21-09-2004, 22:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-09-2004, 22:14 PM ja muutjaks oli Hõljuk.)
Otsisin veidi infot sellise masina kohta.
digilander.libero.it kirjutab järgmist: \'\'It was realized in 1958, for a perspective production destined especially to the invalids of the Second Worldwide War; the engine was a twin-cylinder 500 cc, with automatic transmission. It remained as prototype; now it\'s in the factory\'s museum. \'\'
Ehk siis (tõlgin kaudselt) : Toodeti prototüübina 1959 aastal Teise Maailmasõja invaliididele, mootor oli kahesilindriline, 500cc, automaatkäigukastiga. Üks prototüüp on säilinud tehasemuuseumis.
Mossepower oskab rääkida ühest isendist mis Eestist välja müüdi. Ootaks veel asjalikke kommentaare ja infot.
![[Pilt: gaz18-500cc-1958-automatic.jpg]](http://digilander.libero.it/cuoccimix/gaz18-500cc-1958-automatic.jpg)
![[Pilt: gaz18_1958.jpg]](http://digilander.libero.it/cuoccimix/gaz18_1958.jpg)
![[Pilt: gaz18.jpg]](http://digilander.libero.it/cuoccimix/gaz18.jpg)
Veel üks pilt (laeb kaua)
digilander.libero.it kirjutab järgmist: \'\'It was realized in 1958, for a perspective production destined especially to the invalids of the Second Worldwide War; the engine was a twin-cylinder 500 cc, with automatic transmission. It remained as prototype; now it\'s in the factory\'s museum. \'\'
Ehk siis (tõlgin kaudselt) : Toodeti prototüübina 1959 aastal Teise Maailmasõja invaliididele, mootor oli kahesilindriline, 500cc, automaatkäigukastiga. Üks prototüüp on säilinud tehasemuuseumis.
Mossepower oskab rääkida ühest isendist mis Eestist välja müüdi. Ootaks veel asjalikke kommentaare ja infot.
![[Pilt: gaz18-500cc-1958-automatic.jpg]](http://digilander.libero.it/cuoccimix/gaz18-500cc-1958-automatic.jpg)
![[Pilt: gaz18_1958.jpg]](http://digilander.libero.it/cuoccimix/gaz18_1958.jpg)
![[Pilt: gaz18.jpg]](http://digilander.libero.it/cuoccimix/gaz18.jpg)
Veel üks pilt (laeb kaua)