\" kasutasin abstraktses tähenduses. Antud konkreetsel juhul on esmatähtis legaliseerida ja vormistada see auto nö. õigesti, milleks on kindel asjaajamise järjekord. Ja veel. Enne bürokraatiaga suhtlemist tuleks kast kindlasti ära paigaldada. Kong ei lähe kindlasti nö. bürokraatiast läbi! Kõik muu on mul eespool mainitet.
Vasta
#5

Uuniku harrastamise seisukohalt on üks punkriga Gaz 51 tunduvalt haruldasem ja unikaalsem kui mis iganes Volga või Moskvich, mida siinse foorumi kasutajad huviga harrastavad. Praktilisuse seisukohast pole selle punkriga muidugi miskit peale hakata, kastiga saab vähemalt asju vedada.
Ehk tasuks see sul hoopis vahetada mõne teise harrastajaga mõne kastika või kongi vastu. Seltsimees Taskugi ehk oskab aidata nii militaarse kongiga Gaz 63 või metallkastiga Gaz 66 asjus.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#6

Pakuti mulle just kaks päeva tagasi kongiga GAZ 63`e (raadiojaam) millel odokal 500km. Autol pole ühtegi roostetäppi, ainult et sõdurpoisid on teda paar korda kehvalt üle võõbanud.
Ja hind ka muidugi vastav. Aga eks näis...

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne